gewoon waterquote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Wat drinken jullie overdag? Ik zit nu veel aan de limonadesiroop maar daar word je toch alleen maar #viesdik van
koffie, cola, waterquote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Wat drinken jullie overdag? Ik zit nu veel aan de limonadesiroop maar daar word je toch alleen maar #viesdik van
Wodka.quote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Dat vitaminewater is toch ook een grote grap? Zit daar niet ook gewoon een shitload aan onzin in.quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Nee ik drink meestal dit:
[ afbeelding ]
Maar dan van Jumbo huismerk, kost 2 euro voor een sixpack.
nope. je wordt dik van zoetstoffen die zorgen dat je meer trek in zoet krijgt en dus meer van gaat eten. Van pure suiker wordt je niet dik.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof je niet viesdik van Cola wordt
Drink ik ook niet voor de vitamine, is gewoon water met een smaakje.quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat vitaminewater is toch ook een grote grap? Zit daar niet ook gewoon een shitload aan onzin in.
tl;dr bron?quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
nope. je wordt dik van zoetstoffen die zorgen dat je meer trek in zoet krijgt en dus meer van gaat eten. Van pure suiker wordt je niet dik.
Ja, dan heb je die andere troep wat kankerverwekkend is, geweldig.quote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef DJMO het volgende:
of eender welk smaakje. CC is suikervrij iig.
Ohja, dat had ik wel een tijdjequote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef DJMO het volgende:
http://www.crystalclear.nl/product-info/sinaasappel-mandarijn
Ach, mijn posts zijn al kankerverwekkend dus zoveel kan het niet kapot makenquote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je die andere troep wat kankerverwekkend is, geweldig.
Kanen is eten, apenkut.quote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik wel een tijdjeWas prima te kanen
Aan Fylax' moeder voerenquote:Op zondag 4 september 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan je het beste een lichaam laten verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |