Wat let jequote:Op maandag 5 september 2016 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Moeten Feyenoord en PSV nog spelers missen? Dan open ik daar even afzonderlijke topics over...
Vind jij.quote:Op maandag 5 september 2016 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben het hier over de beste speler van de eredivie.
Stijn is de beste mod op FOK!, voorheen de 1 na beste mod (maar ik ben nu gestopt dus hij neemt mijn plekje over)quote:Op maandag 5 september 2016 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is Stijn
We hebben het hier over de beste speler van de eredivie.
Noem eens een vergelijkbare Heracles speler. Het Latijn met Juventus is onbedoeld briljant.
Ook maar van horen zeggen. Geef mij die van Beulsdijk maar of Sjakie Polak. Lache man. Kunnen er niks van maar wel culthelden. Heerlijk. Zonder talent binnenlopen.quote:
De beste mod was ik. Zelfs met een eigen forum. Nu jij weer. En ik weet nog steeds niet wie Stijn is.quote:Op maandag 5 september 2016 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stijn is de beste mod op FOK!, voorheen de 1 na beste mod (maar ik ben nu gestopt dus hij neemt mijn plekje over)
quote:Op maandag 5 september 2016 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste mod was ik. Zelfs met een eigen forum. Nu jij weer.
Dat weet je wel, maar je vindt het maar al te stoer om te doen alsof je dat niet weet tong.quote:En ik weet nog steeds niet wie Stijn is.
FC Twente Epi en Epiquote:Op maandag 5 september 2016 09:27 schreef The_Verve het volgende:
VBL / FC Groningen moet Jesper Drost missen
Natuurlijk. Begrijp alleen niet waarom ie Stijn wordt genoemd. En het is Tong en tong80.quote:Op maandag 5 september 2016 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een post van je in FC zien staan dus je was eigenlijk maar een halve mod
[..]
Dat weet je wel, maar je vindt het maar al te stoer om te doen alsof je dat niet weet tong.
Om dezelfde reden dat sommige mensen jou herman noemen. En ik tong of Tong80.quote:Op maandag 5 september 2016 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Begrijp alleen niet waarom ie Stijn wordt genoemd. En het is Tong en tong80.
Ok Vincent.quote:Op maandag 5 september 2016 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat sommige mensen jou herman noemen. En ik tong of Tong80.
VBL / Topic voor Stijn......Schijnt ook een modnaam te hebben. Iets met Ajaxquote:Op maandag 5 september 2016 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat sommige mensen jou herman noemen. En ik tong of Tong80.
Een volstrekt nutteloos topic met wat willekeurige plaatjes. Tot nu toe de grootste prestatie van tong in de afgelopen maanden.quote:Op maandag 5 september 2016 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Topic voor Stijn......Schijnt ook een modnaam te hebben. Iets met Ajax
Ik houd jullie wel bezigquote:Op maandag 5 september 2016 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een volstrekt nutteloos topic met wat willekeurige plaatjes. Tot nu toe de grootste prestatie van tong in de afgelopen maanden.
Ik zou het jammer vinden als je weg bent, dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 5 september 2016 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd jullie wel bezig
Wat zou FOK! zijn zonder Tong ? Of eventueel tong80. Ad Rem weet zich dan geen raad.
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit.quote:Op maandag 5 september 2016 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gaat me nu uitleggen hoe ik moet FOK!ken na 30.000 topics ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |