Wel vervelend voor het publiek; die zien dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat decor, van afstand, dat kasteel en lucht
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:07 schreef static het volgende:
[..]
Wel vervelend voor het publiek; die zien dat allemaal niet.
Ja, gtst.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chris Brown danst meesterlijk.
Buddy heeft het super gedaan.
Is hij acteur?
Ik niet-stiekemquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
en toch vind ik dit stiekem een lekker nummer
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
en toch vind ik dit stiekem een lekker nummer
Ik heb... of nou ja, had... precies hetzelfde. Totdat ze laatst bij RTL Late Night zat. Toen vond ik dr voor het eerst echt en oprecht overkomen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
In vind dat gtst meisje niet zo sympathiek, weet niet waar het aan ligt.
En sinds ik weet dat die jongen een musical opleiding heeft gehad, vind ik zijn dans dus niet bijzonder meer.
Ja zn laatste album gaat veel meer de dance kant op en ik vind het ook niet onaardig. Daarvoor was het dat akelige (teen) pop en r&b.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zei t wat gechargeerd
muziek van justin bieber is al een tijd geen guilty pleasure meer
Bij Nick en Simon enzo vind ik het best wel oke, maar bij vrouwen klinkt het echt lelijkquote:
Jij woont in de stad toch?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Damn ik versta er amper iets van. Net een boerentaaltje
Zeeuws is pas niet te verstaanquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Een rasechte ZeeuwAl heb ik wel een tijdje in de randstad gestudeerd.
komt bij dit nummer niet verkeerd uitquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:44 schreef Max23 het volgende:
Romy kijkt altijd als een stripper als ze danst
hij ging iets te lang doorquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef zoem het volgende:
Ik moest wel lachen om Jandino, een zeldzaamheidje
Elke keer dezelfde 'grap'quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef zoem het volgende:
Ik moest wel lachen om Jandino, een zeldzaamheidje
ik mis de optie kingfloplandquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef iBenny het volgende:
ff een peiling...
Poll: Jandino is leuk
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |