Voorlopig nog niet.quote:Op zondag 4 september 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer heb jij plannen om uit huis te gaan JR?
Behalve als je er studeert of je bent al zeker van een goed bedrijf waarnaar je overstapt uit Nederland.quote:Op zondag 4 september 2016 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Ben bang dat in een andere, grotere, stad wonen toch wel meer een mooie droom is.
Waarom niet?quote:
London is leuk als je wat kan spenderen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Ben bang dat in een andere, grotere, stad wonen toch wel meer een mooie droom is.
Nou dat bedoel ik dus ook eigenlijk. Ik denk dat je echt zo hard er in moet geloven dat het daar écht beter is/wordt.quote:Op zondag 4 september 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve als je er studeert of je bent al zeker van een goed bedrijf waarnaar je overstapt uit Nederland.
Anders is het denk ik echt een kwestie van jarenlang hard werken en weinig krijgen
Hehe, en het zal alleen maar duurder wordenquote:Op zondag 4 september 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London is leuk als je wat kan spenderen.
Duur stadje.
Ik ook pas een paar jaar geleden.quote:Op zondag 4 september 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit linzen gehad volgens mij
Maar ziet er wel prima uit
Loon voor au pair?quote:Op zondag 4 september 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol, heb het gegoogled.
Vaak maar paar barkie per maand.
Onder een expatregeling vallen dat het fiscaal ook aantrekkelijk is.quote:Op zondag 4 september 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve als je er studeert of je bent al zeker van een goed bedrijf waarnaar je overstapt uit Nederland.
Anders is het denk ik echt een kwestie van jarenlang hard werken en weinig krijgen
60-80 per week lees ik.quote:
Maar dan nog is 60-80 best weinig eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
60-80 per week lees ik.
wel met inwoning en eten en dergelijk enzo.
Geen zin om verder te studeren?quote:
Nou ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan nog is 60-80 best weinig eigenlijk.
Ja weet ik ook wel maar met die 60-80 p/w kun je ook vrij weinig tenzij je lang opspaartquote:Op zondag 4 september 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja.
Kost en inwoning in London kan je normaal zo 2k+ kosten.
Nee dan zit ik weer jaren vast aan een opleiding, ga wel cursussen doen dan om mijn skills uit te breiden.quote:
Als au pair moet je dan ook niet verwachten iets op te bouwen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel maar met die 60-80 p/w kun je ook vrij weinig tenzij je lang opspaart
True daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 4 september 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als au pair moet je dan ook niet verwachten iets op te bouwen.
Het is ook (meestal) geen hard werk, en aan tal van regels verbonden wat je mag doen. Niet veel.
Als je iets wil opbouwen kun je beter als maid in dienst gaan.quote:
Of investeren in BTC zoals die ene fokker.quote:Op zondag 4 september 2016 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iets wil opbouwen kun je beter als maid in dienst gaan.
En het dan niet in fiat kunnen omzetten, en dan gepakt worden door de belasting.quote:Op zondag 4 september 2016 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of investeren in BTC zoals die ene fokker.
Wat houdt maid precies in dan?quote:Op zondag 4 september 2016 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iets wil opbouwen kun je beter als maid in dienst gaan.
Dan doe je echt alles.quote:
Ahhhh oke duidelijk thanksquote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan doe je echt alles.
Wassen, koken, huishouden, kinderen verzorgen
Fulltime.
Als au pair ben je vaak toch meer een live-in babysit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |