Oh das balen, toch niet van die stroopwafelquote:
oh nee, weer extra goud in je mond?quote:
Voute stroopwafelsquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh nee, weer extra goud in je mond?
Ik heb net maar stroopwafels bij de Aldi meegenomen, ik vervloek Melting nu een beetje
hoi.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]Herkenbaar probleem!
Ook een dode kies?
En hee folks!
quote:
Okee dan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Of mijn kies dood is weet ik niet, ik heb nu voor maandag een afspraak staan voor onderzoek/reparatie.
Mocht ik mw. MM vandaag nog te pakken krijgen, dan ga ik misschien vanmiddag nog even langs...
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Of mijn kies dood is weet ik niet, ik heb nu voor maandag een afspraak staan voor onderzoek/reparatie.
Mocht ik mw. MM vandaag nog te pakken krijgen, dan ga ik misschien vanmiddag nog even langs...
misschien hebben ze lammetjespapquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vanmiddag om 16.00 uur geworden.
Dan maar niet buiten de deur eten vanavond...
Klinkt .. lekker. *kuch*quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lammetjespap
quote:
En dit dan??? Zomaar je toekomst vergooien om wat plaatjes te draaien?! Gekkenhuis!quote:
ik ben zo thuis dan ff 2 hw maken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En dit dan??? Zomaar je toekomst vergooien om wat plaatjes te draaien?! Gekkenhuis!
Uhm.. ja, dat mag wel
Doen dan maarquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:17 schreef tailfox het volgende:
ik ben zo thuis dan ff 2 hw maken.
En dan heb ik nog een hele vrijdag avond
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lammetjespap
Nee, ik skip het etentje gewoon, had nog niks concreets gepland.quote:
woensdag bedoel je. Stond toch niet ingepland?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als afgelopen dinsdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |