Is toch alleen kleurstof?quote:
dat idee heb ik ook. ben het filmpje nog aan het kijkenquote:
Gooi die mail eens in de chat dan!quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Neeeeeee, heb een fucken mail van PepsiCo gehad die zei van niet
ik heb het antwoord!quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ahh ok, ik merk er weinig van anders.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Het schilderen? Ja, dat is normaal dat je dat zelf doet over het algemeenquote:
Ow, ja goed wilde je sowieso doen toch? Scheelt, lekker eigen kleurtjes.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schilderen? Ja, dat is normaal dat je dat zelf doet over het algemeen.
Maar ik wil het ook zelf doen, want schilderen.
Grappig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu in een 'appartement' waar alles geschilderd is door een heuse schilder. supernetjes! dus nu ligt de lat voor mezelf hoger de volgende keer dat ik het zelf doequote:Op zaterdag 3 september 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schilderen? Ja, dat is normaal dat je dat zelf doet over het algemeen.
Maar ik wil het ook zelf doen, want schilderen.
waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:12 schreef Ruse het volgende:
het schijnt dus zo te zijn dat de chips-papjes voor ze ze bakken verschillende smaken hebben. dus de verschillende kleuren smaken inderdaad verschilend. maarrr...
na het bakken gaat er een smaakpoedertje overheen, en dat overstemt de onderlinge verschillen
smaaktest gedaan met dit lijstje en ik proef het nog steeds nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig.
Te lang geleden dat ik het heb gegeten, maar het is me nooit opgevallen.
ik denk dat dit gewoon het beste in de smaak viel bij de hmhm-groupsquote:
Jaa, kleurtjes zijn uitgezochtquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, ja goed wilde je sowieso doen toch? Scheelt, lekker eigen kleurtjes.
Oh vast, maar ik heb krijtverf en kalkverf uitgekozen en dat moet niet netjesquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zit nu in een 'appartement' waar alles geschilderd is door een heuse schilder. supernetjes! dus nu ligt de lat voor mezelf hoger de volgende keer dat ik het zelf doe
lekker vtwonen-stiloquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik heb krijtverf en kalkverf uitgekozen en dat moet niet netjes.
een pannenkoekplant?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wit / beige + groen (ook planten) en zwarte details.
Zal je zo mijn nieuwe plant laten zien.
Oh. Zou kunnen. Ideale verf. Mooi wit is niet lelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |