Ex-vrouw van m`n pa kwam uit SIngapore, die had jarenlang een maid in huis. Die maid zag haar familie gewoon 20 jaar niet. Woonde gewoon praktisch daarquote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan doe je echt alles.
Wassen, koken, huishouden, kinderen verzorgen
Fulltime.
Als au pair ben je vaak toch meer een live-in babysit.
Heeft mn neef ook ja in Bangkok.quote:Op zondag 4 september 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ex-vrouw van m`n pa kwam uit SIngapore, die had jarenlang een maid in huis. Die maid zag haar familie gewoon 20 jaar niet. Woonde gewoon praktisch daar
Niks mis met regen als je binnen zitquote:Op zondag 4 september 2016 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
had je toch iets zuidelijker (?) moeten wonen JR. Enkel wind en grijze lucht
en als je dan ruzie hebt met die familie moet je meteen weer onthoofden.quote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon GoT stijl, wards nemen van andere gezinnen.
gelukkig wel. In midden oosten en Azië is het gewoon verkapte vorm van slavernijquote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
In Europa is dat allemaal wat strenger.
Veel meer wetgeving qua vrije dagen enzo.
48 uur en dan ben je dat gewend.quote:Op zondag 4 september 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt mij geen fijn idee om de hele dag zo'n vreemde in huis te hebben.
Helaas ben ik pauper dus kan ik dat niet doen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en als je dan ruzie hebt met die familie moet je meteen weer onthoofden.
Dat geeft altijd zo'n rommel hè
ik ben te paranoïde daarvoorquote:Op zondag 4 september 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
48 uur en dan ben je dat gewend.
En je moet zorgen dat je er eentje hebt die je kan vertrouwen.
emotionele waardequote:Op zondag 4 september 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je zoveel van waarde om te stelen dan.
Je bent gewoon bang dat een knappe meid je betrapt terwijl je je matras aan het vervuilen bentquote:
Ik zou niet meer rustig kunnen masturberen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je zoveel van waarde om te stelen dan.
die maid doet dat dan voor jequote:Op zondag 4 september 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet meer rustig kunnen masturberen.
Nou dat zou ik niet erg vinden, eerder als er een lelijke trol van 50 jaar binnenkomt.quote:Op zondag 4 september 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat een knappe meid je betrapt terwijl je je matras aan het vervuilen bent
ben je daar nu ook constant bang voor als je ma thuis is dan?quote:Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet erg vinden, eerder als er een lelijke trol van 50 jaar binnenkomt.
Zwembadquote:Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef Typisch het volgende:
net sporschool abootje afgesloten bij de uni
120 euro voor een heel jaar
zwembadje, sauna, alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |