Je hebt er ook een met een ander soort van rus. Heb je diequote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kijkt heel Nederland hiernaar:
[ afbeelding ]
De kaartjes kosten 75 euro. Niemand gaat naar een oefenwedstrijdje voor zulke idiote bedragen.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef tralalala het volgende:
Waarom is het zo stil in Eindhoven?
AAD DE MOS.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is vanavont te gast bij Pau?
Kap eens met je act johquote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga eens domineren godverdomme, het is maar Griekenland
They are clowns, not football fans.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef tralalala het volgende:
Geintje toch? :")quote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kaartjes kosten 75 euro. Niemand gaat naar een oefenwedstrijdje voor zulke idiote bedragen.
Wat deed die Rus?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt er ook een met een ander soort van rus. Heb je die?
Griekenland kan nooit domineren. Niet in het voetbal als in de Euro.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga eens domineren godverdomme, het is maar Griekenland
@AAD300 en Harry Mens in iedergevalquote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
82 500 inwonersquote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SadClownsPSV.jpgquote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
They are clowns, not football fans.
Waardeloos programma is dat geworden.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee tegen racismequote:Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
Bolletjes pindakaas op.
Tijd voor een banaan? Tijd voor een banaan.
Wat een vies varken ben je toch.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
Bolletjes pindakaas op.
Tijd voor een banaan? Tijd voor een banaan.
Daar hangt alleen sfeer als Guus moet optreden.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef tralalala het volgende:
Die zijn dus helemaal van het padje sinds Philips de middelvinger heeft opgestoken richting Eindhoven.quote:
wtfquote:Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een vies varken ben je toch.
Omdat we jouw posts niet zo interessant vinden.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn bewuste spelfout?
Zelfs van GGMM geen;
Vanavond*
Dom varken![]()
Bij het kampioensfeest was dat toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar hangt alleen sfeer als Guus moet optreden.
DOEIquote:
Omdat hij bewust was.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn bewuste spelfout?
Zo, die zit.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat we jouw posts niet zo interessant vinden.
wowquote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat we jouw posts niet zo interessant vinden.
Dat zei je moeder gisteren ookquote:
Elvis Presley toen hij nog 20 was.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij het kampioensfeest was dat toch?
Wie kwam bij de kampioensfeesten van Feyenoord eigenlijk zingen?
Koekoek SOOOOWWquote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Harry Mens
Finalisten 'De slimste mens'
Aad de Mos
Cécile Koekkoek
Ja, niemand is zó dom.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof jij dat door had. Dom varken
PATS BOEM KNAL RAAK KOEKOEKquote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Harry Mens
Aad de Mos
Cécile Koekkoek
Harry Mensquote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Harry Mens
Aad de Mos
Cécile Koekkoek
Naakt hoop ik danquote:Op donderdag 1 september 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Yolanthe niet het veld op komt rennen.
Genot.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Harry Mens
Aad de Mos
Cécile Koekkoek
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
Typisch gevalletje van Philips stadion vrees.
Ging jij niet BEL- SPA kijken?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een blessure van Sneijder zou een zegen zijn als Propper er in komt
Die kon hier natuurlijk niks aan doen maar okequote:
Hij had die bal nooit kunnen pakken.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Brammess het volgende:
Dat was wel even leuk dat Zoet experiment, maar laten we dat maar niet meer doen.
Als je uitkomt moet je hem hebben, anders moet je blijven staan.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon hier natuurlijk niks aan doen maar oke
Hoe verdedigde jij in de Fjes?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mitroglou steekt drie keer zijn hand omhoog en Bruma staat blind naar de bal te kijken.
#Fjesverdedigen
Nee, hij niet idd.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had die bal nooit kunnen pakken.
Dit vind ik een vrij rare poging tot sneren.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe verdedigde jij in de Fjes?
oh wacht dat heb je nooit gedaan
Sow, koekoek.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe verdedigde jij in de Fjes?
oh wacht dat heb je nooit gedaan
Hij deed 2 stappen en verkleinde vervolgens zijn doel. Maar oke.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je uitkomt moet je hem hebben, anders moet je blijven staan.
Klopt, zij gaan wel eens naar buiten.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik meer wedstrijden dan jullie 2 bij elkaar
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik benoem gewoon de feiten, dat wilde je toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een vrij rare poging tot sneren.
Je goal willen verkleinen bij een hoge voorzetquote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij deed 2 stappen en verkleinde vervolgens zijn doel. Maar oke.
Stekelenburg en Robben horen compleet niet thuis in deze categorie.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
De hele vorige generatie is kaduuk en plotseling ingestort.
Sneijder, van der Vaart, Heitinga, Steek, en moet nog zien of Robben nog terug kan komen
Nederlands geldt daar niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef luckass het volgende:
in griekenland wordt anders gesproken
Volgens mij ben jij net zo dik als hen twee bij elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De bal kwam in zijn 5 meter gebiedquote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij deed 2 stappen en verkleinde vervolgens zijn doel. Maar oke.
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef luckass het volgende:
in griekenland wordt anders gesproken
Wie dat verzonnen heeft verdient keiharde stokslagenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Coco98 het volgende:
Dat doorzichtig rondje bij de scores stoort mij.
Hij had inderdaad beter gewoon in de lange hoek kunnen blijven staan inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je goal willen verkleinen bij een hoge voorzet
Heitinga en Stekelenburg bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stekelenburg en Robben horen compleet niet thuis in deze categorie.
Waarom in de lange hoek? Alsof dat de enige anders optie is.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had inderdaad beter gewoon in de lange hoek kunnen blijven staan inderdaad.
Studerenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie in het weekend doen?
haxballquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bier drinken en onzekere vrouwen neukenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben 'was' ooit een topper?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heitinga en Stekelenburg bedoel je.
Sneijder Van der Vaart en Robben waren ooit toppers die andere twee niet.
Chillen in het parkquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Golfen. US Open genot kijken.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Aftrekken en coke snuivenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben was?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heitinga en Stekelenburg bedoel je.
Sneijder Van der Vaart en Robben waren ooit toppers die andere twee niet.
Dat is een ruitquote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Coco98 het volgende:
Dat doorzichtig rondje bij de scores stoort mij.
Nog steeds dan ?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robben 'was' ooit een topper?![]()
.
Smatties stekenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieren dat Blind opgerot isquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals je moeder?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bier drinken en onzekere vrouwen neuken
heeft hij al weer gespeeld danquote:Op donderdag 1 september 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Robben was?
Laat je ogen uitspuiten
Nee dat zal ie ook nooit meer worden met die kniequote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stroot is ook niet meer de oude helaas.
Narcos kijkenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, natuurlijk. Dat hij veel last heeft van blessures zegt niet dat hij er niets van kan. Zijn kwaliteiten zijn nog altijd van onschatbare waarde.quote:
Niet objectief, dus ik reageer er niet eens op.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KingRoland reageer hier eens op.
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef Bolasie het volgende:
HAHAHA WAT EEN LOSERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak jezelf eens niet zo belachelijkquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Brammess het volgende:
Stel je voor dat er een competente speler op 6 stond.
Ik noem een Riedewald.
Lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga een bakje vanilleyoghurt pakken
Hij is al vijf jaar geen topper meer zowat.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht eerst dat Stijn zou reageren op het feit dat ik Van der Vaart onder topper schaarde iets wat natuurlijk ook twijfelachtig is.
Dikzakquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef Bolasie het volgende:
JAAAAAA TOETERTJES TOPSHOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nu zijn jullie vast benieuwd welk land er gescoord heeft)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sinds ie bij Madrid weggingquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is al vijf jaar geen topper meer zowat.
Ik las net dat een kaartje 75 euro kost.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef truedestiny het volgende:
Laatste keer Eindhoven denk ik. Kutsfeer en geen eens uitverkocht...
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef NoNickOne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Proces"quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef NLGooner het volgende:
Zou Blind nou niet een keer denken: dit gaat hem niet meer worden
daarom zou het beter zijn als Griekenland vanavond wint.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef NLGooner het volgende:
Lekkerder dan pak 'm beet een bolletje pindakaasquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga zo aan de Griekse yoghurtquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Proces"
"Moeilijke periode"
"Hard werken"
"Maken stappen"
"Alle vertrouwen"
"Groep is goed"
Ja, voor schut.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk niet, maar staan we al voor?
johannes_vermeergodgenotquote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekkerder dan pak 'm beet een bolletje pindakaas
''penis''quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Proces"
"Moeilijke periode"
"Hard werken"
"Maken stappen"
"Alle vertrouwen"
"Groep is goed"
Goeie binnenkomer.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk niet, maar staan we al voor?
Henry?quote:
Zeg dat, inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef NLGooner het volgende:
Tevens weet iedereen met een gezond verstand dat als Robben weer fit is hij gewoon elk team het moeilijk kan maken. Dan heb je zo weer 2-3 man op 1 speler.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KingRoland reageer hier eens op.
Hij heeft ook nooit heel lang op het niveau van Sneijder van Persie en Robben gezeten.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is al vijf jaar geen topper meer zowat.
ik straks kwark met een beetje honing en walnotenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ook minder gezond.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sowquote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
In Eindhoven moeten de meesten morgen gewoon werken.
Ze hadden het beter in Rotterdam kunnen houden, als daar een stadion stond dat aan de eisen voor Europees voetbal zou voldoen.
Bruma zag er ook voor geen meter uit trouwens.quote:
Sowquote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef luckass het volgende:
[..]
ik straks kwark met een beetje honing en walnoten
Van Persie heeft ook al sinds titelwinst 12/13 alleen maar ellendige seizoenen gehad.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft ook nooit heel lang op het niveau van Sneijder van Persie en Robben gezeten.
Maar ik weet veel mensen zagen dat anders.
Zo'n stadion is dan ook helemaal niet nodig in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden het beter in Rotterdam kunnen houden, als daar een stadion stond dat aan de eisen voor Europees voetbal zou voldoen.
Oei gezond en lekker.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef luckass het volgende:
[..]
ik straks kwark met een beetje honing en walnoten
"Bedankthans"quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Zo'n stadion is dan ook helemaal niet nodig in Rotterdam.
Waarom zou je je laten stoppen door werk van de volgende dag? Je bent toch gewoon om 11 uur thuis?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Klopt, er moet wel een topclub kunnen spelen.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
SOWWWWWWWquote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Die van Amsterdam voldoet aan de eisen van NASA met dat ruimteschipquote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Als je werkt van 9 tot 5 moet je om 22 uur al in je mandje liggenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je je laten stoppen door werk van de volgende dag? Je bent toch gewoon om 11 uur thuis?
2014 was ook nog wel redelijk. Maar heb het altijd meer als Van Persie Sneijder Robben dan als Van Der Vaart Sneijder Robben gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Persie heeft ook al sinds titelwinst 12/13 alleen maar ellendige seizoenen gehad.
Eindhovuh de gekstuhquote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef Doublepain het volgende:
en morgen is Onlogisch ook in Eindhoven
Leuk mopje!quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Amsterdam voldoet aan de eisen van NASA met dat ruimteschip
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is wel dying.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je werkt van 9 tot 5 moet je om 22 uur al in je mandje liggen
Het was ooit de bedoeling om daar buitenaards voetbal te spelen.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je 16 bent ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1.5 uur reistijd hebbenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
7 uur slaap is genoeg hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook. Buitenaards slecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was ooit de bedoeling om daar buitenaards voetbal te spelen.
Je kunt ook gewoon zelf uitloggen hoor. Hoeft hij niets aan te doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Stijn doe eens wat aan die flikkers hier
9 tot 5 mentaliteitquote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Oranje was hij nog goed.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Persie heeft ook al sinds titelwinst 12/13 alleen maar ellendige seizoenen gehad.
Want je hebt elke dag 10 uur slaaptijd nodig?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of jij in topvormquote:Op donderdag 1 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zijn echt in een treurige vorm.
Ze hebben nog even de tijd, over paar jaar ziet het er net uit als Allianz Arena, dan zullen de eisen ook stukken hoger liggenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was ooit de bedoeling om daar buitenaards voetbal te spelen.
Leid het topic in goede banen dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er juist wel weer vertrouwen inquote:Op donderdag 1 september 2016 21:24 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb nog nooit zo ongelooflijk veel wantrouwen gehad dat het NL elftal het WK gaat halen.
ik word er gewoon naar van
Hee hee, reflecteer het walgelijke gedrag van anderen eens niet op mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De reden dat we beter daarvoor al afscheid kunnen nemen van Blind. Straks denken we nog dat het iets gaat wordenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tevens weet iedereen met een gezond verstand dat als Robben weer fit is hij gewoon elk team het moeilijk kan maken. Dan heb je zo weer 2-3 man op 1 speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |