Ik heb 10 jaar lang CS gespeeld waar helemaal niets in te unlocken viel en vond het allemaal primaquote:Op donderdag 8 september 2016 11:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuker, het is ook een soort geleidelijke gewenning aan de wapens. Als je meteen alles al hebt is de charme eraf, net als in singleplayergames.
Op zich wel, alleen ik zou bij Battlefield liever historische accuratesse zien, net zoals in bijv. Company of Heroes. Ook omdat BF1 toch al een zekere mate van realisme nastreeft. Maar alternatieve geschiedenis á la Wolfenstein is ook zeker een tof idee.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar wel beetje alternatieve geschiedenis lijkt me leuk.
Same herequote:Op donderdag 8 september 2016 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar lang CS gespeeld waar helemaal niets in te unlocken viel en vond het allemaal prima
Vind het jammer dat er geen manier is om dat hele unlock gedoe gewoon uit te zetten. Iedereen blij.
Behalve EA die natuurlijk weer centjes gaat vragen voor warbonds/battlepacks/whatever
Die je bedoelt is Landship. Daarnaast heb je ook nog de Heavy Tank (gisteren 45-0 mee gegaan.... De anti-tank gear is gewoon niet krachtig genoeg om een gevaar te vormen....).quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja, hoe die heet weet ik ff niet, maar dan heb je als driver een HMG en geen kanon. Echt eending
Als je op PC speelt: Pitch up op spatiebalk zetten helpt een hoop. Heb niet zo'n tip voor consolequote:Op donderdag 8 september 2016 12:02 schreef JeMoeder het volgende:
De stock bediening van de vliegtuigen is echt bagger. Maar eens kijken of ik wat beters handmatig kan instellen.
Hier ookquote:Op donderdag 8 september 2016 17:18 schreef Sjemmert het volgende:
Beta al geëindigd ? Kan geen servers meer vinden.
Battlefield @Battlefieldquote:Op donderdag 8 september 2016 17:18 schreef Sjemmert het volgende:
Beta al geëindigd ? Kan geen servers meer vinden.
oja dat zag ik ook opeens you have reached rank 4 assaultquote:Op donderdag 8 september 2016 11:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mja, hebt ook kitranks, dus er zit nog wel een soort leveling in.
Ja de heavy tank is veel beter als je Rush speelt, zo kan je team tenminste spawnen op jou omdat je nog extra plaatsen hebt en hoeven ze geen kostbare tijd te verspillen door te rennen. Anti tank gear is zeker wel krachtig genoeg als er meerdere zijn die dat gebruiken. Als jij in je eentje een tank wil uitschakelen heb je weinig kans, maar met een paar is die zo weg. Maar teamwork is ver te zoeken omdat niemand communiceert zoals in alle battlefieldsquote:Op donderdag 8 september 2016 12:13 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die je bedoelt is Landship. Daarnaast heb je ook nog de Heavy Tank (gisteren 45-0 mee gegaan.... De anti-tank gear is gewoon niet krachtig genoeg om een gevaar te vormen....).
[..]
Als je op PC speelt: Pitch up op spatiebalk zetten helpt een hoop. Heb niet zo'n tip voor console(maar daar speelt vliegen met controller standaard een stuk beter).
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Man3 posts hierboven kan je lezen dat die al afgelopen is.
Krijg nou tetten. Thanks man.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:25 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Battlefield @Battlefield
the Open Beta is over now. Keep checking our channels for all the latest announcements.
Godver kut
Same here, hield even tijd over om andere dingen te regelenquote:
Klinkt goed allemaal. Mijn tv is alweer van 2013, maar was toen wel het top of the line model van Sony. Volgens mij geen echte native 4k maar heb wel eens me pc eraan gehangen en toen kon ik wel gamen op 3072 x 1728 (3k) wat er superstrak uitzag. Geen idee hoe het zit als ik er een ps4 pro aan zou hangen.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Same here, hield even tijd over om andere dingen te regelen
Enfin, vandaag nieuwe TV bestelt (HDready naar 4K) en nieuw geluid (met Subwoofer).
Alleen nog een fatsoenlijk oortje en ik ben goed voorbereid voor 21 Oktober.
kan die officiele headset van sony aanbevelenquote:Op donderdag 8 september 2016 22:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal. Mijn tv is alweer van 2013, maar was toen wel het top of the line model van Sony. Volgens mij geen echte native 4k maar heb wel eens me pc eraan gehangen en toen kon ik wel gamen op 3072 x 1728 (3k) wat er superstrak uitzag. Geen idee hoe het zit als ik er een ps4 pro aan zou hangen.
Wat die oortjes betreft hou er rekening mee dan je geen third party bluetooth oortjes meer kan gebruiken op de ps4. Kwam ik onlangs ook door ervaring achter helaas.
Heb zelf de tritton 720+ en dat is ook wel een fijn ding. Voor plaatsing van geluiden zelfs nog beter dan mijn 5.1 installatie.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kan die officiele headset van sony aanbevelenals iemand nog wat zoekt
Gaaf hoor, zitten een paar epische momenten bij!quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef ReflexReson het volgende:
Ik heb mijn beta montage klaar!
De beta is afgelopen dus dan maar nagenieten van wat zieke gameplay!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus kom maar op met commentaar
Leuk filmpje en best netjes voor consolequote:Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef ReflexReson het volgende:
Ik heb mijn beta montage klaar!
De beta is afgelopen dus dan maar nagenieten van wat zieke gameplay!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus kom maar op met commentaar
Bedankt voor de voorlopig positieve commentaren. Alle clips heb ik nog op mijn xbox staanquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Leuk filmpje en best netjes voor console![]()
Het is jammer dat die XboxDVR app zo'n rare compressie toepast waardoor snelle gameplay er vaak vertyft uit gaat zien. Of het ligt aan YouTube. Heb je hetzelfde filmpje nog in je DVR library staan?
Wat heb je zoal nog aangepast in WMM dan behalve de muziek? Ook nog dingen m.b.t. beeldkwaliteit?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:17 schreef ReflexReson het volgende:
[..]
Bedankt voor de voorlopig positieve commentaren. Alle clips heb ik nog op mijn xbox staan
Dit is de eerste keer dat ik op mijn pc edit. Ik heb ze gedownload via gamedvr.com en via WMM ge-edit. Daarna geupload naar youtube.
Mocht je tips hebben om de kwaliteit te verhogen dan hoor ik het graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |