quote:
jaaaaquote:Op zondag 4 september 2016 19:58 schreef Flippiee het volgende:
oh kakjes ik zat op de verkeerde pagina
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.quote:
Denk dat die sowieso al huge in BTC zelf zittenquote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.
denk je niet dat zo'n partij de controle over de cc wil hebben? En dat consumenten het fijner vinden als een bank de controle heeft?quote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat die sowieso al huge in BTC zelf zitten
btc moet je ook meer zien als een soort goud, niet als het nieuwe betaalmiddelquote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.
je moet het vooral niet zien als een soort goudquote:Op zondag 4 september 2016 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
btc moet je ook meer zien als een soort goud, niet als het nieuwe betaalmiddel
okequote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet het vooral niet zien als een soort goud
wat deed je dan wel/nietquote:Op zondag 4 september 2016 20:14 schreef JanCees het volgende:
was ik maar rijk intelligent en onambitieloos
Gewoon een onbeperkt aantal Limitless-pillen in beheer hebben. Dan zit je goedquote:
wat zijn nou weer limitless pillen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een onbeperkt aantal Limitless-pillen in beheer hebben. Dan zit je goed
is een filmquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat zijn nou weer limitless pillen?
nou jij zegt was ik maar rijk etcetcquote:
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procentquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat zijn nou weer limitless pillen?
Hij zou dan intelligent zijn dus dat zou hij dan wel wetenquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou jij zegt was ik maar rijk etcetc
dus waarom wens je dat
wat zou je dan wel of niet meer (hoeven te) doen
of zo
dan was het misschien een wat vrolijker bestaanquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou jij zegt was ik maar rijk etcetc
dus waarom wens je dat
wat zou je dan wel of niet meer (hoeven te) doen
of zo
Spoiler: je gebruikt 100%.quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procent
quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procent
quote:
hehehe lekker ingekopt lokaquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zou dan intelligent zijn dus dat zou hij dan wel weten
awwquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan was het misschien een wat vrolijker bestaan
Wat had jij eigenlijk voor je verjaardag gehad?quote:Op zondag 4 september 2016 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
hehehe lekker ingekopt loka
[..]
aww
kreeg je misschien niet alleen bier en geld voor je verjaardag
van vrienden of familie bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had jij eigenlijk voor je verjaardag gehad?
Ja, van wie anders?quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van vrienden of familie bedoel je?
Van onze capaciteit gebruiken we geen 100 procent hoorquote:
ja ik dacht misschien mijn sugardaddy die ik in azie had achtergelatenquote:
Wat is in dit geval capaciteit?quote:Op zondag 4 september 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van onze capaciteit gebruiken we geen 100 procent hoor
Ja, ik weet niet waar jij al je mannen hebt en wat ze voor je doen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja ik dacht misschien mijn sugardaddy die ik in azie had achtergelaten
eigenlijk zou ik ook geen ander antwoord weten
beetje dom van me
Ik had wat studieboeken gekregen ter voorbereiding op master, geld, wat dingetjes van rituals en douglas enzo wat ik wel waardeer.
Dat zal het wel zijn geweest
Je hebt toch ook nog een deel grijze massa in je hersenen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is in dit geval capaciteit?
Want we gebruiken 100% van onze hersenen. Geen twijfel over mogelijk.
Nog nooit een studie geweest die iets anders heeft gezegd.
[..]
Ja, ik weet niet waar jij al je mannen hebt en wat ze voor je doen.
Leuk. Waar ga je master doen?
jc wat had je anders voor je verjaardag gewild?quote:
maar evolutie is nu gestopt dus jammerquote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Je hersenen zijn juist gerimpeld om nog meer ruimte te maken voor potentieel bruikbare capaciteit.
avondje met jouquote:Op zondag 4 september 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jc wat had je anders voor je verjaardag gewild?
Oké wanneer zullen we drankje doenquote:
hoezo gestoptquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar evolutie is nu gestopt dus jammer
Darwin awards vliegen als warme broodjes over de toonbankquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar evolutie is nu gestopt dus jammer
vrijdagquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké wanneer zullen we drankje doen
ik vind die rodi fissa intro erg leukquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké wanneer zullen we drankje doen
ik weet nog niet of ik dan kan eigenlijkquote:
ik ookquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die rodi fissa intro erg leuk
Deze samenleving is erg gunstig voor de voortplanting van tokkies.quote:
Wel seksuele selectie.quote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel seksuele selectie.
Daarom minder manlets.
En ook aantallen kinderen tellen, dus daarom minder mensen met blauwe en groene ogen.
Ja godver, dan maar overgaan op russische toyboysquote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slechte zaak, kun je over 30 jaar geen goede toyboys meer vinden.
oh laat maar weten danquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik dan kan eigenlijk
ja dus krijgen we devolutiequote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze samenleving is erg gunstig voor de voortplanting van tokkies.
Dat betekent dat zij 'the fittest' zijn. :$
Link, ik ben dol op open relatie topicsquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
Kek, mensen vallen over m'n reactie heen in een open relatie topic.
en hij gaat in het onderhoud van de hordes nobele wilden die we nu massaal importeren voorzienquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
En toppers zoals Pax krijgen geen kinderen, helaas.
dat topic is echt treurigquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
Kek, mensen vallen over m'n reactie heen in een open relatie topic.
R&P / Een open relatie weer gesloten makenquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Link, ik ben dol op open relatie topics
Oh weet ik eindelijk hoe het met kaas zijn relatie zitquote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
R&P / Een open relatie weer gesloten maken
Echt hè?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is hetzelfde als een film kijken dus.
Ik zeg gelijk met afspraak met een vriendin maar af nu. Straks wordt loka boos
Ik kan toch niet boos op jou wordenquote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is hetzelfde als een film kijken dus.
Ik zeg gelijk met afspraak met een vriendin maar af nu. Straks wordt loka boos
dan is er iets mis met jouquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou doen om je boos te maken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden
Vreemdgaan met een van mijn celebcrushes zonder mij erbij te halen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou doen om je boos te maken.
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemdgaan met een van mijn celebcrushes zonder mij erbij te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |