Ja of aan de zijkanten net voorbij de kanonnen. Echt een nutteloos ding is dat. Maar ik dacht dat er nog een derde tank wasquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Light tank pwnd makelijk een landship. Gewoon aan de achterzijde blijven
Ja, hoe die heet weet ik ff niet, maar dan heb je als driver een HMG en geen kanon. Echt eenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja of aan de zijkanten net voorbij de kanonnen. Echt een nutteloos ding is dat. Maar ik dacht dat er nog een derde tank was
Jammer dat er voor zover ik kon zien nergens een schuifje zit om die muziek uit te zetten. Als de laatste twintig tickets tien minuten duren wordt het wel een beetje irritant.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:14 schreef tralalala het volgende:
De muziek is ook wel een plusje waard.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik wil het hele pakket eigenlijk, maar ik kan alleen via de PS-store de complete vinden, maar ik wil hem fysiek hebben..quote:Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik nou mijn pre-order plaatsen inclusief season pass voor de PS4?
Bol.com faalt bij mij
Pre orderen is tot daar aan toe maar de season pass preorderen dat gaat te verquote:Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik nou mijn pre-order plaatsen inclusief season pass voor de PS4?
Bol.com faalt bij mij
Fucking irritant zelfs.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jammer dat er voor zover ik kon zien nergens een schuifje zit om die muziek uit te zetten. Als de laatste twintig tickets tien minuten duren wordt het wel een beetje irritant.
volgens mij is dit het algemene topic toch?quote:Op donderdag 8 september 2016 00:36 schreef Kalebatz het volgende:
Doen we straks ook onze PSN-namen even in de OP en word er een reeks van gemaakt? Zou wel awesome zijn.
Nee, geeft je een goed gevoel als je een wapen unlocked.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:00 schreef ems. het volgende:
De wapens moet je buiten de game unlocken dacht ik?
Persoonlijk heb ik sowieso een broertje dood aan unlocks. Heb liever direct het hele arsenaal tot m'n beschikking.
ja je krijgt warbonds elke keer als je lvlt en dan koop je wapens beetje lame imhoquote:Op donderdag 8 september 2016 11:00 schreef ems. het volgende:
De wapens moet je buiten de game unlocken dacht ik?
Persoonlijk heb ik sowieso een broertje dood aan unlocks. Heb liever direct het hele arsenaal tot m'n beschikking.
Ik ben trots op coole shit die ik doe in het spel. Niet op dingen die ik unlock door gewoon veel tijd erin te stoppenquote:Op donderdag 8 september 2016 11:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, geeft je een goed gevoel als je een wapen unlocked.
Ben je er ook meer trots op
Mja, hebt ook kitranks, dus er zit nog wel een soort leveling in.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja je krijgt warbonds elke keer als je lvlt en dan koop je wapens beetje lame imho
Ik vind het ook leuker, het is ook een soort geleidelijke gewenning aan de wapens. Als je meteen alles al hebt is de charme eraf, net als in singleplayergames.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, geeft je een goed gevoel als je een wapen unlocked.
Ben je er ook meer trots op
Maar wel beetje alternatieve geschiedenis lijkt me leuk.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:22 schreef 2dope het volgende:
Beetje voorbarig hè, maar ik hoop nu best wel dat er nog een Battlefield 2 volgt in WW2-setting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |