abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:26:15 #51
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_165042600
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Juist van 0 tot 16 is de beste leeftijd. Niks hoeven (behalve school, maar das leuk), geen volwassen verplichtingen, alleen kind zijn.
Achteraf voelt dat zo, maar elke keer voor school shit doen en leren + geen geld hebben + afhankelijk zijn van (en onder zeggenschap staan van) je ouders.. elke leeftijdsperiode heeft wel wat. Ik denk dat volwassen zijn misschien nog wel het meest relaxed is - je moet het alléén zelf zo goed mogelijk inrichten (en die mogelijkheid heb je ook). Op vroege echte kindertijd waarin alles magisch was na.
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2016 @ 20:31:32 #52
230491 Zith
pls tip
pi_165042748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kun jij ons niet coachen? Hoe krijg ik het voor elkaar om net als jou op mijn 35e met pensioen te gaan? :@
Beetje handelen in grondstoffen, zuinig leven en zuinig blijven leven.

OP: Eens. Vrienden die een paar jaar geleden nog rebels ' ik neem nooit kinderen! ' zeiden delen nu echo foto's op whatsapp (true story)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165042963

ALLEMAAL MELANCHOLISCH MEEZINGEN :'( :'( :'( :'( :'(
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_165043382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:26 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Achteraf voelt dat zo, maar elke keer voor school shit doen en leren + geen geld hebben + afhankelijk zijn van (en onder zeggenschap staan van) je ouders.. elke leeftijdsperiode heeft wel wat. Ik denk dat volwassen zijn misschien nog wel het meest relaxed is - je moet het alléén zelf zo goed mogelijk inrichten (en die mogelijkheid heb je ook). Op vroege echte kindertijd waarin alles magisch was na.
Ik zit 100 keer liever op school (ondanks huiswerk, ondanks gepest worden), dan dat ik werk. Thuiswonen vond ik geen probleem, zat toch altijd op m'n kamertje.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 21:06:12 #55
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_165043838
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik zit 100 keer liever op school (ondanks huiswerk, ondanks gepest worden), dan dat ik werk. Thuiswonen vond ik geen probleem, zat toch altijd op m'n kamertje.
Wat voor werk doe je dan?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:21:09 #56
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_165044281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:11 schreef Mark031 het volgende:
Wat een gejank zeg. Niemand dwingt je om zo te leven.
Onder bepaalde verantwoordelijkheden kom je als volwassene niet uit.
Fade to Black
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:23:54 #57
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_165044350
Daarom uitkering trekken en iedere dag bierie klappen jatog _O_ _O_
pi_165044367
stap 1: bijstand aanvragen door sollicitaties te verkloten na 27 jaar.
stap 2: geen permanente vrouw/ hoer nemen
stap 3: sociale huurwoning fixen
stap 4: mensen oplichten en rijk worden
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:29:10 #59
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_165044498
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:23 schreef john-hert het volgende:
Daarom uitkering trekken en iedere dag bierie klappen jatog _O_ _O_
Want dat maakt het leven spannend :')
Fade to Black
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:38:46 #60
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_165044810
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:29 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Want dat maakt het leven spannend :')
Nee, een gezin stichten en burgerlul worden maakt het leven spannend :')
pi_165044984
gewoon doen wat je zelf wilt ^O^
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_165045899
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ach, gewoon een gozer vinden voor een creampie en zorg vervolgens de rest van je leven voor het kind. Niemand verwacht dat een vrouw ooit meer kan/doet dan het bovenstaande.
  vrijdag 2 september 2016 @ 22:21:55 #63
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_165046182
Soms denk ik ook zo, maar aan de andere kant wordt naar mijn mening de kindertijd en de periode van de middelbare school nogal geromantiseerd. Toen was er ook ellende en vooral de stress om over te gaan naar de volgende klas, gedoe met huiswerk etc. Oh wacht, dat zei broodnodig.brood.nodig. al zo'n beetje...! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_165048996
Dit soort topics raken me altijd :'( Ervaar precies hetzelfde man :{

Vorig jaar rond deze tijd zat ik nog te zeiken dat ik was afgestudeerd, geen baan kon vinden en nog op een studentenkamer zat te hokken.

Nu een jaar later heb ik wel een koopappartement en baan, maar vraag ik mij eigenlijk af of mijn leven er wel beter op is geworden. Vijf dagen per week werken, en het geld vliegt er allemaal uit aan hypotheek, rente, verzekeringen, gas water licht, ziggo, servicekosten en weet ik veel wat allemaal. Vrienden zijn moeilijk saai geworden en zitten in het weekend met hun wijf, dat soort shit.

Waar ik vorig jaar nog dacht dat ik op het dieptepunt van mijn leven zat als 26 jarige afgestudeerde nog in een veredeld studentenhuis, zou ik nu zo weer terug willen naar die tijd. En zo heeft elke periode wel weer eigen mankementen.

Als ik nu kon kiezen zou ik terug gaan naar toen ik een jaar of 21 was: net met vrienden op kamers : zuipen, blowen, pizza vreten, uitgaan en neuken. Echter vond ik mijn leven rond die tijd ook weer kut omdat mijn huis altijd goor was, ik soms nachten wakker lag van feestende huisgenoten en heb het zelfs een keer kut gevonden dat ik drie neukscharrels door elkaar heen had en niet wist hoe ik van twee van hen af kon komen :') Wat een luxeprobleem vergeleken met nu, maar moraal van het verhaal : elke fase komt met voor- en nadelen. Better enjoy it.
  zaterdag 3 september 2016 @ 00:59:43 #66
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_165049855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:17 schreef Eden_88 het volgende:
Dit soort topics raken me altijd :'( Ervaar precies hetzelfde man :{

Vorig jaar rond deze tijd zat ik nog te zeiken dat ik was afgestudeerd, geen baan kon vinden en nog op een studentenkamer zat te hokken.

Nu een jaar later heb ik wel een koopappartement en baan, maar vraag ik mij eigenlijk af of mijn leven er wel beter op is geworden. Vijf dagen per week werken, en het geld vliegt er allemaal uit aan hypotheek, rente, verzekeringen, gas water licht, ziggo, servicekosten en weet ik veel wat allemaal. Vrienden zijn moeilijk saai geworden en zitten in het weekend met hun wijf, dat soort shit.

Waar ik vorig jaar nog dacht dat ik op het dieptepunt van mijn leven zat als 26 jarige afgestudeerde nog in een veredeld studentenhuis, zou ik nu zo weer terug willen naar die tijd. En zo heeft elke periode wel weer eigen mankementen.

Als ik nu kon kiezen zou ik terug gaan naar toen ik een jaar of 21 was: net met vrienden op kamers : zuipen, blowen, pizza vreten, uitgaan en neuken. Echter vond ik mijn leven rond die tijd ook weer kut omdat mijn huis altijd goor was, ik soms nachten wakker lag van feestende huisgenoten en heb het zelfs een keer kut gevonden dat ik drie neukscharrels door elkaar heen had en niet wist hoe ik van twee van hen af kon komen :') Wat een luxeprobleem vergeleken met nu, maar moraal van het verhaal : elke fase komt met voor- en nadelen. Better enjoy it.
Dat is nou net het probleem, welke voordelen heeft de volgende 'fase'?
Fade to Black
pi_165050863
En natuurlijk echt een bewuste keuze maken wel of geen vriendin/kinderen.
Beetje blijven leven als student maar wel gewoon je uurtjes draaien elke maand dik 1k kunnen sparen.

Dan houd je veel geld over en kun je vaker dingen doen, of niet beetje thuis chillen geen verplichtingen als je vrij bent _O_ _O_ _O_ _O_
pi_165051050
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:12 schreef DerekB het volgende:
Mooiste leeftijd is 18-28 jaar, daarna alleen maar kut. :{
En dan te bedenken dat er mensen zijn die deze leeftijdsfase verkloot hebben omdat ze alleen gewerkt en gestudeerd hebben, met als kers op de taart het nooit kunnen neuken van een lekker wijf omdat ze lelijk zijn of "niet de skills" hebben... Instant suïcide.. :{
Why stay small, if you can grow big..
pi_165052425
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 02:36 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er mensen zijn die deze leeftijdsfase verkloot hebben omdat ze alleen gewerkt en gestudeerd hebben, met als kers op de taart het nooit kunnen neuken van een lekker wijf omdat ze lelijk zijn of "niet de skills" hebben... Instant suïcide.. :{
Studeren is verkloten?

Alles behalve dat juist. Wat een schitterende periode.
pi_165052832
De enige reden waarom mensen kinderen nemen is volgens mij omdat het werkleven anders helemaal geen ene fuck aan is.
pi_165053030
Daarom drugs
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_165057737
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:49 schreef NobodyKerz het volgende:
De enige reden waarom mensen kinderen nemen is volgens mij omdat het werkleven anders helemaal geen ene fuck aan is.
Dan moet je ander werk gaan zoeken denk ik
pi_165057788
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan moet je ander werk gaan zoeken denk ik
Alsof werken heel leuk is. Tenzij je geluk hebt en je werk op je hobby aansluit is het niet veel fucks aan. Vooral niet na jaren.
pi_165057810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:43 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Alsof werken heel leuk is. Tenzij je geluk hebt en je werk op je hobby aansluit is het niet veel fucks aan. Vooral niet na jaren.
Denk dat het voor veel mensen niet zo erg is als jij denkt.
Als je dan ook nog beetje kunt sparen en leuke dingen kunt doen (huisje helemaal opgeknapt)
2 jaar terug alle kozijnen vervangen (10K) Vorig jaar tuin en de hele buitenkant uitbouw opgeknapt (17K)

Volgend jaar ga ik nieuwe motor kopen! (en mee op vakantie )Dat zijn leuke dingen vind ik
je weet waar je voor werkt en ik ga met plezier naar het werk toe

[ Bericht 23% gewijzigd door Geerd op 03-09-2016 15:52:18 ]
pi_165058657
Mensen die zeggen dat het een keuze is; alsof je met geen enkele factor te maken hebt en volledige handelingsvrijheid hebt; jullie hebben gelijk, ik neem meteen ontslag, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.

Dan heb je ook de mensen, die zitten niet hier maar in WGR, die werken als lifestyle zien, iets waar je je identiteit aan ontleent, waar je jezelf ontplooit, in plaats van een plek waar je naartoe gaat om klusjes te doen zodat je je hypotheek kunt betalen. Deze mensen zijn de natte droom van elke werkgever, omdat hun positieve instelling om een fictieve ladder te beklimmen grenst aan een religieuze overgave.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')