Hij had indruk gemaakt bij Andy in de auto.quote:Op zondag 4 september 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
Toch leuk dat ze die NOS gijzelaar een plek aan tafel hebben gegeven.
Ik snap hier echt niks vanquote:Op zondag 4 september 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens de interlandweekuitzending is het altijd zo rustig aan tafel met maar drie man maar dan is de gespreksstof doodsaai. Draai dat eens om met de reguliere weken.
Ik zou dolgraag KAASdorp in Oranje zien, en natuurlijk Kuyt. Dan is de titel een formaliteit.quote:Op zondag 4 september 2016 22:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie het probleem al, te weinig Feyenoorders.
Met Dirk aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op zondag 4 september 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag KAASdorp in Oranje zien, en natuurlijk Kuyt. Dan is de titel een formaliteit.
Dankquote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Barcelona
Atletico
Real Madrid
Juventus
Bayern
Geen dank.
Is goed manquote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met anti-voetbal spelen ben je geen topclub
Met een CL troffee welquote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met anti-voetbal spelen ben je geen topclub
je moet je bek houdenquote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:
Blind kon niet bezwijken onder de druk en koos maar voor ZoetIncompetente kut trainer
Dat overkomt moslims eigenlijk zelden.quote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinouh zat per toeval in een vliegtuig. Echt kut als dat je overkomt.
Bulgarije wordt 2e, Zweden 5e.quote:Op zondag 4 september 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
Zul je zien dat ze dinsdag gewoon met 0-3 winnen
Vraag het Mourinho en Allardyce.quote:Op zondag 4 september 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
Waarom blijft Rooney maar opgesteld worden?
Nee, verhuurd volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2016 22:51 schreef showtimer het volgende:
Zit Zahovic eigenlijk nog bij Heerenveen?
om te gieren iddquote:Op zondag 4 september 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel humor dat Allardyce gewoon de opbouwtactiek van Guardiola hanteerde maar dat lukte niet zo.
Ik heb het niet over Manu.quote:Op zondag 4 september 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het Mourinho en Allardyce.
Jorgensen is zeg maar een van de 4 beste spelers. Kutteam.quote:
Wat is Rondo?quote:Op zondag 4 september 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al bij Rondo over Ziyech gehoord. Please tell me something new.
Absoluut niet ernstig in ieder geval.quote:
Wat een domme post Stijn.quote:Op zondag 4 september 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Werd Wimpie er nog niet moe van?quote:Op zondag 4 september 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim ging los over Van Breukelen, heel vermoei0nde persoonlijkheid.quote:Op zondag 4 september 2016 22:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Werd Wimpie er nog niet moe van?
Dat is precies wat Ajax nodig had afgelopen seizoen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie het al, uitblinken tegen degradatiekandidaten en een penal scoren tegen Jasper.
Ik las wel dat het enge ventje van Catenaccio daar nu zit.quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteitsprogramma van ziggo sport
sow KOEKOEKquote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is precies wat Ajax nodig had afgelopen seizoen.
Oh zal volgende keer eens kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat een pittig jaar worden, Oleksandr gaat de doorslag gevenquote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is precies wat Ajax nodig had afgelopen seizoen.
Is dat terug te zien?quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wim ging los over Van Breukelen, heel vermoei0nde persoonlijkheid.
Sommige mensen moet je beslist niet op TV laten komen. Voor de rest prima dingen van die gozer.quote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las wel dat het enge ventje van Catenaccio daar nu zit.
Wat is de hoofdstad van Sao Tome?quote:
Effe kijken. wel een bonusquote van Gullit, met fragmentjequote:
Aaah klasse maatquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Effe kijken. wel een bonusquote van Gullit, met fragmentje
https://twitter.com/ZiggoSport/status/772529118546161665
Al sla je me doodquote:Op zondag 4 september 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Sao Tome?
Is dat dat dat ventje wat 14 lijkt?quote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las wel dat het enge ventje van Catenaccio daar nu zit.
Het Nederlandse ook. Dus dat wordt aids tegen aids dinsdag.quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scandinavisch voetbal zit in de aidsfase.
Noorwegen mist een type Carewquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scandinavisch voetbal zit in de aidsfase.
Nah meer kanker tegen jichtquote:Op zondag 4 september 2016 23:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het Nederlandse ook. Dus dat wordt aids tegen aids dinsdag.
Een type Bergdolmo, Strand en Brattbakk.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noorwegen mist een type Carew
is t nog ergens terug te zien?quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tore Andréquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een type Bergdolmo, Strand en Brattbakk.
(En vergeet Berg niet)
quote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(En vergeet Berg niet)
Toch bizar. Maak hier lekker een apart programmaatje van.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
Wel fijn dat ze driekwart van het programma vullen met onzinsamenvattingen
Bergdolmo, Dolberg?quote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(En vergeet Berg niet)
Ach ik heb ook niet het idee dat mensen oprecht nog meer KNVB-analyses willen horen van Pierre of Khalid.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch bizar. Maak hier lekker een apart programmaatje van.
ik zet dit niet op om naar mlt-sco te kijken iigquote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach ik heb ook niet het idee dat mensen oprecht nog meer KNVB-analyses willen horen van Pierre of Khalid.
Als het goed is kan je het ook gewoon terugkijken via je ziggo abbo op tv. 24 uur in basispakket.quote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Morgen wordt het een paar keer herhaald op Ziggo Sport volgens de gids.
86 potjes in het Noors elftal en heeft jarenlang in Engeland gespeeld. Geen absolute wereldtop, maar toch wel gewoon een prima speler.quote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Heel die Leonhardsen ken ik overigens neit.
feyenoord doet niet mee aan de wk-kwalificatie dus dat kan nietquote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Abed het volgende:
Dit was alsof gozubuyuk een penalty aan feyenoord geeft.
Daarom zei ik alsof.quote:Op zondag 4 september 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord doet niet mee aan de wk-kwalificatie dus dat kan niet
Beter houd je je bek.quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef Joezi het volgende:
Kees kut NSB-er, hij sluit Nederland uit
Feyenoord doet nog mee om het kampioenschapquote:Op zondag 4 september 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord doet niet mee aan de wk-kwalificatie dus dat kan niet
top!quote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Morgen wordt het een paar keer herhaald op Ziggo Sport volgens de gids.
bedankt Coco98quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feyenoord doet nog mee om het kampioenschap
quote:Op zondag 4 september 2016 23:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt niet toch? 4 gooi je dan uit met dubbel 1
Ik zou er ook in zijn getrapt hoorquote:
Topic hierover werd gesloten.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Bertrand Traoré en Hakim Ziyech ontbreken in januari even bij Ajax. Beide spelers plaatsten zich met hun land voor de Afrika Cup.
(lol)
wop wop wopquote:Op zondag 11 september 2016 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Arno Vermeulen
Youri Mulder
Zeljko Petrovic
Godnondeju wat een topshow gaat dit wordenquote:Op zondag 11 september 2016 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Arno Vermeulen
Youri Mulder
Zeljko Petrovic
Die laat het breed hangen op de sjoelclub.quote:Op zondag 11 september 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een verwaand wijf heeft Bjorn Kuipers.
Ik wacht op Paxconquote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier ben ik dan.
We wachten even op mijn goede vrienden Roland, Coco, Haags en GGMM
Haags ligt al in bedquote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier ben ik dan.
We wachten even op mijn goede vrienden Roland, Coco, Haags en GGMM
Exta veel eiwitten tov anderen, goede keuze.quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Exta veel eiwitten tov anderen, goede keuze.
Dat zegt heel veel over RKC inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2016 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
6 jaar bij RKC en 1 jaar als trainer en dan mister RKC?
N'Kufo kreeg nog een standbeeld.quote:Op zondag 11 september 2016 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
6 jaar bij RKC en 1 jaar als trainer en dan mister RKC?
God Blaise N'Kufoquote:Op zondag 11 september 2016 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
N'Kufo kreeg nog een standbeeld.
Sinds je all inclusive chillen in de lobby avontuur te TUrkije heb je Fenerbahce in het hart gesloten?quote:Op zondag 11 september 2016 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Wat doet advocaat weer kaulo irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |