Ik vond haar prima, tot dit programma. De houding, die dingen met die vriend, die vriend zelf, ik vind er niks sympathieks aan. Arrogant eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb... of nou ja, had... precies hetzelfde. Totdat ze laatst bij RTL Late Night zat. Toen vond ik dr voor het eerst echt en oprecht overkomen.
wendy en martijn, carloquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook niet echt liefhebber van Jandino. Maar wat heeft Erland verder nog onder contract zitten? Lieke en de hele meut zijn al te vaak te zien, Chantal doet dit ook al, dus tja
Ja dat, braaaaak.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wendy en martijn, carlo
winston, ruben
tis allemaal niet veel soeps
Zal wel ja, ik hoop antje en romyquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat zij afvallen vandaag, maar zal wel.
Dan wordt het ook zo statisch, ik zie hem toch echt het liefst op een plek waar er inhoudelijk wat gedaan wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:59 schreef iBenny het volgende:
Humberto had dit moeten presenteren ipv meedoen
Volgens mij welquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook zo statisch, ik zie hem toch echt het liefst op een plek waar er inhoudelijk wat gedaan wordt.
Gaat het eerste koppel exit vandaag?
Yupquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook zo statisch, ik zie hem toch echt het liefst op een plek waar er inhoudelijk wat gedaan wordt.
Gaat het eerste koppel exit vandaag?
Komt nog.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Annemarie al Britney gedaan? Ik heb het begin gemist.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:06 schreef Pino112 het volgende:
De tussenstand was wel drie seconden in beeld, top.
Vorig jaar Pip en die Fakelien, alsof ze op namen selecterenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
heet dat joch eigenlijk echt buddy of is dat zijn artiestennaam?
Wel een beetje zoals Britney ook vaak had, maar het kon wel leuker.quote:
Ik vind ze ook leuk. En Kees ook leuker dan ik tot nu toe over hem wist.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Simon en Annemarie zijn wel leuk samen
Ze is mooi, maar als ze haar mond opendoet klinkt ze als Anny Schilder en dat is nogal een afknapper wmb.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet alleen niet of ik haar nu een leuke meid vind om te zien, of toch van die inteelt trekken uit volendam
Ik heb niks tegen Johnny. Bij Superkids doet hij het echt leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh JA. Johnny zit ook bij de RTL kliek. Nee bedankt, dan liever Jandino.
hoe heb ik die kunnen vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh JA. Johnny zit ook bij de RTL kliek. Nee bedankt, dan liever Jandino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |