Zoiets ja, jammer van die brilsmurf.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Onder het motto 'als we gaan, dan gaan we samen'.
Spannend.twitter:CafeRoubaix twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 15:20:15If Nairo Quintana keeps red today, he'll become the Colombian rider with the most leader's jerseys in Grand Tours - 12. #LV2016 reageer retweet
Heb je nog meer #leukefeitjes?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Spannend.twitter:CafeRoubaix twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 15:20:15If Nairo Quintana keeps red today, he'll become the Colombian rider with the most leader's jerseys in Grand Tours - 12. #LV2016 reageer retweet
Aan het genieten van GerroGod?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goeie jinx van Madiot.
[ afbeelding ]
ES2 als je die hebtquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:27 schreef Tommeke het volgende:
Op Sporza wel deBrussels Cycling Classic
Met de Bruine Put
Ik slinger een livestream aan! Thnx!
Ik heb lekker geen stream aan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Aan het genieten van GerroGod?
Ook voor het eerst dat we die in beeld zien deze Vuelta. En dat terwijl de Gerrans van een paar jaar geleden hier simpel 3 ritten had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Aan het genieten van GerroGod?
Oh, mijn stream laat beelden van ES2 zien. Zal wel ander land zijnquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:28 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Daar is tennis op. Niet eens live.
Wel letterlijk uit de Tour gevallen hè, dan valt Gilbert meer tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat we die in beeld zien deze Vuelta. En dat terwijl de Gerrans van een paar jaar geleden hier simpel 3 ritten had kunnen winnen.
En dan zal Gesink wel weer de sterkste blijken op de Aubisquequote:Op zaterdag 3 september 2016 15:31 schreef ZakaRosa het volgende:
Kopgroep gaat niet vooruit blijven vrees ik.
Ik denk dat ze wel voorop blijven en dat Gesink wint.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En dan zal Gesink wel weer de sterkste blijken op de Aubisque
Cannondaleziekte.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die valt ook enorm tegen zeg. Geen enkele keer iets positiefs laten zien.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:36 schreef ZakaRosa het volgende:
Haimar had in 2007 nog de vijfde tijd op de Aubisque. Die gaat hier vast grandioos huishouden.
Mooizo, kunnen we de beklimming van de Col de Marie-Blanque op TV zien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn we om 16:00 live met Peppi en Kokki op NPO1.
Hm die zijn dus ook over een half uurtje back?twitter:sporza twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 15:55:53Nog 15 km in @BrusselsCycClas met een compact peloton. Volg op onze livestream. https://t.co/hzfQPqDiRe https://t.co/1A1gTXTFRO reageer retweet
Belgen zijn goed in het rekken van interviews en podiumceremonies.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm die zijn dus ook over een half uurtje back?twitter:sporza twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 15:55:53Nog 15 km in @BrusselsCycClas met een compact peloton. Volg op onze livestream. https://t.co/hzfQPqDiRe https://t.co/1A1gTXTFRO reageer retweet
Daar kom ik wel overheen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Johnny Hoogerland beëindigt aan het eind van dit seizoen zijn wielercarrière. De 33-jarige wielrenner blijft wel verbonden aan zijn huidige ploeg. Met het management van Roompot-Oranje Peloton is hij in gesprek over een PR-functie, weet WielerFlits.
Hoe die rol er precies uit gaat zien, is het onderwerp van gesprek. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit de vorm aannemen van motivator en inspirator voor renners en partners van de Nederlandse ProContinentale ploeg. Hoogerland zal zich niet gaan bezighouden met de sporttechnische kant van de ploeg.
Dat lijkt mij een zeer wijs besluit. Hij is meer geschikt als mascotte.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogerland zal zich niet gaan bezighouden met de sporttechnische kant van de ploeg.[/i]
PR door iemand met een spraakgebrekquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Johnny Hoogerland beëindigt aan het eind van dit seizoen zijn wielercarrière. De 33-jarige wielrenner blijft wel verbonden aan zijn huidige ploeg. Met het management van Roompot-Oranje Peloton is hij in gesprek over een PR-functie, weet WielerFlits.
Hoe die rol er precies uit gaat zien, is het onderwerp van gesprek. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit de vorm aannemen van motivator en inspirator voor renners en partners van de Nederlandse ProContinentale ploeg. Hoogerland zal zich niet gaan bezighouden met de sporttechnische kant van de ploeg.
Daar heb ik ook niet echt een beeld bij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, zal dit de vorm aannemen van motivator en inspirator voor renners en partners van de Nederlandse ProContinentale ploeg.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Toch wel typisch dat Lotto-Jumbo 3 man in de kopgroep mee heeft. Campenaerts is een duidelijke knecht, maar voor wie gaat hij knechten? Gesink of Bennett? Ik ben bang dat Addy weer een geniaal plan heeft bedacht met twee kopmannen: Bennett naar de top 10 en Gesink voor de ritzege en uiteindelijk halen beiden het niet.
Het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten?quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Toch wel typisch dat Lotto-Jumbo 3 man in de kopgroep mee heeft. Campenaerts is een duidelijke knecht, maar voor wie gaat hij knechten? Gesink of Bennett? Ik ben bang dat Addy weer een geniaal plan heeft bedacht met twee kopmannen: Bennett naar de top 10 en Gesink voor de ritzege en uiteindelijk halen beiden het niet.
Geld, WT-puntenquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:08 schreef Tommeke het volgende:
Bij lotto moeten ze gewoon vol voor de etappewinst gaan. Wtf boeit zo'n top10 plek nou.
Wuyts zijn dag kan al niet meer stuk.quote:
Dit is echt zeuren om het zeuren..quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Staat Greipel niet hoger in de pikorde?quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kittel is heel matig sinds de Giro. Gewoon Dege kopman maken voor Qatar.
Greipel zou ik zeggen? Maar hoe dan ook niet Kittel inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kittel is heel matig sinds de Giro. Gewoon Dege kopman maken voor Qatar.
Dat zou ik ook denken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staat Greipel niet hoger in de pikorde?
Waarschijnlijk wel. Maar ik heb meer vertrouwen in John gezien de afstand/ aard van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staat Greipel niet hoger in de pikorde?
Daar doe je John toch een beetje te kort mee hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken.
Degenkolb gaat alleen sprints winnen als de tegenstand van het niveau van de Vuelta is.
volgens mij wordt ie na het seizoen nog een keer geopereerdquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoe gaat het met Degenkolb zijn vinger dan? Inmiddels weer hersteld?
Dan wordt het helemaal niksquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:18 schreef danos het volgende:
Herbert heeft de indruk dat Gesink goed is
Dan zou ik zeggen dat Greipel de kopman wordtquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
volgens mij wordt ie na het seizoen nog een keer geopereerd
Volgens zijn vrouw wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoe gaat het met Degenkolb zijn vinger dan? Inmiddels weer hersteld?
Volgens Ducrot is 5 minuten op de Aubisque Pienuts.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Kopgroep haalt het wel, tenzij het op deze klim al los gaat in het peloton
Sky moet eigenlijk wel eraan gaan trekkenquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Kopgroep haalt het wel, tenzij het op deze klim al los gaat in het peloton
Degenkolb gaat er wel staan. Als het een beetje een zware wedstrijd wordt is hij zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Degenkolb is toch gewoon prima bezig de laatste tijd? Twee prima uitslagen in de laatste week van de Tour, twee keer tweede en één winst in de Noorse streken, sterke Cyclassics.
Op een groep met wat non-klimmers wel inderdaad, maar daarvoor is deze kopgroep te goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:21 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Volgens Ducrot is 5 minuten op de Aubisque Pienuts.
Bovendien hebben de toppers in de kopgroep nog geen trap te veel gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op een groep met wat non-klimmers wel inderdaad, maar daarvoor is deze kopgroep te goed.
Gees heeft wel een hele hoge gunfactor voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Matig wel dat de kopgroep voorop blijft.
mwah, denk dat er sowieso wel een minuut of 3 afgaat op de Aubisque. Denk wel dat ie favoriet is voor de dagzege.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wat zijn als Pardilla straks het rood pakt
Moet hij wel 17 seconden voor Moreno eindigen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het met een half minuutje voor Quintana gebeurt, zal Movistar daar vast niet van wakker liggenquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Onze IJslandse vriend heeft er vertrouwen in.twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 15:04:37Robert "409 W on LPSM" Gesink getting stronger and stronger. Breakaway approaching La Pierre Saint Martin. #LV2016 reageer retweet
Ligt eraan wanneer Nairo gaat aanvallen. Als hij weer met een laf aanvalletje in de laatste 3km komt, dan gaan ze vooraan amper wat verliezen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
mwah, denk dat er sowieso wel een minuut of 3 afgaat op de Aubisque. Denk wel dat ie favoriet is voor de dagzege.
Mja, als ze als springplank willen fungeren dan zouden ze zich haast moeten terugzakken straksquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:27 schreef Max23 het volgende:
Orica bijna weg nu.
Dan moeten Rojas en Fernandez wel overnemen lijkt me
Denk dat Campenaerts en Bilbao ook nog wel wat willen doen. Villella en Warbasse misschien ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:27 schreef Max23 het volgende:
Orica bijna weg nu.
Dan moeten Rojas en Fernandez wel overnemen lijkt me
Campenaerts lag er al af tochquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Campenaerts en Bilbao ook nog wel wat willen doen. Villella en Warbasse misschien ook wel.
Waarom? Bennett is prima in vorm deze Vuelta. Toch logisch dat je rijdt voor je beste man bergopquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:32 schreef ZakaRosa het volgende:
Als dat echt zo is moet die ploeg opgedoekt worden hoor. Weg ermee.
Waarom? Is Gesink een zoveel sterkere klimmer dan Bennett? Bovendien kan Bennett richting de top5 met een goede uitslag.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:32 schreef ZakaRosa het volgende:
Als dat echt zo is moet die ploeg opgedoekt worden hoor. Weg ermee.
Omdat Gesink maandag nog bijna een rit won?quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom? Bennett is prima in vorm deze Vuelta. Toch logisch dat je rijdt voor je beste man bergop
quote:
Wat zegt dat? Dit is een sterkere kopgroep en Bennett liet gisteren nog zien prima in orde te zijn. Bennett reed ook die maandag prima die berg opquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:34 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Omdat Gesink maandag nog bijna een rit won?
Inderdaad, terwijl Bennett met moeite 1 keer top 20 haalde in een rit. En ze gaan nog tijd terug verliezen, aan de finish gaat Bennett nog steeds niet top 10 staan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:34 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Omdat Gesink maandag nog bijna een rit won?
Top-5 wordt hem vast niet (staan ook al 2 renners uit de kopgroep voor hem), maar kan wel stijgen ja.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom? Is Gesink een zoveel sterkere klimmer dan Bennett? Bovendien kan Bennett richting de top5 met een goede uitslag.
Bennett reed telkens vanuit het peloton. De enige keer dat Gesink voor hem eindigde , begon die met minuten voorsprong. En nogmaals, kwa timing reed Bennett die slotklim sneller dan Gesinkquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl Bennett met moeite 1 keer top 20 haalde in een rit.
Dat kun je wel zeggen maar het levert wel punten op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:35 schreef ZakaRosa het volgende:
En een top-10 klassering van Bennett boeit niemand iets.
Heb jij klimtijden van Bennett en Gesink van maandag?quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bennett reed telkens vanuit het peloton. De enige keer dat Gesink voor hem eindigde , begon die met minuten voorsprong. En nogmaals, kwa timing reed Bennett die slotklim sneller dan Gesink
Ook dan vind ik 45 kilometer van de finish heel vroeg om Gesink al te laten beginnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bennett reed telkens vanuit het peloton. De enige keer dat Gesink voor hem eindigde , begon die met minuten voorsprong. En nogmaals, kwa timing reed Bennett die slotklim sneller dan Gesink
Die kun je vrij makkelijk uitrekenen als je de voorsprong van de kopgroep aan de voet weet natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:38 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Heb jij klimtijden van Bennett en Gesink van maandag?
Niet bij de hand nee. Maar Bennett eindigde die rit 1:53 achter Gesink. Gesink begon met een grotere voorsprong op het peloton aan die slotklim. Ook al scheelt het niet heel veel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:38 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Bennett eindigde een kleine twee minuten achter Gesink. Bennett was dus sneller dan Gesink op de slotklim.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kun je vrij makkelijk uitrekenen als je de voorsprong van de kopgroep aan de voet weet natuurlijk
Toen had hij geen ploegmaat meer bij zich. Nu zit Bennett er nog bij, dus het lijkt me dat Gesink voor zijn klassement rijdt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vorige keer in de ontsnapping deed Gesink ook kopwerk, hij vindt het gewoon prettig een tempo te rijden en als het te langzaam gaat betekent het dat hij de kop pakt.
https://www.strava.com/se(...)ODEsMTY5OTg4MjkyNTI=quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:38 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel aangezien Gesink de hele dag vooraan heeft gezeten. Dat kost gewoon veel meer energie dan de hele dag in het peloton zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bennett eindigde een kleine twee minuten achter Gesink. Bennett was dus sneller dan Gesink op de slotklim.
Of Chaves voelt zich te kut.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:50 schreef ZakaRosa het volgende:
Zou Yates een vooruitgeschoven post voor Chaves zijn?
Die moeten dichterbij komen zodat ze nog enigszins iets hebben aan Moreno, Fernandez en Rojasquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Movistar wil toch gewoon de rode trui houden.
Denk het niet, heb het idee dat Yates sowieso sterker isquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:50 schreef ZakaRosa het volgende:
Zou Yates een vooruitgeschoven post voor Chaves zijn?
Rijdt vandaag een hele sterke etappe.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2. Bernard. Ook Julien, maar dan van Trek-Segafredo. Geen idee waarom hij prof is.
Ik denk dat Chaves zich niet honderd procent voelt en vandaag is zéker een scherprechtersdag waardoor Chaves fikse klappen op kan lopen. Dan is het vooruitsturen van Yates wel sjiek.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het niet, heb het idee dat Yates sowieso sterker is
Die zal wel aan het schroeien zijn op hoogvlakte van Colombiaquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:00 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe is het nog met Betancur trouwens?
Groepje ging sprinten voor de bergpunten en trok daarna hard door. Gesink zat daar natuurlijk niet bij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:04 schreef Tommeke het volgende:
Ik was ff weg. Hoe is Gesink nou ooit in die tweede groep beland?
Gingen sprinten op laatste col voor de punten en reden vervolgens door.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:04 schreef Tommeke het volgende:
Paar reden weg om te sprinten voor de bergpunten en trokken door in de afdaling. Bennett kon als laatste de sprong nog makenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:04 schreef Tommeke het volgende:
GPS is k*t vandaag.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen rijden er 3 ploegen achter Yates en komen ze nog steeds nauwelijks dichterbij?
Vreemder vind ik dat het peloton niet dichter komt op de kopgroep.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen rijden er 3 ploegen achter Yates en komen ze nog steeds nauwelijks dichterbij?
quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef ZakaRosa het volgende:
Straks krijgen we de Clerq als ritwinnaar.
Hoezo? Gesink heeft juist voor Bennett op kop gereden op de vorige klimquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Tommeke het volgende:
Stomstomstom. Sjors moet zich af laten zakken. Nu.
Dat is wat overdreven, maar hij moet op z'n minst de benen stil houden. Kan hij zelf alleen maar van profiteren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Tommeke het volgende:
Stomstomstom. Sjors moet zich af laten zakken. Nu.
Gesink moet de etappe winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo? Gesink heeft juist voor Bennett op kop gereden op de vorige klim
Ik overdreef ook hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar hij moet op z'n minst de benen stil houden. Kan hij zelf alleen maar van profiteren.
Maar als het echt om het klassement van Bennett gaat, dan is hij ondertussen de best geklasseerde, dus dan kan hij het niet meer maken om als enige niet mee te gaan ronddraaien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar hij moet op z'n minst de benen stil houden. Kan hij zelf alleen maar van profiteren.
Zo ver zal het wel niet komen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over een week stellen we misschien dat de lafheid van Movistar Quintana opnieuw een overwinning in een grote ronde heeft gekost.
Misschien heeft ie wel mindere benen. Er zal ongetwijfeld overleg zijn geweest tussen die twee.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gesink moet de etappe winnen.
Anderzijds wel een mooie koers nu. Dankzij Orica.
Dat hij nu de top 10 binnen rijdt is een leuke bijkomstigheid, maar het gaat uiteindelijk om de ritzege. Dan kun je beter zo lang mogelijk blufpoker spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als het echt om het klassement van Bennett gaat, dan is hij ondertussen de best geklasseerde, dus dan kan hij het niet meer maken om als enige niet mee te gaan ronddraaien.
Klassement top-10 levert veel meer geld en WT punten op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hij nu de top 10 binnen rijdt is een leuke bijkomstigheid, maar het gaat uiteindelijk om de ritzege. Dan kun je beter zo lang mogelijk blufpoker spelen.
WT-punten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klassement top-10 levert veel meer geld en WT punten op.
Pardilla lijkt me veel te sterkquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Gesink kan dit nog vrij eenvoudig winnen.
Zou in de categorie Vanendert op Plateau de Beille zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef ZakaRosa het volgende:
Straks krijgen we de Clerq als ritwinnaar.
Hij kon zonet al niet mee; lijkt me sterk dat hij nu de sterkste klimmers wel kan volgen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna gaat de Tour winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Gesink kon maandag eerst ook niet mee. Pakt gewoon z'n eigen tempo.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon zonet al niet mee; lijkt me sterk dat hij nu de sterkste klimmers wel kan volgen.
Mwah, 4 min. 30 sec. op de groep Quintana / Froome onderaan de Aubisque lijkt me net te weinig om het te gaan redden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:16 schreef poiuytr het volgende:
Dit is wel een van de beste kansen voor Gesink om een etappe te pakken.
Is inderdaad wel zijn stijl, we gaan het zienquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:16 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Gesink kon maandag eerst ook niet mee. Pakt gewoon z'n eigen tempo.
Tour de Neuss wel ja. Als hij ooit top 5 rijdt en een aantal ritten wint ben ik een zeer gelukkig man.quote:
4.30 is een vrij groot gat hoor. Een beetje klimmer moet dat wel kunnen houden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, 4 min. 30 sec. op de groep Quintana / Froome onderaan de Aubisque lijkt me net te weinig om het te gaan redden.
Maandag was het 3.20 minuten voorsprong en toen kwam Gesink een seconde of 40 achter Quintana binnen, deze bekilimming is langer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:18 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
4.30 is een vrij groot gat hoor. Een beetje klimmer moet dat wel kunnen houden.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Dat lijkt me sterk, moet ie nog 2 a 3 minuten pakken op goede klimmers voor 'm. Gaat ie niet redden.quote:
#brillianttacticsquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:26 schreef IbanMayo het volgende:
Sjors blijf toch lekker zitten jongen
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Sicard WK Onder 23 werd in 2009?
Voor de groep voor 'm hoeft ie geen angst te hebben maar wel voor het 'peloton'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:26 schreef marcodej het volgende:
Als Gesink nog wat wil, moet ie een jump maken. Van die Cannondale hoef je het niet te verwachten.
twitter:MRasmussen1974 twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 17:27:41On The Aubisque stage @thomasdekker according to himself had his Best Day in his carriere.I won't argue that #LV2016
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |