abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:29:48 #76
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_165223492
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Heb je je Chromecast dan niet verboden met je wifi?

Zojuist test gedaan, browser geopent en film van Netflix gestreamt vanaf mijn laptop naar Netlix en laptop afgesloten: de film speelt gewoon door.

Laptop is ook met een draad verbonden met mijn netwerk, Chromecast via wifi.
Chromecast kan alleen via wifi, apple tv via wifi en utp.
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:42:32 #77
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_165223711
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:18 schreef Zelus het volgende:

[..]

Niet? Vanaf mijn vaste pc kan ik niet streamen omdat hij geen wifi netwerk ziet (is alleen bekabeld aangesloten)),
Dan zit je netwerk niet goed in elkaar, het medium waarover data verzonden wordt is voor Windows transparant. Een netwerk met glasvezel, coax, UTP, en wifi zal onderling alles kunnen uitwisselen.
quote:
vanaf mijn chromebook wel, en smartphone. Met de apple tv heb je geen laptop nodig om apple tv te kijken. Met de chromecast is het mij iig niet gelukt om zonder een laptop wat te bekijken.
Dan heb je ergens iets niet goed ingesteld.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_165225059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Zullen we dit soort stemmingsmakerij achterwege laten?
De pot verwijt de ketel...
Wil jij alsjeblieft niet mijn woorden zo erg uit het verband rukken? Jij hebt meer dan de helft van de tekst ertussen uit geknipt en hiermee gedaan alsof dit heel mijn reactie was. Zet er dan op zijn minst even neer dat jij hebt geknipt!
"..." of "- knip -".

Met stemmingsmakerij heeft het weinig te maken. Het is gewoon een leuk triviaatje en een relativering dat een bekend merk niet zaligmakend is. Het antwoord is Hugo Boss, Hugo Boss ontwierp de uniformen van de Nazi. Ik kwam erachter dankzij dit filmpje: Ik deel het dus even aangezien het over merkkleding ging en Hugo Boss een van de bekendste en duurste merken is in de herenmode. Het punt was dat een bekend merk niet per se beter is, op wat voor vlak dan ook. Het is slechts duurder. In dit concrete geval is het zo dat Apple een groter merk is dankzij zeer succesvolle marketing terwijl je veel meer betaalt voor veel minder goede hardware dan bij de concurrenten. In het algemeen. Dat is het punt wat ik maakte. Bekijk het filmpje en ook jij zal vaststellen dat het werkelijk niets met stemmingmakerij te maken heeft. Het is juist heel erg genuanceerd. Het leert ons de les dat mensen gemakkelijk corrumperen - dus dat ook wij dat risico lopen onder de verkeerde omstandigheden - en dat bedrijven amorele constructies zijn, niet goed en niet slecht, ze kijken naar de winstcijfers. Logisch, daarvoor hebben mensen die constructie opgericht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-09-2016 17:06:33 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 10 september 2016 @ 18:23:28 #79
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_165228186
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is gewoon een leuk triviaatje en een relativering dat een bekend merk niet zaligmakend is.
Trivia, trivia... Gewoon algemene kennis toch?
Ik ga naar huis.
pi_165232584
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:12 schreef TNA het volgende:

[..]

[..]

True! Een Apple TV werkt ook zelfstandig. Ik vind het zelf prettiger werken dan de ingebouwde functies van televisies.
De meeste nieuwe televisies kunnen prima netflixen, zonder enig probleem en zonder extra dure aanschaffen. Als je meer wil streamen is apple-tv wel handig. Maar voor netflix heeft elke tv inmiddels wel een goede app.
Whatever...
  zondag 11 september 2016 @ 02:00:23 #81
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_165238549
TS je had toch gewoon enkel een smarttv kunnen kopen?
pi_165261455
Ik heb nog een chromecast te koop😀 doe het nu over de ps3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')