Dat bedoel ik. Je lijdt aan een superioriteitscomplex.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef Sgt.Rick het volgende:
wat gtfo. joden zijn baas maakt niet uit wat voor jood.
ik weet niet beetje overhaaste conclusie, heb jij psychologie gestudeerd?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je lijdt aan een superioriteitscomplex.
Je hoeft geen psychologie te studeren om de indruk te krijgen dat jij een arrogante zak bentquote:Op donderdag 1 september 2016 22:55 schreef Sgt.Rick het volgende:
[..]
ik weet niet beetje overhaaste conclusie, heb jij psychologie gestudeerd?
Ehm ik weet het niet hoor, meestal word ik niet zo direct geconfronteerd over mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hoeft geen psychologie te studeren om de indruk te krijgen dat jij een arrogante zak bent
Tussen liefde en haat zit er een dunne lijn, als er minder haat werd verspreidt zou de band tussen moslims en joden in het algemeen beter zijnquote:Op donderdag 1 september 2016 22:58 schreef Sgt.Rick het volgende:
misschien ben ik wel een zak dan ga ik dat opzich wel veranderen.
sowieso waarheid. maar mijn topictitel is een beetje een troll. sorryquote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tussen liefde en haat zit er een dunne lijn, als er minder haat werd verspreidt zou de band tussen moslims en joden in het algemeen beter zijn
Maakt niet uitquote:Op donderdag 1 september 2016 23:01 schreef Sgt.Rick het volgende:
[..]
sowieso waarheid. maar mijn topictitel is een beetje een troll. sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |