Bij mijn moeder deden de telefoon en internet het ook niet, maar ze kan (nu nog steeds) alleen Nederland 2 zien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Die deed het wel, alleen geen telefoon en geen internet.
Ik heb met de kabouter al naar "Heidi" gekeken onder het etenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mijn moeder deden de telefoon en internet het ook niet, maar ze kan (nu nog steeds) alleen Nederland 2 zien.
Ah!quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb met de kabouter al naar "Heidi" gekeken onder het eten
Digitenne werkt gewoon?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mijn moeder deden de telefoon en internet het ook niet, maar ze kan (nu nog steeds) alleen Nederland 2 zien.
Hij was dus spring-levendquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Op het eind zong hij, zoals altijd, 'Het Laatste Uur', zijn versie van 'Vijf voor 12’ zoals in mijn sig hier.
Was even slikken, maar hij stond er bij te springen tijdens het laatste couplet als een klein kind. Mooi...
Misschien komt het in de loop van de avond ook bij je moeder weer goedquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij haar gaat het via die KPN-modem/router.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien komt het in de loop van de avond ook bij je moeder weer goed
anders ff sterker er uit en half uur wachten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien komt het in de loop van de avond ook bij je moeder weer goed
het moet gewoon werken, daar betalen we voorquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
anders ff sterker er uit en half uur wachten.
huur mij maar in anders.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
het moet gewoon werken, daar betalen we voor
Ik betaal KPN al genoegquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zitten ze 3 weken zonder.
:pquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[..]
soms wil ik niet weten wat Piet denktquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
piet denkt dat ik een druk rooster heb
eat slleep rave repeatquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
soms wil ik niet weten wat Piet denkt
[..]
KPN zegt iets andersquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
anders ff sterker er uit en half uur wachten.
half uur reset de router. ik zou zelf zekere voor onzekere nemen en half uur wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
KPN zegt iets anders
KPN Webcare @KPNwebcare 45m45 minutes ago View translation
Tip: als je toch nog problemen ervaart, maak dan het modem 20 sec. stroomloos. Helpt dat niet, kijk dan hier http://k.pn/yI3FQD
dan dan zit ik weer een tijd zonder internet, ik gooi hem wel uit voordat ik ga slapenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
half uur reset de router. ik zou zelf zekere voor onzekere nemen en half uur wachten
Lijkt me erg verstandig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
soms wil ik niet weten wat Piet denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |