Het zijn een stelletje populisten. Ze zeggen wat de kiezer wil horen, ze kiezen er niet voor om de rechtsstaat te verdedigen.quote:
gewoon random wat op die piano rammen whahahahhaaquote:
Ik betwijfel het. Vind hem niet echt diepzinnig.quote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef Onnoman het volgende:
Rutte is eigenlijk best een slimme vent,
helaas van zijn leugens anders had ik nog wel een keer op hem gestemd
Naar welke norm staat er niet bijquote:Op zondag 4 september 2016 22:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
had ik net al gepost
http://www.encyclo.nl/begrip/normeren
moest een vraagteken achterquote:Op zondag 4 september 2016 22:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zijn een stelletje populisten. Zeggen wat de kiezer wil horen. Ze kunnen ook de rechtsstaat verdedigen. Maar het is kennelijk makkelijker na te blaten wat de kiezer wil horen, maar vervolgens niets te doen.
Zijn probleem is dat hij minister president is. Daar had bijv. Hans Teeuwen in Zomergasten destijds geen last vanquote:Op zondag 4 september 2016 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Vind hem niet echt diepzinnig.
hij is opgerot.. nu de rest nogquote:Op zondag 4 september 2016 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aanpassen of oprotten Ramses
jaquote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom staan Gordon en de Toppers eigenlijk in de Bingo? Is hij daar fan van?
quote:Op zondag 4 september 2016 22:14 schreef Weltschmerz het volgende:
"Bijdrage leveren" had ook wel in de Bingo gemogen.
Hij is toch bij dat concert geweest? Inclusief boa.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij was toch bij de toppersquote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zelfs ik weet dat hij naar de Toppers gaat.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is toch bij dat concert geweest? Inclusief boa.
Gordon is een goede snuifvriend.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |