Dus daarmee koppel ik mijn laptop aan een groter scherm? Kan het ook draadloos of?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een HDMI kabeltje zou voldoende moeten zijn
En die prik je dan ergens in de muur en dan heb je beeld?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een HDMI kabeltje zou voldoende moeten zijn
Ja, met een chromecast.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:57 schreef annec het volgende:
[..]
Dus daarmee koppel ik mijn laptop aan een groter scherm? Kan het ook draadloos of?
Ik heb een macbook air, geen idee hahaquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:59 schreef Fukushima het volgende:
Wat voor laptop heb je? Heeft deze een HDMI of een vga poort?
display port mini gok ik. Dat kan je zo naar hdmi omzetten door een stekkerquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:02 schreef annec het volgende:
[..]
Ik heb een macbook air, geen idee haha
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
tv en een apple tv aanschaffen kan ook![]()
dan kun je ook wellicht makkelijker vanaf je macbook streamen
Als je een Apple TV hebt, hoef je Netflix natuurlijk niet meer vanaf een laptop te streamen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:08 schreef TNA het volgende:
Koop een tv met een Chromecast of een Apple TV (SmartTV werkt klote). Netflix streamt vlekkeloos vanaf je laptop.
Ik heb sinds een week ongeveer een nieuwe sony bravia tv met android tv en werkt tot op heden vrij goed.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:08 schreef TNA het volgende:
Koop een tv met een Chromecast of een Apple TV (SmartTV werkt klote). Netflix streamt vlekkeloos vanaf je laptop.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je een Apple TV hebt, hoef je Netflix natuurlijk niet meer vanaf een laptop te streamen.
True! Een Apple TV werkt ook zelfstandig. Ik vind het zelf prettiger werken dan de ingebouwde functies van televisies.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week ongeveer een nieuwe sony bravia tv met android tv en werkt tot op heden vrij goed.
er zit ook een netflix en pathé en videoland functie op, dus het kan ook met alleen een tv
Niet het geval op mijn LG. Kan het gewoon via mijn telefoon aantikken en dan neemt mijn tv het over. heerlijk. En ook gewoon direct via de netflix app op de tv geen probleem.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
tv en een apple tv aanschaffen kan ook![]()
dan kun je ook wellicht makkelijker vanaf je macbook streamen
Niet doen, een Chromecast is een veel betere en goedkopere oplossing. Hiermee blijf je binnen je budget als je er ook nog een mooie tv bij wil.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:08 schreef annec het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |