Maar je vergeet even dat veel moslims hier gewoon zijn geboren?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:19 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niets. Want je kan moeilijk eigen mensen naar een ander land doen.
Arg lok je hem weer hier heen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar je vergeet even dat veel moslims hier gewoon zijn geboren?
Ik dacht in dezelfde stad als jij, anders heb je zeker weten gewonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moemoe is wel hier geboren volgens mij.
Joden ook in de 2e wereldoorlog. Wat zouden mensen in Saudi Arabie doen als een Nederlander onrust veroorzaakt, christen is, en is geboren in Saudi Arabie.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar je vergeet even dat veel moslims hier gewoon zijn geboren?
Leuk allemaal. Ga nu maar weer weg. Ik hou niet van nieuwe mensen, dat heb ik gemeen met de PVVquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:17 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn maatregelen, allemaal in ghettos. En op het vliegtuig naar land van herkomst. Maar dat is alleen als een burgeroolog dreigt!!
Ik wou zelf de nieuwe openen en m, haha ja noemenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij zou vast geen nieuwe openen denk ik.
...........quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:21 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Joden ook in de 2e wereldoorlog. Wat zouden mensen in Saudi Arabie doen als een Nederlander onrust veroorzaakt, christen is, en is geboren in Saudi Arabie.
Wat?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
...........
Denk ik dat je bedoeld wat je bedoeld?
Oke.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:21 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Joden ook in de 2e wereldoorlog. Wat zouden mensen in Saudi Arabie doen als een Nederlander onrust veroorzaakt, christen is, en is geboren in Saudi Arabie.
oh serieus, misschien had ik zoiets moeten onthoudenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht in dezelfde stad als jij, anders heb je zeker weten gewonnen.
die worden ter dood veroordeeld. Opgehangen ofzo. Dus wij moeten als S-A gaan leven?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:21 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Terug sturen naar het land van hun etniciteit dan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke.
Hoe wil je moslims die hier zijn geboren terugsturen naar land van herkomst? Dit is hun land van herkomst?
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat de joden weg moesten omdat ze onrust veroorzaakte?
Ja, hij heeft een wat vertekend beeld van de geschiedenis, komt vast uit een film...of wikipedia.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat de joden weg moesten omdat ze onrust veroorzaakte?
Ja dacht misschien las ik het verkeerd maar geloof het toch niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een wat vertekend beeld van de geschiedenis, komt vast uit een film...of wikipedia.
Maakt niet uit Uccie, je mag blijven, zolang je maar geen burgeroorlog start.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:24 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ben maar een achterlijke allochtoon, dus wat weet ik nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |