twitter:TigernBear twitterde op donderdag 01-09-2016 om 15:12:53Wow, SpaceX rocket just blew up on pad. Shook our whole bldg. https://t.co/PMxZA4v4IV reageer retweet
Satellieten zijn duur, kandidaten voor een ISS missie zijn er in overvloed.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu is het maar een satelliet geweest.
Maar over een paar jaar is het de bedoeling dat ze bemande vluchten gaan uitvoeren naar het ISS
Dit ding moest voor Facebook in Afrika zorgen, niet voor iets nuttigs. Gelukkig.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Satellieten zijn duur, kandidaten voor een ISS missie zijn er in overvloed.
Liegebeest, was Amos-6, een Israelische communicatiesatelliet. Maar inderdaad, niets nuttigs.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit ding moest voor Facebook in Afrika zorgen, niet voor iets nuttigs. Gelukkig.
Niet alles wat uit Israël komt is van de Mossad he.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Liegebeest, was Amos-6, een Israelische communicatiesatelliet. Maar inderdaad, niets nuttigs.
edit: oh, je hebt gelijk, facebook ging die gebruiken![]()
Alsof ik niet weet dat spionagesatellieten LEO, niet GEO gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Niet alles wat uit Israël komt is van de Mossad he.
Ja, goede zaak dit. De privacy van de Afrikanen is een klein handje geholpen.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit ding moest voor Facebook in Afrika zorgen, niet voor iets nuttigs. Gelukkig.
Gebeurd met alle rakettypes wel eens, waaronder meerdere keren de afgelopen 2 jaar met de Russische raket die mensen naar het ISS brengt.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar over een paar jaar is het de bedoeling dat ze bemande vluchten gaan uitvoeren naar het ISS
Dit was alleen een test toch? Wat ik ervan begrijp had deze raket geen satelliet aan boort.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:50 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was alleen een test toch? Wat ik ervan begrijp had deze raket geen satelliet aan boort.
Was test van motoren, voor de lancering dit weekend.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was alleen een test toch? Wat ik ervan begrijp had deze raket geen satelliet aan boort.
Dit was een nieuwe, de eerste lancering van een eerder gebruikte eerste trap staat gepland voor later dit jaar: http://spacenews.com/spac(...)lcon-9-by-years-end/quote:
Ben benieuwd. SpaceX is goedkoper dan de concurrentie, maar is dat de werkelijke kostprijs of lanceren ze met verlies om hun marktaandeel te vergroten? Hoeveel raketten moeten ze hergebruiken om break-even te draaien? En hoeveel mislukkingen kunnen ze zich veroorloven voordat de verzekeringspremies onbetaalbaar worden?quote:Op donderdag 1 september 2016 16:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit was een nieuwe, de eerste lancering van een eerder gebruikte eerste trap staat gepland voor later dit jaar: http://spacenews.com/spac(...)lcon-9-by-years-end/
Ik hoop dat die raketten dan niet ontploffenquote:Op donderdag 1 september 2016 15:50 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 16:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat loss of its payload. Lijkt mij gonzo voor de satelliet dus.
Oei, zuur danquote:Op donderdag 1 september 2016 16:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Was test van motoren, voor de lancering dit weekend.
Een slechte generale is toch meestal een goede opvoering. Dus wat day betreft hebben ze geluk.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Was test van motoren, voor de lancering dit weekend.
Niet als tijdens de generale het podium en alle decors in vlammen opgaan.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een slechte generale is toch meestal een goede opvoering.
Oude beelden.quote:
Viel me al op ja gezien de dislikes. Zijn er überhaupt beelden van de daadwerkelijke explosie? Ik heb tot nu toe alleen maar rookpluimen gezien.quote:
Inmiddels wel:quote:Op donderdag 1 september 2016 18:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Viel me al op ja gezien de dislikes. Zijn er überhaupt beelden van de daadwerkelijke explosie? Ik heb tot nu toe alleen maar rookpluimen gezien.
Mjah, je ziet het wel wat negatief allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet als tijdens de generale het podium en alle decors in vlammen opgaan.
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef George_Zina het volgende:
SpaceX heeft toch als uiteindelijke doel mensen op Mars afzetten.
Haha Facebook in Afrika... alsof ze daar elke dag hun eten op facebook gaan posten?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou, met zulke ontploffingen lijkt het meer op ISIS dan op ISS.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, met zulke ontploffingen lijkt het meer op ISIS dan op ISS.
/Seth
Test was nog niet begonnen, gebeurde blijkbaar tijdens het vullen van de brandstoftanks. En het was de second stage die explodeerde. Iemand per ongeluk op de self-destruct geduwd?quote:
uhh nee, het doel van spacex / elon is mensen naar Mars sturen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Pek het volgende:
NASA wil mensen op Mars zetten, Space X bij het ISS
Net zoals jou bovenstaande post waar je maar een beetje gokt wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:13 schreef xzaz het volgende:
Er staat trouwens enorm veel onzin in dit topic.
Daarom 'denk'.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Net zoals jou bovenstaande post waar je maar een beetje gokt wat er gebeurd is.
Satelliet is dood.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:12 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er niemand dood aangezien het ''slechts'' een satelliet was.
quote:Facebook CEO Mark Zuckerberg says he is 'deeply disappointed to hear that SpaceX's launch failure destroyed our satellite'
Cargo en Habitats, meer gaat echt niet lukken zonder opdracht van NASAquote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
uhh nee, het doel van spacex / elon is mensen naar Mars sturen.
Sinds wanneer heb je daar NASA voor nodig?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Cargo en Habitats, meer gaat echt niet lukken zonder opdracht van NASA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |