Ja maar ze vragen wel om toestemming dus die mensen mogen dan toch ja of nee zeggen?quote:Op zondag 4 september 2016 21:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan zeggen ze waarschijnlijk dit is openbare weg hier mogen wij filmen. En als je een agent filmt kan hij zeggen stop daar eens mee
Dat lijkt mij ook ja ik weet niet precies hoe het zitquote:Op zondag 4 september 2016 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ze vragen wel om toestemming dus die mensen mogen dan toch ja of nee zeggen?
Moet je een rechtszaak beginnen, mensen hebben daar het geld/tijd niet voor.quote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef praadje het volgende:
Wat ik me afvraag. Zoveel mensen die perse niet op de televisie willen en er uiteindelijk toch op komen. De camaraploeg vraagt hen om toestemming. Zouden die mensen een vergoeding krijgen want als je echt superboos of agressief bent dan geef je toch nooit toestemming?
Wel R-Design bodykit?quote:
En is ook lekker zuinig 1500 km op één tankquote:
Ah oke, dan mogen ze dus alleen maar kiezen: herkenbaar of onherkenbaar. Want op televisie komen ze zoiezo, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 4 september 2016 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk alleen om toestemming qua wel/niet blurren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |