Koffie koortjequote:Op vrijdag 2 september 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie dames zouden een koortje moeten beginnen.![]()
Dan playback ik wel, oké?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie dames zouden een koortje moeten beginnen.![]()
Yeah I know, moet je maar niet zo shinen!quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja en gelijk was iedereen verblind...
we hebben wel meer mee gemaakt
Je weet tochquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Yeah I know, moet je maar niet zo shinen!
Ik wacht morgen even de karaoke bar af voordat ik zoiets zeg...quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil jullie dan wel uitbuiten managen![]()
Wat een verstandige post.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wacht morgen even de karaoke bar af voordat ik zoiets zeg...
Ja maar soms een beetje te brightquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Shine bright like a diamond
Daar gaat het er niet om of je goed kunt zingenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wacht morgen even de karaoke bar af voordat ik zoiets zeg...
niet?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar gaat het er niet om of je goed kunt zingen
Het gaat om de lol.quote:
Wat een kwelling.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat om de lol.
En het durven te zingen terwijl je weet dat je het niet kunt en de tekst niet kent en dat de rest van de kroeg het hoort
Ben zoooo alleeeeeeen, heb niemand aan mijn zijjjjjjjde! Zoiets?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat om de lol.
En het durven te zingen terwijl je weet dat je het niet kunt en de tekst niet kent en dat de rest van de kroeg het hoort
ik heb een natuurlijk afkeer van karaokequote:Op vrijdag 2 september 2016 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat om de lol.
oeh, zometeen ook maar luisterenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef Molo het volgende:
Ja hoiii, net wakker
Ik heb niet teruggelezen maar hoorde wel zo'n vocaroodinges en damn wat heeft Voxs een sexstem man
Of Miauw zoveel drank voeren dat ze in haar eentje een canon gaat zingenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben zoooo alleeeeeeen, heb niemand aan mijn zijjjjjjjde! Zoiets?
en bedankt ....quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja maar soms een beetje te bright
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef Molo het volgende:
Ja hoiii, net wakker
Ik heb niet teruggelezen maar hoorde wel zo'n vocaroodinges en damn wat heeft Voxs een sexstem man
komt omdat je geen ziel hebt als ginger zijndequote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een natuurlijk afkeer van karaoke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |