Ja, die commentator is echt n verschrikking. Maar goed; vermakelijke wedstrijd.quote:Op maandag 5 september 2016 00:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Is een quote van de Eurosport commentator.
Da's lang geleden, hoor.quote:Op maandag 5 september 2016 01:01 schreef Szura het volgende:
Zaten toch ballen bij die een Nadal in topvorm zo weglegt
De nr 25 van de wereld die op Wimbledon ook al tot de kwartfinale kwam dit jaar..quote:
Welke Zverev?quote:Op maandag 5 september 2016 01:04 schreef Szura het volgende:
Over een paar jaar GS-finale Pouille - Zverev? Wie weet.
weet ik hansquote:Op maandag 5 september 2016 00:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Is een quote van de Eurosport commentator.
alle broekies uitquote:Op maandag 5 september 2016 17:52 schreef superniger het volgende:
Thiem - Del Potro nu op Eurosport.
fysio voor 250-nicquote:Op maandag 5 september 2016 18:19 schreef Norrage het volgende:
Ik ging weg met break voor thiem met geweldig spel en MTO delpo, en nu ineens set plus break delpo?wat is er gebeurd?
Hij ook?quote:
Hield ie het nog lang volquote:
En dan hoofdschuddend 6-1 6-2 maximaal winnen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:20 schreef DO2 het volgende:
Serena loopt er weer bij alsof ze voor straf op de baan moet staan,.
Al vind ik Wawrinka vies tegenvallen dit toernooi.quote:Op maandag 5 september 2016 21:48 schreef Szura het volgende:
Del Potro - Wawrinka, dat wordt wel baas. Forehandgenot vs. backhandgenot.
Kerber. That's about it.quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef macca728 het volgende:
Wie kan van haar winnen ? Hopelijk geeft Halep goed partij, Radwanska verliest altijd al van haar.
oh Halep ook al zie ik, 1x gewonnen via walk over.
En op Wimbledon was het een draak van een partij.quote:Op maandag 5 september 2016 22:45 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Al vind ik Wawrinka vies tegenvallen dit toernooi.
Ik ben er pas net bijquote:Op dinsdag 6 september 2016 02:39 schreef Szura het volgende:
Wordt tijd dat Dimitrov wat rackets gaat slopen om me wakker te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |