Dit is wel waar ja.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo stoer doen als ik mn best doe haal ik je makkelijk in
Hahaquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo stoer doen als ik mn best doe haal ik je makkelijk in
Pasta is echt zo easy om zelf te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:08 schreef Ashqelon het volgende:
wil pasta maar er is vgm geen goede pasta hier en wil niet iets bestellen met veel afval zoals pizz.
In welke wijk woon je?quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:08 schreef Ashqelon het volgende:
wil pasta maar er is vgm geen goede pasta hier en wil niet iets bestellen met veel afval zoals pizz.
wil niet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga zelf koken. Zelfs in Purmerend hebben ze supermarkten
Onbetaald verlof.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trap er niet in hoor, want dan moet hij werk verrichten, dus dat gebeurt nooit
ok:)quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Als ik op m'n eigen woon ga ik mijn record nog wel eveb verbeteren:)
Als FOK! dan nog bestaat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Haha ja ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
geen zin.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta is echt zo easy om zelf te maken.
Waarom vraag je het dan als je het toch niet wil? Je vraagt of het kan en het antwoord is ja dat kan wel.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
maar zo ongevarieert voor diner. wil geen doner liever.
eentje heeft/had wel heroīneverslaving iigquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:11 schreef Trollscience het volgende:
zou leftöver crack echt crack roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |