Ik werd door mensen uit dat topic gewezen op dit topic.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
En weer iemand uit de 3fm slowchat die nummer 32 op 1 zetSorry hoor maar dit valt echt te hard op.
O, dat is wel jammer. Hengelen moet je hier doen, geen push-acties elders.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
En weer iemand uit de 3fm slowchat die nummer 32 op 1 zetSorry hoor maar dit valt echt te hard op.
quote:Op woensdag 7 september 2016 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
3 punten voor 32
2 punten voor 43
1 punt voor 12
Waarom?quote:Op woensdag 7 september 2016 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Lachen als een boer met kiespijn
Nou ja, ik hoop dat het ze gelukkig maakt als ze hun foto aan de muur zien hangen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef Molurus het volgende:
Lobbyen voor je eigen foto is best triest inderdaad.
Dit. Sowieso loop je zo veel risico met vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef Molurus het volgende:
Lobbyen voor je eigen foto is best triest inderdaad.
True.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit. Sowieso loop je zo veel risico met vriendjespolitiek.
Bedankt! Het was ook echt een beste klim om daar boven te komen. Eén keer en nooit weer hahaquote:Op donderdag 8 september 2016 17:06 schreef babette21 het volgende:
Ik heb op 32 gestemd omdat het een toffe foto is, niet wetende dat er een actiegroepje achter zit. Maar mijn stem blijft staan want tja het is nou eenmaal een toffe foto. (Wat een gemuts allemaal zeg...)
jij komt dan ook niet uit de 3fm scquote:Op donderdag 8 september 2016 17:06 schreef babette21 het volgende:
Ik heb op 32 gestemd omdat het een toffe foto is, niet wetende dat er een actiegroepje achter zit. Maar mijn stem blijft staan want tja het is nou eenmaal een toffe foto. (Wat een gemuts allemaal zeg...)
Heb ook een aantal van dat soort foto's. Het is niet alleen een landschap (of een wolkendek) wat je vastlegt, maar een moment: de klim, de voldoening, de vrijheid, het zit er allemaal in. Ik hou d'r van.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Bedankt! Het was ook echt een beste klim om daar boven te komen. Eén keer en nooit weer haha
Ik heb nergens lopen lobbyen voor stemmen. Dat jullie het weten
Klopt helemaal. Dat moment wat je krijgt als je eindelijk boven bent. Heeeerlijk gevoel!quote:Op donderdag 8 september 2016 17:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heb ook een aantal van dat soort foto's. Het is niet alleen een landschap (of een wolkendek) wat je vastlegt, maar een moment: de klim, de voldoening, de vrijheid, het zit er allemaal in. Ik hou d'r van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |