quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
je UI en nick in combinatie met de gezondheidsproblemen die je hebt roepen vragen op. In hoeverre zijn deze gerelateerd? Ik wil best iemand helpen maar als deze gezondheidsproblemen komen door overmatig roken pas ik direct.
bah, wat ben je ontzettend negatief. Toevallig weet ik waar ts last van heeft, en dat geen Klote met roken te maken. Wat wel, laat ik aan hem over om te vertellen...quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
je UI en nick in combinatie met de gezondheidsproblemen die je hebt roepen vragen op. In hoeverre zijn deze gerelateerd? Ik wil best iemand helpen maar als deze gezondheidsproblemen komen door overmatig roken pas ik direct.
Roken heeft er geen moer mee te maken dus je kunt gewoon komen helpen volgens de voorwaarden die je zelf stelt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Is dat Feedback of Facebook?quote:
Hij die zonder zonde is werpe de 1e steen. Ga jij gooien?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]![]()
Ja ik wil best helpen maar alleen als ik zeker weet dat je in je gehele leven geen misstappen bent begaan en alles in je macht er aan gedaan hebt om een ander niet tot last te zijn. Ja dan help ik wel.
Sorry TS ik kan je niet helpen, maar succes desalniettemin
Met wat?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je een lekker wijf was had ik geholpen
Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
bah, wat ben je ontzettend negatief. Toevallig weet ik waar ts last van heeft, en dat geen Klote met roken te maken. Wat wel, laat ik aan hem over om te vertellen...
Sorry vannelle, ik kan je helaas ook niet helpen.
Ik begrijp dat ook niet, de kift valt vroeg dit jaar denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:
Niet willen helpen puur om een nickname en een UI![]()
Ik kan ook niet helpen door mijn eigen gezondheidsredenen maar hopelijk krijg je hulp! Ben blij voor je dat je naar een woning gaat
Om te beginnen bedankt voor een normale reactie, is ook wel eens leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Tis voor mij 150km rijden en zit dan met een oproepdienst van het werk.
Kom er in de week zelf op terug (pas dan weet ik meer).
Mocht ik in de gelegenheid zijn, en je hebt geen hulp dichterbij gevonden probeer ik langs te komen.
Je moet ook niet heel dat eind gaan lopen.quote:Op zondag 4 september 2016 00:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Tis een beetje heel ver weg![]()
Dus ik vrees dat dat m niet gaat worden. Met mijn energie niveau ben ik uitgeput voor ik er ben.
Maar als je je adres dmt stuur ik je wel een kaartje
Maar ik heb een loopauto hahaquote:Op zondag 4 september 2016 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet heel dat eind gaan lopen.
Maar ik weet wel dat je serieus wilt helpen en dat waardeer ik, nieuwe adres zal ik via dm wel ff sturen.
Bedankt voor je serieuze reactie.
Dank je, komt vast wel goed.quote:Op zondag 4 september 2016 01:33 schreef Mark het volgende:
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik hoop voor je dat je voldoende hulp krijgt
Ik ben meer benieuwd of TS geen familie, vrienden of kennissen heeft die kunnen helpen..quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Gelukkig wel!quote:Op zondag 4 september 2016 01:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd of TS geen familie, vrienden of kennissen heeft die kunnen helpen..
Ik wil me nergens mee bemoeien maar waarom alles in 1 dag?quote:Op zondag 4 september 2016 02:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Alleen niet zo veel dat een verhuizing in 1 dag kan, vandaar mijn vraag.
Maar het lijkt er (tot nu toe) een beetje op dat er weinig hulp komt vanaf FHF.
In plaats van mezelf te verantwoorden ga ik maar dozen inpakken en sporadisch hier even kijken.
Waarschijnlijk wordt de vergelijking met vroeger niet gewaardeerd maar ik zie wel degelijk een grote verandering in dit subforum.
Mijn vraag is gewoon: Wie wil helpen de 24e?
Wil je niet helpen dan reageer je gewoon niet. Zo simpel is dat.
Hey vanelle, ik ben dan in de buurt. Heb geen hele dag de tijd maar ben goed in domme sjouwklussen. Ik maak twee uur voor je vrij, als jij ervoor zorgt dat ik dan ook direct kan beginnen en liefst twee uur stevig door kan sjouwen. Ik kom niet voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:45 schreef vannelle het volgende:
Hallo allen!
Eindelijk kunnen we naar een 1-gezinswoning en daar zijn we enorm blij om. (y)
Het punt is alleen dat we wel wat sjouwhulp kunnen gebruiken en daarom open ik ook dit topic.
Ik wil hier vragen of iemand de tijd heeft en bereid is om ons op 24-09 te helpen verhuizen binnen Assen.
We zouden dit uiteraard echt enorm waarderen maar dat spreekt voor zich.
Verhuisvervoer en alles is geregeld, het gaat puur om het sjouwwerk.
Zelf kan ik dat helaas niet meer door gezondheidsproblemen, vandaar mijn vraag.
Wie kan en wil ons helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |