quote:
De pot verwijt de ketel...
Wil jij alsjeblieft niet mijn woorden zo erg uit het verband rukken? Jij hebt meer dan de helft van de tekst ertussen uit geknipt en hiermee gedaan alsof dit heel mijn reactie was. Zet er dan op zijn minst even neer dat jij hebt geknipt!
"..." of "- knip -".
Met stemmingsmakerij heeft het weinig te maken. Het is gewoon een leuk triviaatje en een relativering dat een bekend merk niet zaligmakend is. Het antwoord is Hugo Boss, Hugo Boss ontwierp de uniformen van de Nazi. Ik kwam erachter dankzij dit filmpje:
Ik deel het dus even aangezien het over merkkleding ging en Hugo Boss een van de bekendste en duurste merken is in de herenmode. Het punt was dat een bekend merk niet per se beter is, op wat voor vlak dan ook. Het is slechts duurder. In dit concrete geval is het zo dat Apple een groter merk is dankzij zeer succesvolle marketing terwijl je veel meer betaalt voor veel minder goede hardware dan bij de concurrenten. In het algemeen. Dat is het punt wat ik maakte. Bekijk het filmpje en ook jij zal vaststellen dat het werkelijk niets met stemmingmakerij te maken heeft. Het is juist heel erg genuanceerd. Het leert ons de les dat mensen gemakkelijk corrumperen - dus dat ook wij dat risico lopen onder de verkeerde omstandigheden - en dat bedrijven amorele constructies zijn, niet goed en niet slecht, ze kijken naar de winstcijfers. Logisch, daarvoor hebben mensen die constructie opgericht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-09-2016 17:06:33 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL