Gordon hartje Markquote:Op zondag 4 september 2016 22:17 schreef Monolith het volgende:
En Gordon was met zijn clubje op een verkiezingsavond van de VVD als ik het goed heb.
Wauke is het er niet mee eens.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/772527004856029184
Dat wegblijven van excuses is toch gewoon om het risico op 'compensatie' te beperken.quote:Op zondag 4 september 2016 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het maar dubbelzinnig.
- Nederturken mogen opleuren, maar ze mogen hun paspoort gewoon houden.
- De multiculturele samenleving is mislukt, maar asielzoekers blijven welkom.
- Rutte gaat naar de slavernijherdenking, maar er komen geen excuses.
Schnabbelkoningin van D66quote:
Gordon is ook VVD lid.quote:Op zondag 4 september 2016 22:17 schreef Monolith het volgende:
En Gordon was met zijn clubje op een verkiezingsavond van de VVD als ik het goed heb.
Je mist steeds zijn uitlegquote:Op zondag 4 september 2016 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het maar dubbelzinnig.
- Nederturken mogen opleuren, maar ze mogen hun paspoort gewoon houden.
- De multiculturele samenleving is mislukt, maar asielzoekers blijven welkom.
- Rutte gaat naar de slavernijherdenking, maar er komen geen excuses.
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.quote:
Juist respect toch? Het is veel lastiger om goed les te geven op een VMBO school dan op het VWO.quote:Op zondag 4 september 2016 22:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het na vanavond overigens wel geruststellend dat hij leraar maatschappijleer is op een VMBO, en niet op een VWO.
Noemde Rutte dat niet ooit een olifant die het uitzicht belemmerde of zoiets dergelijks?quote:
Appie zit al die mongolen die naar zijn programma te kijken altijd op te roepen VVD te stemmen tijdens de verkiezingen. Die mensen zien dat programma van hem als het journaal.quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.
Oh dear ik kijk het morgenquote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een oppervlakkige man is het toch ook. Vreselijk.
Gordon ging voorheen weleens op de koffie bij Mark in het torentje (echt)quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |