Ik kan zeggen dat het met de meerderheid van de katten in huis goed gaat... maar dan tel ik mijn eigen duo erbij.
Het is een echt zorgennestje.
Kaatje heeft een dagje bij de DA gelogeerd en heeft nu een mooi litteken. Ze begon eraan te likken dus kreeg een kap van me op. Wat resulteerde in een doodongelukkige, onhandige en onthande poes. Ze had zelfs geen aandacht meer voor haar kinderen. Dus na een paar uur kap eraf, met de strenge vermaning niet meer aan de wond te likken. Poes dolgelukkig, kinderen kregen wasbeurten en aandacht... en tot op heden geen open wond dus ze lijkt te hebben geluisterd. Behalve de kale buik met streepje merk je uiteraard niks van de operatie van gisteren van het poesje.
De Koe: groeit, bloeit, eet, slaapt, speelt.
De Meestkoe: begon dinsdag opeens mondjes melk te braken nadat ze aan de tet hing. At het allemaal ook weer zelf op maar omdat ze wel afviel en ik toch naar de DA ging mocht ze mee.
Drankje meegekregen om de maag tot rust te brengen. Gisteren is de hele dag ALLES eruit gekomen. Met flinke buikkrampen dus ze was een erg zielig poesje

Tussendoor lekker fit en speels. Vanmorgen dus nog meer afgevallen.... en ook een stuk minder fit, wat wel logisch is.
Net thuis, geen kotsjes te vinden en nog eens gewogen: bijgekomen (voorzichtige

). En leek ook weer speelser. Mocht een paar hapjes babycat met broer en zus van me mee-eten maar helaas kwam er toen toch weer melk+babycat uit. Afwachten dus.
En dan de Meerkoe. AsielDA bevestigde de diagnose. Hartruis was tov 2 weken geleden flink toegenomen, hij leeft niet lang.

Dus daar gaan we geen gekke fratsen mee uithalen als hij ziek wordt, wat hij nog aan tijd heeft moet leuk zijn. Stuiterde net nog blij over me heen en door de gang en eet babycat met smaak op. Helaas komt het ook bij deze jongeman er meteen weer uit (kittendiner bij mij is nu één groot kokhals en kotsfeest

) In tegenstelling tot zus eet hij het meteen weer op én blijft fit. Maar vandaag wel afgevallen....
Pffff... dus. en ook

Want het blijven aanhankelijke, speelse lieve dotjes. Buiten de eetmomenten zijn ze echte blije kittens.