Brambilla heeft weinig kopwerk gedaan en kan dit soort bergjes prima aan. Geen verrassing dat hij kan volgen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:27 schreef marcodej het volgende:
Die Brambilla zou dit toch ook niet moeten kunnen.
Hij kiest er nooit voor het te laten lopen, hij doet gewoon het maximale wat zijn benen kunnen. Niets indelen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Contador lost, lost hij ook echt. Echt bizar.
10 seconden terug gepakt op Quintana ongeveer.quote:Op zondag 4 september 2016 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chaves heeft wel vrij gruwelijk de brommer aangeslingerd.
Scarponi wordt 8ste ofzoquote:
Of de marginal gains werken niet meer?quote:Op zondag 4 september 2016 17:33 schreef Syntix het volgende:
Misschien weer voedselvergiftiging bij Skyof en virusje in het team.
Gebrek aan koersinstinct.quote:Op zondag 4 september 2016 17:33 schreef Syntix het volgende:
Hadden ze een bbq?quote:Op zondag 4 september 2016 17:33 schreef Syntix het volgende:
Het zit diep.quote:Op zondag 4 september 2016 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha MAD.
Ben je een beetje jaloers, Syntix?
Raar idd na een tour en een OS dat hij wat minder wordtquote:Op zondag 4 september 2016 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Froome is dan toch minder aan het worden, anders was hij hier natuurlijk voor Chaves geëindigd.
raar idd lampje.quote:Op zondag 4 september 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
raar dat er mensen zijn die Syntix steeds quoten.
Hij stuurt dms ookquote:Op zondag 4 september 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
jongen toch.. die froome mag nog niet eens de veters strikken van een Eddy Mercx en nog wel 20 anderenquote:
Nee jij bent moeder mooiste zekerquote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Quintana is wel echt onmenselijk lelijk, arme man.
eddy mercxquote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
jongen toch.. die froome mag nog niet eens de veters strikken van een Eddy Mercx en nog wel 20 anderen
hij moet gewoon eens vlees eten, ipv alleen fruitquote:Op zondag 4 september 2016 17:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Raar idd na een tour en een OS dat hij wat minder wordt
Ik zeg toch ook niet over jou?quote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Quintana is wel echt onmenselijk lelijk, arme man.
Maak mij mod en ik ban hem.quote:Op zondag 4 september 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mag zeker niet klagen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee jij bent moeder mooiste zeker
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet over jou?
Jup, ik typte een s te weinig.quote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen.
[..]
Hier gaat iets mis.
Misschien halen ze zelf wel iedereen uit koers als blijkt dat ze een virus hebben of een voedselvergiftiging.quote:Op zondag 4 september 2016 17:36 schreef Szura het volgende:
Hopelijk komt de rest van de Sky-aids buiten de tijd en flikkeren ze iedereen uit koers.
quote:Op zondag 4 september 2016 17:36 schreef Szura het volgende:
Hopelijk komt de rest van de Sky-aids buiten de tijd en flikkeren ze iedereen uit koers.
illegaal gewonnen, met zijn hardlopen zonder fietsquote:Op zondag 4 september 2016 17:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Raar idd na een tour en een OS dat hij wat minder wordt
PDM-kip?quote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Misschien halen ze zelf wel iedereen uit koers als blijkt dat ze een virus hebben of een voedselvergiftiging.
Dat deed ik 15 jaar geleden ook.quote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga een feestje vanjewelste vieren op 11 september hier.
Dat was een rede geweest om hem toen uit koers te nemen maar de jury was te lafquote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
illegaal gewonnen, met zijn hardlopen zonder fiets
quote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
illegaal gewonnen, met zijn hardlopen zonder fiets
ja, alles is pr, niet echt sport meerquote:Op zondag 4 september 2016 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was een rede geweest om hem toen uit koers te nemen maar de jury was te laf
Hij werd helemaal niet aangereden.quote:Op zondag 4 september 2016 17:38 schreef Syntix het volgende:
[..]aangereden door een neutrale motor die hem ook nog eens een verkeerde fiets gaf
nee, hij reed op een stilstaande motor.quote:Op zondag 4 september 2016 17:38 schreef Syntix het volgende:
[..]aangereden door een neutrale motor die hem ook nog eens een verkeerde fiets gaf
Achja, zegt niets.quote:
En daarbij heb je geen vrijgeleide om dan maar te gaan lopenquote:Op zondag 4 september 2016 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet aangereden.
Hij viel doordat een neutrale motor voor hem moest stoppen (door toeschouwers). Nu blij Stijntje. Feit blijft dat het niet zijn fout was en hij gehinderd werd door een neutrale motor en daarna nog eens doordat hij een verkeerde fiets kreegquote:Op zondag 4 september 2016 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet aangereden.
Walgelijke opmerking, dit.quote:Op zondag 4 september 2016 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, zegt niets.
Kruijswijk had ook ooit zo'n grote voorsprong.
Hier zijn geen sneeuwmuren.quote:Op zondag 4 september 2016 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, zegt niets.
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 4 september 2016 17:41 schreef ChuckBartowski het volgende:
Die reacties hier... Als Froome maar faalt, dan is het een leuke koers geweest :/ Leuk hoor, sport kijken!
Mad.quote:Op zondag 4 september 2016 17:41 schreef ChuckBartowski het volgende:
Die reacties hier... Als Froome maar faalt, dan is het een leuke koers geweest :/ Leuk hoor, sport kijken!
Contador lijkt op een aap.quote:Op zondag 4 september 2016 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brambilla heeft een belachelijk groot voorhoofd.
Maar die kan niet sturenquote:Op zondag 4 september 2016 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, zegt niets.
LOL. Deze opmerkingquote:Op zondag 4 september 2016 17:41 schreef ChuckBartowski het volgende:
lol, bij anderen was het hun fout dat ze tijd verloren? regel in verkeer is dat je moet opletten wat je voor je gebeurt, maar hij was weer obsessief naar zijn watt meter aan het kijken. het is gewoon een sukkel van een renner op meerdere gebieden!quote:Op zondag 4 september 2016 17:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij viel doordat een neutrale motor voor hem moest stoppen (door toeschouwers). Nu blij Stijntje. Feit blijft dat het niet zijn fout was en hij gehinderd werd door een neutrale motor en daarna nog eens doordat hij een verkeerde fiets kreeg
Het was een schitterende etappe vandaag en dan zet men de aanhanger van deze etappe neer als een sadist. Dat noem ik eerder een gevalletje ''het zit diep''. Als je niet genoten hebt van vandaag moet je lekker een gids boeken in Rostov om daar de stad mee te verkennen, net zo leuk als kijken naar een Sky-trein die elke etappe morsdood maakt.quote:
Niemand vind daar ook maar een hol aan. Daarom Vuelta --> Tour. Ook veel zwaardere koersquote:Op zondag 4 september 2016 17:42 schreef Syntix het volgende:
Overigens is de tour wel een stuk fijner om naar te kijken met gewoon een normale Sky-trein die iedereen KAPOT maakt![]()
Deze actie hadden ze nooit uit kunnen voeren in de tour. (2016)
Niet in deze vorm.quote:Op zondag 4 september 2016 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Contador moet toch wel 1,5 minuut kunnen pakken op Chavez in de tijdrit.
Vuelta niet > Tour hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niemand vind daar ook maar een hol aan. Daarom Vuelta --> Tour. Ook veel zwaardere koers
Zeker mooi inderdaad, hij was dichtbij een unieke dubbel. Podium is alsnog een topprestatie.quote:Op zondag 4 september 2016 17:41 schreef Syntix het volgende:
Froome is toch wel de GOD van het peloton he. Gewoon in zijn 1tje nog wat proberen na de tour al gewonnen te hebben en een OS medaille
Giro > allesquote:
Leuke etappe, maar een sky-trein is beter dan zo'n dwergtrol vooropquote:Op zondag 4 september 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een schitterende etappe vandaag en dan zet men de aanhanger van deze etappe neer als een sadist. Dat noem ik eerder een gevalletje ''het zit diep''. Als je niet genoten hebt van vandaag moet je lekker een gids boeken in Rostov om daar de stad mee te verkennen, net zo leuk als kijken naar een Sky-trein die elke etappe morsdood maakt.
Waarschijnlijk wat bijverdiend. Vino vindt dit leuk, heeft hij zijn investering op de OS 2012 weer terugverdiend.quote:Op zondag 4 september 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, Scarponi zakt van plek 9 naar plek 10.
WAT HEEFT ASTANA NU WEER BEREIKT?!?!?!?!?
Contador is bijzonder goed in tijdritten in grote ronden. Zelfs in matige vorm won ie nog bijna van Froome in topvorm.quote:
Ach jeetje, zit het een beetje diep dat aanvallend koersen leuker blijkt dan het Sky-spelletje?quote:Op zondag 4 september 2016 17:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leuke etappe, maar een sky-trein is beter dan zo'n dwergtrol voorop
Iedereen vindt het leuker om de tour te kijken met een sky-trein dan zo'n dwergtrol en zuid-amerikanen/europeanen in de vuelta.quote:Op zondag 4 september 2016 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niemand vind daar ook maar een hol aan. Daarom Vuelta --> Tour. Ook veel zwaardere koers
Dat maakt het geen mooiere koers. Ga maar lekker discussies voeren over banden bij de F1 lieden.quote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In de vuelta bijna geen vlakke etappes terwijl dat in de tour de helft zowat wel is.
Dat maakt het juist wat saai soms. Paar vlakke ritten erin is goed voor de afwisseling.quote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In de vuelta bijna geen vlakke etappes terwijl dat in de tour de helft zowat wel is.
Zit het een beetje diep dat je de waarheid niet aan kan Stijn? Iedereen ziet liever een sky-trein dan een dwergtrol die voorop rijdtquote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jeetje, zit het een beetje diep dat aanvallend koersen leuker blijkt dan het Sky-spelletje?
Hoe kun je dat in godsnaam fijn vinden om te kijken.. Ik wil spektakel zien en aanvallen op gevoel dan constant naar die metertjes te kijken, dat is echt geen bal aan.quote:Op zondag 4 september 2016 17:42 schreef Syntix het volgende:
Overigens is de tour wel een stuk fijner om naar te kijken met gewoon een normale Sky-trein die iedereen KAPOT maakt![]()
Deze actie hadden ze nooit uit kunnen voeren in de tour. (2016)
Haal die plaat voor je hoofd weg. Niemand vind dat leukquote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Iedereen vindt het leuker om de tour te kijken met een sky-trein dan zo'n dwergtrol en zuid-amerikanen/europeanen in de vuelta.
jezus, wat ben jij op pik getrapt. die downie had gewoon een slechte dagquote:Op zondag 4 september 2016 17:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leuke etappe, maar een sky-trein is beter dan zo'n dwergtrol voorop
quote:Op zondag 4 september 2016 17:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zit het een beetje diep dat je de waarheid niet aan kan Stijn? Iedereen ziet liever een sky-trein dan een dwergtrol die voorop rijdt
spreek voor jezelf en niet voor anderen, de tour is gewoon pr voor VVV frankrijk met debiele beeldenquote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Iedereen vindt het leuker om de tour te kijken met een sky-trein dan zo'n dwergtrol en zuid-amerikanen/europeanen in de vuelta.
Dominantie van Sky isquote:Op zondag 4 september 2016 17:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in godsnaam fijn vinden om te kijken.. Ik wil spektakel zien en aanvallen op gevoel dan constant naar die metertjes te kijken, dat is echt geen bal aan.
Leuk, maar you can't handle the truth.quote:
mad.quote:Op zondag 4 september 2016 17:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haal die plaat voor je hoofd weg. Niemand vind dat leuk
[..]
Zit het een beetje diep dat je de waarheid niet aan kan Stijn? Iedereen ziet liever een sky-trein dan een dwergtrol die voorop rijdt
[..]
Het waren twee fantastische dagen Hans, maar een beetje spanning voor eindwinst was niet erg geweest. Quintana mag heel blij zijn dat Tinkoff deze actie opgezet en voor het grootste deel gedragen heeft en hij rondt het zelf prima af, maar als hij hier een seconde of 42,5 had gepakt had was hij beloond voor z'n aanvalslust en hadden we nog een leuke slotweek gehad.quote:Op zondag 4 september 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een schitterende etappe vandaag en dan zet men de aanhanger van deze etappe neer als een sadist. Dat noem ik eerder een gevalletje ''het zit diep''. Als je niet genoten hebt van vandaag moet je lekker een gids boeken in Rostov om daar de stad mee te verkennen, net zo leuk als kijken naar een Sky-trein die elke etappe morsdood maakt.
Je gaat er gewoon weer op in, meerdere malen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 17:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dominantie van Sky is
[..]
Leuk, maar you can't handle the truth.
[..]
mad.
Nu ondermijn je Castroviejo.quote:Op zondag 4 september 2016 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het waren twee fantastische dagen Hans, maar een beetje spanning voor eindwinst was niet erg geweest. Quintana mag heel blij zijn dat Tinkoff deze actie opgezet en voor het grootste deel gedragen heeft en hij rondt het zelf prima af, maar als hij hier een seconde of 42,5 had gepakt had was hij beloond voor z'n aanvalslust en hadden we nog een leuke slotweek gehad.
Je gaat klappen krijgen in Cyclingmaster.quote:Op zondag 4 september 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon weer op in, meerdere malen.
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat klappen krijgen in Cyclingmaster.
ja, nog lastig zat.quote:Op zondag 4 september 2016 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Komen nog 2 bergetappes. Zijn die ook nog aardig? Ik heb het profiel niet gezien
We hebben een mooie etappe gezien. Behalve jij danquote:Op zondag 4 september 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
Dus de spanning voor plek #1 is weg en blijkbaar vindt iedereen dat bestterwijl er een dwergtrol is die op #1 staat
Wat een voor een plaat heb je dan voor je hoofd?
https://twitter.com/maduc/status/772459153784709120quote:Op zondag 4 september 2016 17:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
We hebben een mooie etappe gezien. Behalve jij dan
Na 25 minuten zijn er 71 renners binnen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zijn de achterblijvers al bijna gefinisht?
Die eerste is leukquote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
woensdag
[ afbeelding ]
zaterdag
[ afbeelding ]
Ook al sta ik 18e in de subleague of zo, ik heb goede hoop op een hoge dagklassering vandaagquote:Op zondag 4 september 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat klappen krijgen in Cyclingmaster.
Eens met ThijsGODtwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 04-09-2016 om 17:34:01De toekomst van het wielrennen (hoop ik): minder kilometers, minder grote ploegen. reageer retweet
Naja, Froome zou ook kunnen aanvallen om tijd terug te proberen winnen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
Dus de spanning voor plek #1 is weg en blijkbaar vindt iedereen dat bestterwijl er een dwergtrol is die op #1 staat
Wat een voor een plaat heb je dan voor je hoofd?
En ver voor de slotklim zaten ze al op 30 minuten.quote:
Vooral kleinere ploegen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Eens met ThijsGODtwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 04-09-2016 om 17:34:01De toekomst van het wielrennen (hoop ik): minder kilometers, minder grote ploegen. reageer retweet
Ik had 1,2,3,4quote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook al sta ik 18e in de subleague of zo, ik heb goede hoop op een hoge dagklassering vandaag
Ach, ze krijgen vast wel dispensatie.quote:Op zondag 4 september 2016 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En ver voor de slotklim zaten ze al op 30 minuten.
Dat zal hangen aan de wagens geworden zijn.
Als je Quintana/Contador/andere klassementsmannen hier opgesteld hebt ben je niet wijs.quote:
Ja, dat zal inderdaad wel weer zo zijn. Zeker omdat we het nu over een groep van een kleine 100 renners hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, ze krijgen vast wel dispensatie.
Doen ze altijd als er een groep van meer dan 20 renners buiten tijd is.
Wel Quintana. En Froome omdat ik gokte op een klassementsstrijdquote:Op zondag 4 september 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je Quintana en Contador hier opgesteld hebt ben je niet wijs.
Zou leuk zijn inderdaad als hij nu probeert aan te vallen, maar ik denk niet dat hij dat kan. Gisteren kon hij ook alleen maar volgen en vandaag was het ook niet best.quote:Op zondag 4 september 2016 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, Froome zou ook kunnen aanvallen om tijd terug te proberen winnen.
Of hij kan naar zijn wattagemeter blijven kijken.
Oneens. Ploegen zo houden, zodat Sky het hele wielrennen domineertquote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Ik ben bang dat die allemaal weer worden opgevist.quote:
Dagklassementquote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook al sta ik 18e in de subleague of zo, ik heb goede hoop op een hoge dagklassering vandaag
Brambilla, Quintana, Elissonde, Mamykin, Chaves.
Froome en König wel duur als gefaalde renners.
GRUPO 4. (Etapas esp. de montaña) Baremo:quote:Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Valt het niet in de classificatie korte etappe?
StijnGod.quote:Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dagklassement
# Teamnaam Dagresultaat
1 HansKazànN1Fan Top 10 Tour 1.902.244
2 Belonna 1.823.195
Ah, duidelijk, ik ging uit van twintig procent. Dan mag er inderdaad flink aan de wagens gehangen worden.quote:Op zondag 4 september 2016 18:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
GRUPO 4. (Etapas esp. de montaña) Baremo:
Igual o inferior a 30 km/h 6%
De 30 a 32 km/h 8%
De 32 a 34 km/h 10%
De 34 a 36 km/h 12%
De 36 a 38 km/h 14%
De 38 a 40 km/h 16%
Superior a 40 km/h 18%
Haha met TLJ en Sky met 1 renner in koersquote:Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De slotweek in met 70 renners zou ook wel lachen zijn. Dan krijgen we pas een leuke koers.
quote:Waar Froome doorgaans uit de wind wordt gehouden door zijn helpers en aan de hand van metertjes checkt wanneer het tijd is voor een tegenaanval, moest hij het nu in zijn eentje zien op te lossen.
Dat is wel het kwalijke ja. Groep zo groot mogelijk houden en lekker binnenrollen op een uur.quote:Op zondag 4 september 2016 18:14 schreef Columbiafan het volgende:
Gewoon niet opvissen, ze deden niet eens moeite om de tijdslimiet te halen.
Want gisteren was een saaie koers? Afwisseling is prima en het vermogen om een etappe van meer dan 200 kilometer te kunnen rijden hoort ook bij een grote ronde.quote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |