Nou ja, wil natuurlijk wel veiligste als je groot instapt.quote:Op zondag 4 september 2016 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk ik wel ja
je kan ook bijv bij circle.com kijken
dat gebruik ik ook soms
kun je trouwens niet beter in aandelen stoppen?quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat niet ~15 BTC kopen bijvoorbeeld en dan op veiligheid besparen.
Zit ook een deel.quote:Op zondag 4 september 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je trouwens niet beter in aandelen stoppen?
Voor lange termijn btc is een hele grote gok
hoe bedoel je ditquote:Op zondag 4 september 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
De techniek achter btc is wel goed maar denk dat er uiteindelijk een gevestigde partij mee aan de haal gaat en btc zelf verdwijnt
Kom ook introuwen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:54 schreef Typisch het volgende:
misschien moet ik ook maar een rijke chick zoeken binnen de britse elite
ga je het nou nog vertellenquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
moeten jullie eens raden wat ik kreeg voor mn verjaardag gister
quote:
jaaaaquote:Op zondag 4 september 2016 19:58 schreef Flippiee het volgende:
oh kakjes ik zat op de verkeerde pagina
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.quote:
Denk dat die sowieso al huge in BTC zelf zittenquote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.
denk je niet dat zo'n partij de controle over de cc wil hebben? En dat consumenten het fijner vinden als een bank de controle heeft?quote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat die sowieso al huge in BTC zelf zitten
btc moet je ook meer zien als een soort goud, niet als het nieuwe betaalmiddelquote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.
je moet het vooral niet zien als een soort goudquote:Op zondag 4 september 2016 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
btc moet je ook meer zien als een soort goud, niet als het nieuwe betaalmiddel
okequote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet het vooral niet zien als een soort goud
wat deed je dan wel/nietquote:Op zondag 4 september 2016 20:14 schreef JanCees het volgende:
was ik maar rijk intelligent en onambitieloos
Gewoon een onbeperkt aantal Limitless-pillen in beheer hebben. Dan zit je goedquote:
wat zijn nou weer limitless pillen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een onbeperkt aantal Limitless-pillen in beheer hebben. Dan zit je goed
is een filmquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat zijn nou weer limitless pillen?
nou jij zegt was ik maar rijk etcetcquote:
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procentquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat zijn nou weer limitless pillen?
Hij zou dan intelligent zijn dus dat zou hij dan wel wetenquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou jij zegt was ik maar rijk etcetc
dus waarom wens je dat
wat zou je dan wel of niet meer (hoeven te) doen
of zo
dan was het misschien een wat vrolijker bestaanquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou jij zegt was ik maar rijk etcetc
dus waarom wens je dat
wat zou je dan wel of niet meer (hoeven te) doen
of zo
Spoiler: je gebruikt 100%.quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procent
quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procent
quote:
hehehe lekker ingekopt lokaquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zou dan intelligent zijn dus dat zou hij dan wel weten
awwquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan was het misschien een wat vrolijker bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |