Fiets kan worden afgegeven, er zijn wereldwijd mensen die een veilige plek zoeken om zelfmoord te plegen. Het geld gaat dan ook naar een hulp bij zelfdoding fonds.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fiets kan je doneren voor een goed doel ofzo.
@:lethalninja wat denk jij?
oh jammer en mistermaster?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:Samuel24 heeft voor een laatste keer daaaaaaggezegd
Ah, er komt meteen een fonds. Niks mis mee. Goed idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Fiets kan worden afgegeven, er zijn wereldwijd mensen die een veilige plek zoeken om zelfmoord te plegen. Het geld gaat dan ook naar een hulp bij zelfdoding fonds.
Wie?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:Samuel24 heeft voor een laatste keer daaaaaaggezegd
Dat is een slimme zet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef LethalNinja het volgende:
'Lente populair zelfmoordseizoen'
Dit wordt meegenomen in het concept. Aangepast lente thema dus!
Lijkt mij ook niet de beste manier om te gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
gvdsowieso voor een trein springen
als je niet direct outgaat voel je je lichaam aan stukken gereten worden waarna je verlept sterft
de rest van de wereld heeft geen schuld aan hoe jij je voelt, man the fuck up bitch.
wat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet de beste manier om te gaan.
Ik mag de OP helaas niet wijzigen. Maar de trein is veranderd. Het is voor degene die gebruik maken van de dienst de eindhalte. Dus er is door het management gekozen voor een doodshoofdquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Plaatje in de OP is stuk. @:lethalninja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |