Beide eigenlijk, het is echt een complete verhuizing.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:51 schreef Messina het volgende:
Gaat het om dozen e.d. of zware meubels?
Excuus als de vraag al voorbij gekomen is
Lief van je maar HLSTR is jaren geleden al compleet afgerond. Gelukkig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef mrspoeZ het volgende:
250 KM enkele reis is me iets te veel. Moet er nog iets van HLSTR naar daar? Dan kom ik het wel brengen.
Gewoon een keer naar de TT komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Schatje ji woont zover weg dat ik nooit toevallig in de buurt ben. Jij wellicht wel vanwege het nageslacht, je hebt mijn nummer he?
We'll see, en ik weet zeker dat het nog wel een keer te gaat lukken elkaar weer eens te zien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:27 schreef mspoez het volgende:
Ik hou niet van auto's en motoren.Ik hou van wandelen, misschien doe ik dat nog wel eens in Drenthe.
Herkenbaar. Ik had uiteindelijk te weinig verhuisdozen dus moest die ook nog even snel gaan regelen. Ik heb het in één dag gedaan trouwens, met een vrachtwagentje was het in een mum van tijd over. Was met de koelvriescombi ook wel handig aangezien die dingen rechtop vervoerd moeten worden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:13 schreef vannelle het volgende:
Dan kom je er achter dat je veel meer spullen hebt dan je denkt.
We hebben er voorlopig eerst 25 gehaald (+ we hadden nog wat dozen) en vóór de 24e is ons wel duidelijk hoeveel we er nog bij moeten halen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had uiteindelijk te weinig verhuisdozen dus moest die ook nog even snel gaan regelen. Ik heb het in één dag gedaan trouwens, met een vrachtwagentje was het in een mum van tijd over. Was met de koelvriescombi ook wel handig aangezien die dingen rechtop vervoerd moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:43 schreef Halle_Luja het volgende:
Eindelijk weer eens een echt FHF-topic zoals jaren terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Als je nog verhuisdozen nodig hebt moet je het even laten weten. Dan breng ik ze wel even langsquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
We hebben er voorlopig eerst 25 gehaald (+ we hadden nog wat dozen) en vóór de 24e is ons wel duidelijk hoeveel we er nog bij moeten halen.
Echt álles inpakken gaat denk ik niet lukken omdat er ook gegeten en zo moet worden maar op de dag zelf zal er vrijwel niks los meer staan om in te pakken.
Koel-/vries rechtop vervoeren is wel handig idd, kun je'm tenminste direct weer aansluiten.
We proberen nu de vrieskast die we ook nog hebben leeg te eten anders blijft ie een beetje te zwaar.
Als de deur dicht blijft dan blijft alles nog lang bevroren maar de vrieskast moet niet zwaarder zijn dan een wasmachine natuurlijk!
Ik heb me wel eens voorgenomen nooit meer te verhuizen maar dat is zo'n 2 verhuizingen geleden dat ik dat zei.
Nou heel graag, ze gaan hard!quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als je nog verhuisdozen nodig hebt moet je het even laten weten. Dan breng ik ze wel even langs
Excuse me!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 14:37 schreef hottentot het volgende:
Je bent straks meer aan bier en chinees kwijt dan wat een verhuisbedrijf had gekost
Yankee, heel erg bedankt voor de verhuisdozen.quote:
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Yankee, heel erg bedankt voor de verhuisdozen.
Thuis gebracht ook nog!![]()
Ze zullen goed gevuld worden.
Dank je, zal ongetwijfeld wel goed komen door aangeboden hulp en met de extra dozen die jij bracht.quote:
Ik denk dat dat niet nodig is.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:02 schreef bondage het volgende:
Volgens de experts in WKN wordt het trouwens mooi weer komend weekend. Als het inderdaad uitkomt en niet gaat regenen dan moet het zeker lukken, gaan er een leuk dagje van maken
Ik heb trouwens nog zaken als steekkar en een bord met wielen eronder. Komt dit nog van pas of zijn jullie voorzien betreft dit soort zaken.
Prima, laat ik dat thuisquote:Op donderdag 22 september 2016 12:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet nodig is.
Het komt nu wel erg dichtbij idd!quote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef bondage het volgende:
Nog een paar dagen en dan is het zover
Jammer maar begrijpelijk. Het kaartje hoef ik niet terug, mocht je hem zelf niet kunnen gebruiken mag je em uiteraard ook aan iemand anders geven.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Lieve Ingrid en vannelle,
Door priveomstandigheden kan ik er morgen helaas niet bij zijn. Het spijt me, maar het gaat me echt niet lukken. Erg jammer want had jullie graag ontmoet!
Ik wens jullie dan ook heel veel succes met de verhuizing, maar dat moet wel goed komen!
@Bondage, zal ik het treinkaartje terug sturen naar je?
Kan gebeuren natuurlijk, ik weet niet wat er aan de hand is maar ik wens je er veel succes mee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Lieve Ingrid en vannelle,
Door priveomstandigheden kan ik er morgen helaas niet bij zijn. Het spijt me, maar het gaat me echt niet lukken. Erg jammer want had jullie graag ontmoet!
Ik wens jullie dan ook heel veel succes met de verhuizing, maar dat moet wel goed komen!
@Bondage, zal ik het treinkaartje terug sturen naar je?
Ah topper, ik ken wel iemand die ik er nog heel blij mee kan maken!quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk. Het kaartje hoef ik niet terug, mocht je hem zelf niet kunnen gebruiken mag je em uiteraard ook aan iemand anders geven.
Geen probleem, ik zou er zelf niets aan hebben dus ben blij dat jij er iemand blij mee kunt makenquote:Op zaterdag 24 september 2016 09:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ah topper, ik ken wel iemand die ik er nog heel blij mee kan maken!
Allen veel succes vandaag, en nogmaals sorry dat ik er niet bij kan zijn.
Is allemaal prima verlopen, hadden alle spullen snel bij de andere woning en de samenwerking ging perfect. Al met al een leuke dag, zou het zo weer doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:17 schreef DoubleDip het volgende:
En? Hoe is het gegaan? Assen is helaas te ver voor mij, maar ik hoop dat het allemaal gelukt is.
Je hebt prima en vooral veel werk verricht in die paar uur dat je er was. Ging op een gegeven moment erg hard met het vullen van de wagens, in een mum van tijd waren ze alle drie vol en konden we onderweg met de eerste ladingquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:48 schreef sigme het volgende:
Bondage![]()
Ik heb alleen in de ochtend even twee uurtjes geholpen, het was een leuke klus! Als ik tijd had gehad had ik langer willen helpen. Goed volk.
daar houd ik je aanquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Is allemaal prima verlopen, hadden alle spullen snel bij de andere woning en de samenwerking ging perfect. Al met al een leuke dag, zou het zo weer doen.
quote:
En jullie nog bedankt voor de goede voorzieningen. Eten en drinken was allemaal goed geregeld, ben niets tekort gekomenquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef vannelle het volgende:
Heel erg bedankt voor alle hulp!
Het ging allemaal heel erg snel en het was nog eens gezellig ook.
Superteam en mensen die er vandaag waren, we hadden ons niks beters kunnen wensen.
Wij zijn natuurlijk niet de enige die meegeholpen hebbenquote:
Ik vind mensen die belangeloos iets goeds voor anderen, vreemden zelfs, anders aardig in de buurt daar van komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |