Iets met vlinders, denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:27 schreef DerRabbit het volgende:
Toch verbazingwekkend dat mapima maar door en door en door blijft gaan over braddie
Ben jij vlieft op Mapima?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:27 schreef DerRabbit het volgende:
Toch verbazingwekkend dat mapima maar door en door en door blijft gaan over braddie
Braddie appte me net of ik het nummer van haar kan hosselen voor hem.quote:
Lullig voor jequote:Op dinsdag 6 september 2016 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie appte me net of ik het nummer van haar kan hosselen voor hem.
Niet alleen zij hoor. Er zijn meer obsessief met hem bezig.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:27 schreef DerRabbit het volgende:
Heb net het filmpje bekeken, kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:04 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
a.s maandag.
en hij gaat zelfs dashcammen!!
Ik ben geblokkeerd door T-Mobile omdat ik te skeer ben om de rekening te betalen, doei.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie appte me net of ik het nummer van haar kan hosselen voor hem.
Boodschap is duidelijk aangekomen!quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd door T-Mobile omdat ik te skeer ben om de rekening te betalen, doei.
Dat kloontje is al op 7 januari gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
Terwijl hij op de weblog ook gewoon met zijn 'normale' account kan posten.
http://frontpage.fok.nl/w(...)naal.html#c_13987528
Niet zo slim van Braddieboy
Eerste mientlaan 33 in Katwijk Xquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boodschap is duidelijk aangekomen!![]()
Ik heb je adres net verstuurd aan de Brad Meister
Pakketten bezorgen voor DHL met de Twingo.quote:
Dat ligt eraan hoe snel hij te werk gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gefeliciteerd Bradley, kun je wat meer kwijt over je werk (hoeveel uur enz.) in je volgende vlog?
Gok van nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoop oprecht dat je het volhoudt.
Ouwe koerierquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoop oprecht dat je het volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |