Ja, even heet water erover. Hoog vuur om en om, peper zout en chilisaus.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben trouwens nog niet begonnen aan de carbonara, twijfel ook nog of ik dat ga doen.
Ik heb het wel, maar het moet nog in de pan. En daar heb ik nu geen zin meer in.quote:
ik zie Fatima er nog wel voor aan om haar telefoon te vergeten...quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar het moet nog in de pan. En daar heb ik nu geen zin meer in.
Ga ook geen garnalen meer bijbakken
Ik ga niet tot 3u wachten zonder update hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zie Fatima er nog wel voor aan om haar telefoon te vergeten...
Ze poste toch net dat ze onderweg was?quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zie Fatima er nog wel voor aan om haar telefoon te vergeten...
Was of ging?quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:37 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ze poste toch net dat ze onderweg was?
Een scheurtje, die kunnen naar zijn in bepaalde houdingen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:39 schreef YokiKloon het volgende:
Wat gokken jullie; verzwikt/verstuikt/gekneusd/gebroken?
Gekneusd. Past ook wel het beste bij d'r.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:39 schreef YokiKloon het volgende:
Wat gokken jullie; verzwikt/verstuikt/gekneusd/gebroken?
Misschien middenvoetsbeentjes ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een scheurtje, die kunnen naar zijn in bepaalde houdingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |