Als het goed is heeft de school geen idee waar de directeur -of de leraar Nederlands, of de conciërge- op stemt. En als hij het er wel dik bovenop zou leggen, dan zou dat wellicht wel kunnen leiden tot een verzwakking van zijn positie. Dat is niet zo raar. Maar nog altijd iets totaal anders als preventief in de problemen komen omdat je PVV-stemmer bent.quote:Op zondag 4 september 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou de anti islam standpunten zijn niet maar een paar procent van het hele programma
Buiten dat denk ik dat een school directeur best op de pvv kan stemmen en die functie kan uitvoeren. Als je je werk maar goed uitvoert.
Zoals ik al aangaf is het verontrustend genoeg om het eens dieper te onderzoeken.quote:Op zondag 4 september 2016 15:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, iemand maakt wat aannames. En begint vervolgens te janken over de eigen aannames. Slap geneuzel.
Klopt vandaar dat je even het a4'tje moet doornemen om iemands visie op bepaalde punten te weten zonder meteen iedereen over een kam te scherenquote:Op zondag 4 september 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou de anti islam standpunten zijn niet maar een paar procent van het hele programma
Buiten dat denk ik dat een school directeur best op de pvv kan stemmen en die functie kan uitvoeren. Als je je werk maar goed uitvoert.
Als je op de PVV stemt en je bent het niet eens met hun voornaamste en meest kenmerkende standpunt (minder islam) dan heb je pas echt wat uit te leggen. Wilders heeft er nooit een geheim van gemaakt eigenlijk een one-issue partij te zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 15:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die motivatie om op de PVV te stemmen. Als je op de PVV stemt omdat je het niet eens bent met de visie van de overige partijen ben je wel een PVV stemmer maar hoef je het niet eens te zijn met alle standpunten.
Ja kan mij daar helemaal niks bij voorstellen. En grote kans trouwens dat er meerdere werknemers van die school ook op de pvv stemmen. En ouders van de leerlingen etc.quote:Op zondag 4 september 2016 15:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de school geen idee waar de directeur -of de leraar Nederlands, of de conciërge- op stemt. En als hij het er wel dik bovenop zou leggen, dan zou dat wellicht wel kunnen leiden tot een verzwakking van zijn positie. Dat is niet zo raar. Maar nog altijd iets totaal anders als preventief in de problemen komen omdat je PVV-stemmer bent.
Het punt is dat ik bijna al die ideeën verwerpelijk vind. Dus de enige optie is dat die persoon maar een heel klein deel van de ideeën steunt. En dan neem ik hem ook niet aan, want dan is hij dus zo dom om op een partij te stemmen waar hij het niet mee eens is.quote:Op zondag 4 september 2016 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet elke PVV stemmer hoeft achter alle ideeën van de PVV te staan. Je zult dus echt even het a4'tje moeten doornemen met de sollicitant
Maar dan lijkt het me toch dat je het wel eens bent met de kernpunten zoals vreemdelingenangst, een ongezonde en onredelijke haat voor de EU en een griezelige hoeveelheid nationalismequote:Op zondag 4 september 2016 15:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die motivatie om op de PVV te stemmen. Als je op de PVV stemt omdat je het niet eens bent met de visie van de overige partijen ben je wel een PVV stemmer maar hoef je het niet eens te zijn met alle standpunten.
Je zegt nu zelf ook dat er geen basis is voor het gejankbal?quote:Op zondag 4 september 2016 15:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is het verontrustend genoeg om het eens dieper te onderzoeken.
Allicht. En dat maakt ook allemaal geen barst uit, totdat er een docent besluit om Marokkaanse kinderen lagere cijfers te geven omdat ze Marokkaans zijn. Of wat er dan ook mag voortvloeien uit de politieke overtuiging in kwestie. Dán heb je -terecht- wat uit te leggen.quote:Op zondag 4 september 2016 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan mij daar helemaal niks bij voorstellen. En grote kans trouwens dat er meerdere werknemers van die school ook op de pvv stemmen. En ouders van de leerlingen etc.
Het enige wat van belang is dat deze persoon het werk goed kan uitvoeren. Dat kan die prima ook al stemt hij/zij de pvv. Dus alleen op basis van dat iemand niet aannemen is net zo kortzichtig.quote:Op zondag 4 september 2016 15:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het punt is dat ik bijna al die ideeën verwerpelijk vind. Dus de enige optie is dat die persoon maar een heel klein deel van de ideeën steunt. En dan neem ik hem ook niet aan, want dan is hij dus zo dom om op een partij te stemmen waar hij het niet mee eens is.
Toch is het geen garantiequote:Op zondag 4 september 2016 15:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je op de PVV stemt en je bent het niet eens met hun voornaamste en meest kenmerkende standpunt (minder islam) dan heb je pas echt wat uit te leggen. Wilders heeft er nooit een geheim van gemaakt eigenlijk een one-issue partij te zijn.
Iemand die tegen de vrijheid van onderwijs is zou ik toch geen schoolhoofd maken.quote:Op zondag 4 september 2016 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het enige wat van belang is dat deze persoon het werk goed kan uitvoeren. Dat kan die prima ook al stemt hij/zij de pvv. Dus alleen op basis van dat iemand niet aannemen is net zo kortzichtig.
Dan ben je dus wel vanuit politieke overtuiging iemand aan het afwijzen en dus weer aan het discrimineren: "PVV'ers zijn dom".quote:Op zondag 4 september 2016 15:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het punt is dat ik bijna al die ideeën verwerpelijk vind. Dus de enige optie is dat die persoon maar een heel klein deel van de ideeën steunt. En dan neem ik hem ook niet aan, want dan is hij dus zo dom om op een partij te stemmen waar hij het niet mee eens is.
Nee maar je had het net over jezelf.quote:Op zondag 4 september 2016 16:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Iemand die tegen de vrijheid van onderwijs is zou ik toch geen schoolhoofd maken.
Zo lang hij zijn mening buiten zijn beleidsvorming laat maakt dat niets uit.quote:Op zondag 4 september 2016 16:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Iemand die tegen de vrijheid van onderwijs is zou ik toch geen schoolhoofd maken.
Nee, iemand die stemt op een partij waar hij het niet mee eens is, is dom. Dat geldt bij alle andere partijen ook.quote:Op zondag 4 september 2016 16:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel vanuit politieke overtuiging iemand aan het afwijzen en dus weer aan het discrimineren: "PVV'ers zijn dom".
Tsja, hij functioneert niet helemaal optimaal.quote:
Ik zou voor mijn eigen bedrijf niet iemand aannemen waar ik niet mee kan samenwerken. Lijkt mij ook logisch.quote:Op zondag 4 september 2016 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar je had het net over jezelf.
Sorry hoor maar hoe jij het verwoord is natuurlijk ook volledig gepolariseerd. Een ongezonde en onredelijke haat, een griezelige hoeveelheid nationalisme.quote:Op zondag 4 september 2016 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het me toch dat je het wel eens bent met de kernpunten zoals vreemdelingenangst, een ongezonde en onredelijke haat voor de EU en een griezelige hoeveelheid nationalisme
Anders is de PVV gewoon ook een partij waar je het niet eens bent met de visie. Dan heb je je misshien wel laten foppen door het anti-establishment marketingpraatje van het langst zitttende kamerlid. Ook genant
Tuurlijk wel. Hij moet samenwerken en overleggen met andere scholen. Gaat gewoon niet werken.quote:Op zondag 4 september 2016 16:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang hij zijn mening buiten zijn beleidsvorming laat maakt dat niets uit.
Er wordt ook niet gejankt, er wordt verondersteld dat het is zo is. En dat is verder onderzoek waard, net als dat ook voor allochtonen onderzocht is. Dat lijkt me geen gejankbal.quote:Op zondag 4 september 2016 15:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je zegt nu zelf ook dat er geen basis is voor het gejankbal?
Zolang dat person zijn werk naar behoren doet en op zijn/haar werk netjes de waarden van de school uitdraagt zie ik daarin geen probleem.quote:Op zondag 4 september 2016 16:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat strategische stemmers dom zijn. Wat een achterlijk volk zijn we dan sinds de afgelopen verkiezingen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, iemand die stemt op een partij waar hij het niet mee eens is, is dom. Dat geldt bij alle andere partijen ook.
Je weet niet eens wie PVV gestemd hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 16:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gejankt, er wordt verondersteld dat het is zo is. En dat is verder onderzoek waard, net als dat ook voor allochtonen onderzocht is. Dat lijkt me geen gejankbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |