Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
Woon-werk verkeer zou ik ook meerekenen als ik jou was.
Het mag toch duidelijk zijn dat TS geen minuut langer wil blijven dan strikt noodzakelijk!quote:Op maandag 5 september 2016 10:15 schreef bamibij het volgende:
TS stelt een normale vraag en iedereen moet hem zo nodig afzeiken hoor
FOK!
Technisch wel, al voelt voor mij pauze in een kantoor totaal niet als tijd voor jezelfquote:Op maandag 5 september 2016 05:14 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Wat denk je zelf?
Pauze is tijd voor je zelf dus telt niet mee, jij moet nog veel leren.
Als van je negen tot zes werkt en een uur pauze hebt dan werk je acht uur op een dag. Dat uur pauze is tijd om wat voor jezelf te doen en even je gedachte van je werk af te zetten zodat je daarna weer fris verder kunt.quote:Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef DoubleDip het volgende:
Wat hier gezegd wordt: pauze is in je eigen tijd. Het zou wat zijn: dan kon ik op een dag 7 uur pauze houden en een uurtje werken voor de vorm en dan de uren volmaken.
Ja zo werkt het niet. Welkom in de echte wereld.
Ja echte hè?quote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Buiten de azijnzeikers hier in dit topic: hoe vul jij je pauze in?
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op maandag 5 september 2016 10:15 schreef bamibij het volgende:
TS stelt een normale vraag en iedereen moet hem zo nodig afzeiken hoor
FOK!
Ik wil zo snel mogelijk weg zodat ik kan beginnen met mijn 2e baan (wat ik al deed voor de stage). op het moment werk ik 12-14 uur per dag dus ga ik eerder weg zodat ik eerder met baan 2 kan beginnen en dus misschien 30 min wat voor mijzelf kan doen. Dit heb ik ook ongeveer in mijn eerste post gezegd, maarja dat stukje leest niemand....quote:Op maandag 5 september 2016 10:26 schreef halfway het volgende:
[..]
Het mag toch duidelijk zijn dat TS geen minuut langer wil blijven dan strikt noodzakelijk!
In de echte wereld word je sinds 1863 gecompenseerd voor je werk.quote:Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef DoubleDip het volgende:
Wat hier gezegd wordt: pauze is in je eigen tijd. Het zou wat zijn: dan kon ik op een dag 7 uur pauze houden en een uurtje werken voor de vorm en dan de uren volmaken.
Ja zo werkt het niet. Welkom in de echte wereld.
ik ook, en een energiecentrale en lasbedrijven. Met de instelling van ts herrineren ze je later als die luilak ipv de leuke stagair.quote:Op dinsdag 6 september 2016 06:19 schreef Reya het volgende:
Zo gek is de vraag niet, mensen. Nota bene toen ik nog student was werkte ik in een machinefabriek waar je doorbetaalde pauzes had.
Wat is er mis met mijn instelling? ik werk een half uur aan pauzes door om eerder naar een andere baan te gaan...wat is daar lui aan? Ik heb die mensen daar mijn situatie ook uitgelegd en die hebben daar wel begrip voor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 06:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ook, en een energiecentrale en lasbedrijven. Met de instelling van ts herrineren ze je later als die luilak ipv de leuke stagair.
Mijn huidige baan heb ik via een stageplek. En die heb ik niet omdat ik er zo snel mogelijk weg wilde.
Als je als werktuigbouwkundige student geen stagevergoeding krijgt heb je toch echt iets verkeerd gedaan. Ik heb bij al mijn stage's, inclusief die ik op het VMBO deed, betaald gekregen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
het antwoord is nee TS, maar wel props dat je ook nog een tweede baan hebt. Ik snap het wel, onbetaalde stage is sowieso erg vervelend. Imo zou je gewoon een stagevergoeding moeten krijgen. Natuurlijk maakt dat ook gemotiveerder, daar is niets mis mee. Voor werk moet ook wat tegenover staan.
Niets, dat deed ik zelf ook. Lekker 8 uur stage lopen, gaten boren, balken sjouwen, dingen lassen van half 8 tot half 5 om daarna om 5 uur vakken te vullen tot 8 of 9 uur.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef xzeria het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn instelling? ik werk een half uur aan pauzes door om eerder naar een andere baan te gaan...wat is daar lui aan? Ik heb die mensen daar mijn situatie ook uitgelegd en die hebben daar wel begrip voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |