Ik denk dat dat wel goed gaat komen.quote:Op maandag 5 september 2016 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
MooiBen blij voor je Yoki
Hoop dat je daar je rust gaat vinden.
Uccie is niet zo slim en ruimtelijk inzicht voor die plattegrond ontbrak dus ook?quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg een rooster met een losse afkortinglijst en plattegrond...ben 3 dgn bezig geweest om te snappen hoe het werkt.
quote:Op maandag 5 september 2016 18:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uccie is niet zo slim en ruimtelijk inzicht voor die plattegrond ontbrak dus ook?
Rustig maar Yas, ze hebben me gewoon weer vrijgelaten.quote:
Wie is ze?quote:Op maandag 5 september 2016 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rustig maar Yas, ze hebben me gewoon weer vrijgelaten.
Zeg ik nietquote:
Jij bent momenteel kreupel, lijkt me niet zo'n strak plan nu.quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel want dan ga ik ze even een lesje leren
quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel want dan ga ik ze even een lesje leren
quote:Op maandag 5 september 2016 18:21 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel goed gaat komen.
Ja heb je een punt. Volgende week ga ik dan.quote:Op maandag 5 september 2016 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent momenteel kreupel, lijkt me niet zo'n strak plan nu.
Ja, meer dan genoeg.quote:Op maandag 5 september 2016 18:44 schreef Oversight het volgende:
[..]even het belangrijkste, .... is er bruikbaar signaal in de omgeving?
Ja tenzij ik eerder word ontvoerd natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je een punt. Volgende week ga ik dan.
Oke ik ga vandaag. Wie zijn het.quote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tenzij ik eerder word ontvoerd natuurlijk.
Ja dat kan ik niet hardop zeggen hier, maar ...quote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke ik ga vandaag. Wie zijn het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 5 september 2016 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet hardop zeggen hier, maar ...Die smerige woestijnratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt he, tuig is hetquote:
Dat zal ze leren, muahahahahahaquote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zet ze er wel bij op de Gulenlijst.
quote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zet ze er wel bij op de Gulenlijst.
Die van mij niet?quote:Op maandag 5 september 2016 18:54 schreef Oversight het volgende:
[..]die blijkt een beetje nep te zijn.
Post nog eens zo'n ijzersterk plaatje.quote:Op maandag 5 september 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is je sarcasme radar trouwens al gemaakt?
quote:Op maandag 5 september 2016 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post nog eens zo'n ijzersterk plaatje.
Leugens http://www.dumpert.nl/med(...)ick_geeft_tips_.htmlquote:Op maandag 5 september 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ben al die tijd eigenlijk al een pvv aanhanger.
Tering! Hoe irritant kan iemand zijnquote:Op maandag 5 september 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leugens http://www.dumpert.nl/med(...)ick_geeft_tips_.html
Nee jij.quote:Op maandag 5 september 2016 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tering! Hoe irritant kan iemand zijn
Gewoon tegen die toonbank aan gaan pissen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:12 schreef Specularium het volgende:
Soms pakt hij gewoon de Coolblue-keuzehulp erbij en daar krijgt hij ontzettend veel energie van.
In zijn baard poepen, kijken of hij daar ook energie van krijgt.quote:Op maandag 5 september 2016 19:16 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Gewoon tegen die toonbank aan gaan pissen.
Dat is ook een optie. Verder is coolblue best wel goed, gewoon lekker online bestellen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
In zijn baard poepen, kijken of hij daar ook energie van krijgt.
Alleen beetje duur.quote:Op maandag 5 september 2016 19:19 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Verder is coolblue best wel goed, gewoon lekker online bestellen.
Dat wel, maar wel goede klantenservice en geen gezeik met garantiedingen enzo.quote:
Met sommige dingen zitten ze wel goed qua prijs, andere dingen weer niet. Daarom moet je ook altijd even prijzen vergelijken.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel goede klantenservice en geen gezeik met garantiedingen enzo.
Je scooter al terug?quote:Op maandag 5 september 2016 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tering! Hoe irritant kan iemand zijn
Je hebt wat gemist. De Lucky.quote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef Specularium het volgende:
Ik boycot DWDD vanaf dit seizoen, mijn leven is een stuk beter nu.
Waar ging die over?quote:Op maandag 5 september 2016 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist. De Lucky.
Ja, ivm trojans. Heb je Ziggo security pakket?quote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef d4v1d het volgende:
We gaan even lekker stennis schoppen bij de Ziggo Klantenservice.
Die staatsmongolen blokkeren UDP poort 1194
quote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef d4v1d het volgende:
We gaan even lekker stennis schoppen bij de Ziggo Klantenservice.
Die staatsmongolen blokkeren UDP poort 1194
Nee.quote:Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ja, ivm trojans. Heb je Ziggo security pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |