SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook niet klantvriendelijk. Totaaaaaal niet. Bij mij kwam een monteur niet opdagen en daar konden ze niet veel mee.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:51 schreef zarGon het volgende:
Dus, ik belde zo naar Ziggo, zo van, yo yo, ik zie dat jullie momenteel een aanbieding hebben, dusseh, ik wil mijn abonnement wel vernieuwen!
> Meneer, de huidige aanbieding is alleen geldig voor nieuwe klanten.
Kun je niets voor me betekenen?
> Nee.
Godnondeju. Wat is dat voor naaierij bij bestaande klanten..
Fiber?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Internet, minimaal 75 Mbit.
- Zonder tv.
- Kosten per maand omlaag.
Ik was ziedend. Het werd zwart voor mijn ogen. Ik had zin om iets te rammen.quote:Typfout
Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan.
Typfout
Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan. Geef dat dan telefonisch door aan onze Klantenservice.
Hoeft ook niet, zie http://www.fiber.nl/ .quote:Op donderdag 1 september 2016 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen glasvezel beschikbaar voor mijn adres.
A ha... Hm, ook VDSL.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zie http://www.fiber.nl/ .
Hahaha, Fiber...quote:Doe-Het-Zelf pakket met installatiegarantie: gratis
Handelingskosten ¤9,95
Eenmalige aansluitkosten: ¤49,95
Fiber Wifi Router: inclusief
--------
Totale eenmalige kosten: ¤59,90
Borg voor apparatuur: ¤49,95
- Telfort is 74 euro (1 jaar) duurder.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:27 schreef Beach het volgende:
Ik ben wel tevreden over Telfort (vdsl). Op hun forum helpen ze je ook gewoon zonder keuzemenu's.
En je kan bellen voor korting als je je abbonnement wilt verlengen.
Zet eens neer wat je hier haalt:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
En Telfort capt je lijn ook niet. Betaal je voor 40/4 bijv. krijg je gewoon het max. wat je verbinding
aan kan.
meer leesvoer
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1648101/0
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1521952
rica ederim![]()
Probeer het weer even bij 111.111?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:31 schreef zarGon het volgende:
Dang, ik wilde stoppen bij 99.999 posts, maar ik ben al over de 100k.
Hngg.
Dat is dus echt een getal zonder karakter en uitstraling.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer het weer even bij 111.111?
Volgens de islam bestaat het.quote:
1.5 week broquote:Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef Manke het volgende:
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens de islam bestaat het.
Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Ja buyu etc 😁quote:Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.
Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
wat is deze?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://oregon.arrests.org(...)medlin&fpartial=True..
doesn't matter for us, for me.big games easy than the other games, unfortunately.everytime is we have the control the games during the games, we have the some possibility, some big chances, some big okazyon, something like that butquote:
zullen wel geen sunni geweest zijn danquote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens de islam bestaat het.
Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Ik ben tot op heden niet gebeld (vandaag is werkdag 4), dus ik denk: het is allemaal gelukt met Tele2...quote:Als er vragen zijn over de aanvraag nemen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op via een afgeschermd telefoonnummer. Mocht het niet lukken om telefonisch contact met je te krijgen, ontvang je een mail met het verzoek ons te bellen.
quote:Je bestelling bij Tele2 is op jouw verzoek geannuleerd.
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?
Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?
Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.
Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
Had Online voor Ziggo, maar ben er om twee redenen overgestapt naar Ziggo:quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Waarom 'gratis' tussen haakjes?quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
Goedkoopste pakket voor KPN alleen internet + bellen zit je ruim op de 40 euro, hoewel je bij Ziggo meer voor terug krijgt ook rond dat bedrag, voor het goedkoopste pakket. Terwijl je bij Telfort 24 (en 28 euro voor extra snelheid) betaald. Bij KPN en Ziggo zit jouw klantenservice kosten er al lang in natuurlijk, of je nu wel of niet betaald. Geef mij 35 euro per maand, zorg ik ook dat je Telfort klantenservice gratis kunt bellenquote:
Ja...quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedkoopste pakket voor KPN alleen internet + bellen zit je ruim op de 40 euro, hoewel je bij Ziggo meer voor terug krijgt ook rond dat bedrag, voor het goedkoopste pakket. Terwijl je bij Telfort 24 (en 28 euro voor extra snelheid) betaald. Bij KPN en Ziggo zit jouw klantenservice kosten er al lang in natuurlijk, of je nu wel of niet betaald. Geef mij 35 euro per maand, zorg ik ook dat je Telfort klantenservice gratis kunt bellen
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen....quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:40 schreef Slayage het volgende:
waarom wordt wanneer ik Ziggo tik meteen een link naar Ziggo? Heeft fok! een deal met Ziggo ofzo?
achsoooo. voor als je dannys zakken wilt vullenquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen.....
Je weet dat Vodafone en Liberty Global (moederbedrijf van Ziggo) samen een joint-venture oprichten om een nieuwe provider te creëren hè? EU stelt voor de fusie wel als voorwaarde dat Vodafone de afdeling voor vast internet en telefonie afstoot. Dat belooft niet veel goeds.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had Online voor Ziggo, maar ben er om twee redenen overgestapt naar Ziggo:
Enige optie dat nog voldoet aan de gewenste omstandigheden is Vodafone...
Nou ja, je stelt je alleen een beetje aanquote:Op woensdag 7 september 2016 21:36 schreef zarGon het volgende:
Jullie vinden mijn avonturen natuurlijk enorm boeiend, dat ik het graag met jullie deel.
Dat laatste zin, vrij en viezer? Explainquote:Op woensdag 7 september 2016 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Potverdomme man ik mis gewoon de echte mannen. Wat een gaytjes in Spanje![]()
Wel wil ik graag opmerken dat je hier zo vrij als wat bent. Zijn moslim mannen gewoon viezer ofzo?
Kleding en checken. Hier wordt bescheiden geflirt en sws krijg je geen opmerkingen die ik wel altijd hoor in TR.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat laatste zin, vrij en viezer? Explain
Ja, maar ik maak amper wat mee, dus dit is heel spannend voor mij allemaal.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, je stelt je alleen een beetje aan
Ben benieuwd of ik nu bij Ziggo toch nog een mooie aanbieding krijg nu ze weten dat ik wél wil overstappen.quote:
Wie weet...quote:Op donderdag 8 september 2016 10:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nu bij Ziggo toch nog een mooie aanbieding krijg nu ze weten dat ik wél wil overstappen..
Nice!quote:Op donderdag 8 september 2016 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Turkse koffie op kantoor!![]()
[ link | afbeelding ]
Ziggo gebeld, doorgegeven dat ik de overstap van Tele2 wil stopzetten.quote:
Maar heb je niet genoeg aan 5mbps? Ik heb volgens mij 40mbps van Ziggo, snel genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:01 schreef zarGon het volgende:
Gebeld met Tele2: ondanks het warme welkom blijkt mijn bestelling toch niet doorgegaan te zijn. Wel is mijn overstap aangemeld bij Ziggo, dus ik mag daar ook even naar bellen.
Kreeg te horen dat alhoewel ik volgens KPN 75 Mbit kan binnenkrijgen op mijn lijntje, Tele2 niet zeker is of ze dat daadwerkelijk ook kunnen leveren.
Lijkt erop dat het toch Telfort wordt.
Dat is echt kut ja. Ik gebruik de jack en lichting vaak tegelijk, dat gaat straks niet meerquote:Op donderdag 8 september 2016 10:05 schreef zarGon het volgende:
iPhone 7 al gezien? Geen 3,5mm-jack, mag je lekker een tussenstukje gebruiken....
Ik snap echt niet waarom dat toestel nóg dunner moet.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is echt kut ja. Ik gebruik de jack en lichting vaak tegelijk, dat gaat straks niet meer
Ik twijfel, moet me nog verdiepen in de andere partij programma's. Denk is teveel one issue partij.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:08 schreef zarGon het volgende:
Zouden/gaan jullie stemmen op DENK?
Beetje trollen hier en daar..
Ik dacht dat je de tussenstuk bijgeleverd kreeg?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dat toestel nóg dunner moet..
Dat tussenstukje zal overigens vast weer 15 euro of zo kosten..
Aan 625 KiB per seconde? Nee.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar heb je niet genoeg aan 5mbps?
Ik heb zelf liever iets sneller... Helaas kent Ziggo geen tussenweg; of 40 Mbit of 150 Mbit...quote:Ik heb volgens mij 40mbps van Ziggo, snel genoeg.
Vast wel... Maar ik vermoed dat-ie snel stukgaat (in ieder geval niet 2 jaar lang probleemloos te gebruiken is), of dat je 't kwijtraakt of zo.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de tussenstuk bijgeleverd kreeg?
Zou me niet verbazen.quote:Overigens, 15 euro? Apple kennende 30 ofzo
Ik bedoelde 50quote:Op donderdag 8 september 2016 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan 625 KiB per seconde? Nee.
[..]
Ik heb zelf liever iets sneller... Helaas kent Ziggo geen tussenweg; of 40 Mbit of 150 Mbit...
ik ga stemmen op Wildersquote:Op donderdag 8 september 2016 10:08 schreef zarGon het volgende:
Zouden/gaan jullie stemmen op DENK?
Beetje trollen hier en daar..
Kijk jij wel tv?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb thuis Connect & Play Complete (150Mbit/s). Ik download sinds begin dit jaar eigenlijk niets meer, dus dit abonnement is echt overkill. Maar vanwege bepaalde kortingen is Complete goedkoper dan Start (40Mbps).
Waarom?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga stemmen op Wilders
(serieus)
Standaard ieder jaar bellenquote:Op donderdag 8 september 2016 11:13 schreef zarGon het volgende:
Wel lame overigens dat Ziggo opeens wel een korting/aanbieding kan geven wanneer ze merken dat ik wel daadwerkelijk wil overstappen.
Nog lamer dat ik ondanks ik dat weet alsnog overstap..
Ik belde voor een aanbieding (omdat ik dus op zich wel verder wilde, maar goedkoper), maar toen konden ze niets voor me betekenen. Blijkbaar moet je dreigen met opstappen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Standaard ieder jaar bellen. Wil toch niet overstappen van ziggo.
Welke van de 11?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond dat A4tje goede ideeën hebben.
Yeahhhh.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef xaban06 het volgende:
Ongeveer een maand geleden mijn examen geboekt via een bedrijf dat opleidingen regelt. Zou eerst plaatsvinden in Niewegein, toen Amsterdam, toen toch Nieuwegein. Krijg net bericht - 1 dag van te voren (!), want geboekt voor morgen - dat het toch in Amsterdam gaat plaatsvinden.
Hoe moeilijk kan het zijn
..owja en ze vertellen mij net ook dat ik een soort van user ID moet hebben om de examen te mogen maken, maar hoe ik kan aan de ID kan komen weten ze zelf ook niet helemaal
Nou ja, het gaat via mijn werkgever, het moet dus netjes blijvenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yeahhhh..
Val ze lastig totdat je bent geholpen. En alles hier posten!
Op de hoofdaansluiting in de meterkast is alleen m'n modem aangeslotten.quote:
hear, hearquote:
weet je zeker dat het turken zijn?quote:Op maandag 12 september 2016 23:03 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Vandaag allemaal turken in de straat met feestjurken en zelfs een vent in een witte jurk gezien,
Nu zie ik dat vaker want ik woon naast de turkse moskee.
Dat waren Marokkanen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:03 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Vandaag allemaal turken in de straat met feestjurken en zelfs een vent in een witte jurk gezien,
Nu zie ik dat vaker want ik woon naast de turkse moskee.
Nu je het zegt, ze spraken geen turks inderdaad, lopen turken niet in djelleba's over het algemeen?quote:
je weet dat ze geen turks spraken terwijl je weet te vertellen dat het een turkse moskee betreft. klinkt plausibel.quote:Op maandag 12 september 2016 23:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze spraken geen turks inderdaad, lopen turken niet in djelleba's over het algemeen?
Alleen Koerden en Arabieren gebruiken djelleba's.quote:Op maandag 12 september 2016 23:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze spraken geen turks inderdaad, lopen turken niet in djelleba's over het algemeen?
Prima idee.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:32 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van de donorplan die aangenomen is door de Tweede Kamer?
Orgaandonoatie is nu opt-in, als de wetsvoorstel ook door de Eerste Kamer aangenomen wordt, wordt orgaandonatie opt-out: je moet bezwaar aantekenen wil je geen donor zijn.
Heb je je weleens ingelezen hoe zo een orgaantransplantatie te werk gaat?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Prima idee.
Als je geen donor wilt zijn heb je imo ook zelf geen recht op een donororgaan. Helaas is dat uiteraard niet politiek correct.
quote:Op woensdag 14 september 2016 09:32 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van de donorplan die aangenomen is door de Tweede Kamer?
Orgaandonoatie is nu opt-in, als de wetsvoorstel ook door de Eerste Kamer aangenomen wordt, wordt orgaandonatie opt-out: je moet bezwaar aantekenen wil je geen donor zijn.
hopelijk doet de eerste kamer wel ff normaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Slayage het volgende:
het is natuurlijk een principe kwestie en het is maar waar je de zwaarte legt.
a/ welzijn. kan ik iemand zijn leven verbeteren door een gezonde nier te fixen?
b/ onschendbaarheid van het menselijk lijf. ga ikzelf over mijn lichaam of iemand anders?
ik vind beide belangrijk en wil niet gedwongen worden om te kiezen tussen beide. wat feitelijk zal gaan gebeuren als dit erdoor komt en je niet ergens heb laten vaststellen hoe of wat.
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb je je weleens ingelezen hoe zo een orgaantransplantatie te werk gaat?
Ik hoop dat het niet door de eerste kamer komt.
graag in een paar regels waarom nietquote:Op woensdag 14 september 2016 11:54 schreef xaban06 het volgende:
http://brekendnieuws.nl/0(...)n-orgaandonatie.html
WTFquote:Op woensdag 14 september 2016 11:54 schreef xaban06 het volgende:
http://brekendnieuws.nl/0(...)n-orgaandonatie.html
Je organen worden uitgenomen terwijl je hersendood bent, maar je lichaam nog wel in leven is (kloppend hart etc).quote:Op woensdag 14 september 2016 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
graag in een paar regels waarom niet
ik heb me niet ingelezen
D'r zijn weer 2 weken over maar alsnog. Het werkt echt als je de klantenservice via telefoon bedreigt om weg te gaan van de firma. Als je lang bluft kan je uiteindelijk toch een aanbieding mee pikken. Het werkt echt.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:54 schreef zarGon het volgende:
Dusseh, ik zo van 'NOU DAN WIL IK OOK ECHT WEG, WANT IK KIJK TOCH GEEN TV (WAAR IK WEL VOOR BETAAL)'... Het is dat ik kabel fijn vind en dat 150 Mbit ook wel fijn is. Maar wel duur wanneer je geen tv kijkt.
Dusseh, ik zo zoeken... Alle alternatieven zijn ADSL/VDSL (geen glasvezel helaas): Telfort, Tele2, Online en Vodafone.
Blijkt dat ik nu 75 Mbit kan behalen met VDSL (i.p.v. 40 Mbit zoals ik altijd zag bij ADSL/VDSL).
YAY! Opeens was ADSL een optie.
Nou, en dan begint het twijfelen. Want welke provider neem je?!
Dat is niet waar man! Kom met feiten.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je organen worden uitgenomen terwijl je hersendood bent, maar je lichaam nog wel in leven is (kloppend hart etc).
Er gevallen zijn waar men nog response gaf of zelfs hersteld is terwijl hersendood verklaard was.
Ze roven je lichaam leeg zonder narcose, je bent toch hersendood.
Je afscheid moet nemen van je dierbare terwijl je dierbare nog aan het ademen is en een kloppend hart heeft, etc etc.
Welk deel is niet waar?quote:Op donderdag 15 september 2016 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet waar man! Kom met feiten.
Je blijft wel angstvallig stil na het samenvatten van het artikel.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
graag in een paar regels waarom niet
ik heb me niet ingelezen
Narcose:quote:
Had jij laatst een abonnement genomen? Bij t-mobile?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:05 schreef zarGon het volgende:
iPhone 7 al gezien? Geen 3,5mm-jack, mag je lekker een tussenstukje gebruiken....
En dan zijn ze ook tegen ritueelslachten. Als het waar is wat je zegt dan is dit erger dan ritueelslachten.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je organen worden uitgenomen terwijl je hersendood bent, maar je lichaam nog wel in leven is (kloppend hart etc).
Er gevallen zijn waar men nog response gaf of zelfs hersteld is terwijl hersendood verklaard was.
Ze roven je lichaam leeg zonder narcose, je bent toch hersendood.
Je afscheid moet nemen van je dierbare terwijl je dierbare nog aan het ademen is en een kloppend hart heeft, etc etc.
Ja. Why?quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had jij laatst een abonnement genomen? Bij t-mobile?
In pak.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef xaban06 het volgende:
Ik mag bij een ministerie op sollicitatiegesprek komen.
Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik denk dat ik in pak moet verschijnen? Hoe gaat het eerste gesprek, wie zijn je gesprekspartners? Tips?
Dat is echt een must? Een net pantalon en een overhemd is not done?quote:
Ik denk eigenlijk dat een pak echt gewoon minimaal is.. Pantalon en overhemd is niet voldoende, vind ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is echt een must? Een net pantalon en een overhemd is not done?
Moet ik weer een nieuw pak kopen...
Als ik jou was zou ik gewoon naar de receptie bellen en vragen naar de dress-code. Straks is iedereen casual gekleed en kom jij als aap in pak.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is echt een must? Een net pantalon en een overhemd is not done?
Moet ik weer een nieuw pak kopen...
Bij een ministerie is niemand casual, zelfs de ict mannen lopen in pak is wat ik mij weet te herinneren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon naar de receptie bellen en vragen naar de dress-code. Straks is iedereen casual gekleed en kom jij als aap in pak.
Niet overal. Ik zou gewoon naar de receptie bellen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij een ministerie is niemand casual, zelfs de ict mannen lopen in pak is wat ik mij weet te herinneren.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij een ministerie is niemand casual, zelfs de ict mannen lopen in pak is wat ik mij weet te herinneren.
Ja, maar het is je eerste sollicitatiegesprek. GEwoon in pak gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet overal. Ik zou gewoon naar de receptie bellen.
Onzin. Ik liep stage bij een hoofdkantoor van een internationaal bedrijf dus ik zeg dit uit ervaring.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar het is je eerste sollicitatiegesprek. GEwoon in pak gaan.
Qua winkels bedoel je? Dat hangt van je portemonnee af. Hoeveel geld wil je uitgeven?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:45 schreef xaban06 het volgende:
Ik ken gelukkig iemand die er al werkt, ook op de IT afdeling. Wat ze dagelijks dragen kan ik wel achterkomen.
Nja, dat wordt dan een pak kopen.
Suggesties kwa winkels?
Ey prima vriend, ik ga jullie niet overtuigen. Vooral geen 18 jarige.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin. Ik liep stage bij een hoofdkantoor van een internationaal bedrijf dus ik zeg dit uit ervaring.
Niet veel. Sowieso geen maatpak, want geen tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Qua winkels bedoel je? Dat van je portemonnee af. Hoeveel geld wil je uitgeven?
C&Aquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet veel. Sowieso geen maatpak, want geen tijd.
SuitSupply hoor ik vaak. Wat nog meer?
nee was grapjequote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer thuis woon niet meer bij de C&A geweest. Hebben ze redelijke pakken daar?
Dan weet ik nog steeds niet wat voor een budget jij hebt. Je hebt minimaal 300 euro nodig voor een fatsoenlijk iets anders mag je naar de WE voor je 99 euro pak.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet veel. Sowieso geen maatpak, want geen tijd.
SuitSupply hoor ik vaak. Wat nog meer?
Thanks! Ik denk trouwens niet dat de medewerkers op de afdeling in pak lopen.quote:Op donderdag 22 september 2016 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Pakkencultuur...Succes xaban06.
Op GoT is er een heel uitgebreid topic over pakken enzo.
Lees dit maar.quote:Op maandag 26 september 2016 09:27 schreef xaban06 het volgende:
Vanmiddag gesprek, nooit zoveel stress gehad voor een gesprek. Volgens mij omdat ik deze baan ook echt wil.
Help deze jongen eens op weg.
- Hoe reageer je op de vraag 'waarom wil je voor onze organisatie werken'. Het is tenslotte de overheid, bij een commercieel bedrijf zou ik het makkelijk vinden om deze vraag te beantwoorden.
- Hoe ga jij om met vragen zoals 'noem je zwakke punten'?
Help!
Al gelezen hoorquote:Op maandag 26 september 2016 11:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Lees dit maar.
http://www.carrieretijger(...)/vragen-beantwoorden
Heb je een pak?
Standaard praatje dus.quote:Op maandag 26 september 2016 09:45 schreef xaban06 het volgende:
De overheid loopt voorop in maatschappelijk betrokkenheid. Ik vind dat mijn werk zinvol moet zijn, ik wil bewust iets bijdragen aan de samenleving. Deze organisatie lijkt mij een ideaal om mijn kennis en kunde toe te passen. Daarnaast is de overheid een aantrekkelijke werkgever waar veel mogelijk is betreft ontwikkeling, studie en doorgroei.
iyimi laaaaaa
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Al gelezen hoorPak gekocht ja, zoveel centjes voor 1 gesprek
Uhh, baska ne deyim. Om heel eerlijk te zijn, gaat het mij om de functie. Waarom ik voor de functie kies kan ik zo uitleggen. Als ik dezelfde functie bij een bedrijf om de hoek tegen zou komen had ik er waarschijnlijk ook gesolliciteerd.quote:
Ik zou eerlijk zijn in wie je bent en wat je wil. De werkgever komt er later ook achter hoe je bent. Zeg gewoon dat je de functie wil en gooi er het woord passie tegen aan en bevlogen. Die worden zijn in.quote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uhh, baska ne deyim. Om heel eerlijk te zijn, gaat het mij om de functie. Waarom ik voor de functie kies kan ik zo uitleggen. Als ik dezelfde functie bij een bedrijf om de hoek tegen zou komen had ik er waarschijnlijk ook gesolliciteerd.
Het is leuker om te vragen waarom die organisatie wil dat jij voor hen gaat werken.quote:Op maandag 26 september 2016 09:45 schreef xaban06 het volgende:
De overheid loopt voorop in maatschappelijk betrokkenheid. Ik vind dat mijn werk zinvol moet zijn, ik wil bewust iets bijdragen aan de samenleving. Deze organisatie lijkt mij een ideaal om mijn kennis en kunde toe te passen. Daarnaast is de overheid een aantrekkelijke werkgever waar veel mogelijk is betreft ontwikkeling, studie en doorgroei.
iyimi laaaaaa
Je moet niet uitleggen waarom jij het wilt. Je zou moeten uitleggen waarom ze jou moeten aannemen en wat jij voor hen kan betekenen. Ik hoop dat het gesprek goed is gegaan.quote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uhh, baska ne deyim. Om heel eerlijk te zijn, gaat het mij om de functie. Waarom ik voor de functie kies kan ik zo uitleggen. Als ik dezelfde functie bij een bedrijf om de hoek tegen zou komen had ik er waarschijnlijk ook gesolliciteerd.
En werd er STARR techniek toegepast?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:41 schreef xaban06 het volgende:
Gesprek ging kut, kwam gelukkig niet door mij.
Voor niets een pak gekocht dus.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:41 schreef xaban06 het volgende:
Gesprek ging kut, kwam gelukkig niet door mij.
Situatie: Iemand had de barbell niet leeggehaald na z'n setjesquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
En werd er STARR techniek toegepast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Situatie: Iemand had de barbell niet leeggehaald na z'n setjes
Taak: M'n taak was 3x12 bankdrukken
Activiteiten: Heb hem netjes gevraagd z'n zooi op te ruimen
Resultaat: Hij werd boos, waardoor ik vol door die rotkop heen sloeg met 1 van die plates
Reflectie: Popo kwam dus had beter niet moeten doenOn point vriendje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ga je binnenkort nog naar Karbala?quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent al klaar. Ga maar weg.
nee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog naar Karbala?
Wij zullen ons gesprek met jou intern evalueren en nemen binnenkort contact met je op voor eventueel een tweede gesprek.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wij zullen ons gesprek met jou intern evalueren en nemen binnenkort contact met je op voor eventueel een tweede gesprek.
Stimo kom ergens bakkie doen.quote:
Jij mag zeggen.quote:
Is goed, zorg jij voor iets lekkers dan? Dan neem ik iets leuks voor je meequote:Op dinsdag 27 september 2016 18:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij. Ben te lui om op te staan.
Ja hoor, staat gereed!quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is goed, zorg jij voor iets lekkers dan? Dan neem ik iets leuks voor je mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap je het zelf allemaal nog wel?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]Ik ga niet in gesprek met een kafir over wat ik wel en niet ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap je het zelf allemaal nog wel?
Oejooowww..ik blijf ff meelezen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet in gesprek met een kafir over wat ik wel en niet ben.
Nee, want ik ben klaar met het onderwerp.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oejooowww..ik blijf ff meelezen.
Hoeft ook niet, de feiten bepalen waar jij onder valt zolang jij je jezelf Alevi noemt. Dat je niet naar Karbala gaat maakt ook niet uit verder, niet iedereen is even praktiserend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet in gesprek met een kafir over wat ik wel en niet ben.
Ik ben geen aleviet, houd je bek nou maar en ga je bezighouden met je fake ass vrouw. Yallahquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de feiten bepalen waar jij onder valt zolang jij je jezelf Alevi noemt. Dat je niet naar Karbala gaat maakt ook niet uit verder, niet iedereen is even praktiserend.
Dat verkondig je anders wel op Fok, nietwaar? Waarom ben jij zo vaak boos, komt dat door het tekort aan koolhydraten?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen aleviet, houd je bek nou maar en ga je bezighouden met je fake ass vrouw. Yallah
Wat gisteren zo was, hoeft nu niet zo te zijn. Ik ben niet boos, reageer alleen wat fel op leugenaars als jij.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat verkondig je anders wel op Fok, nietwaar? Waarom ben jij zo vaak boos, komt dat door het tekort aan koolhydraten?
Ben je Sunni geworden voor jouw vriend?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat gisteren zo was, hoeft nu niet zo te zijn. Ik ben niet boos, reageer alleen wat fel op leugenaars als jij.
Je claimt dat je getrouwd bent en stuurt foto's van je naakte lichaam naar vrouwen. Wees eerlijk en kap met liegen.
Je bent toch alevi, nu snap ik het ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen aleviet, houd je bek nou maar en ga je bezighouden met je fake ass vrouw. Yallah
(doet zij zelf ook niet... ze gaat richting Triggershot voor de Islam hulplijn)quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent toch alevi, nu snap ik het ook niet
Ik ben jou niet malloot, om van geloof te veranderen voor een kutje.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben je Sunni geworden voor jouw vriend?
Welke foto's bedoel je? Kan jij ze hier posten?
Ja, en Faeroer was vorig jaar nog een ongelovige hond met een vriendin die voor zijn neus op andere jongens zat te rijden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent toch alevi, nu snap ik het ook niet
Lesbisch geworden? Wow...quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben jou niet malloot, om van geloof te veranderen voor een kutje.
Je hebt de foto's verwijderd en daarnaast ben ik geen hoer om dat soort shit van anderen te bewaren. DAt is meer jouw ding..
Net zo matig dan niet matiger dan jouw 'ongelovige hond' opmerkingen. Klinkt eerder als een Wahhabi dan een Shia, krijg ik het vermoeden.quote:
Ga een ander vervelen, je bent echt te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Net zo matig dan niet matiger dan jouw 'ongelovige hond' opmerkingen. Klinkt eerder als een Wahhabi dan een Shia, krijg ik het vermoeden.
Stimo je hebt veel woede in je zeg, het is pas dinsdagquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben jou niet malloot, om van geloof te veranderen voor een kutje.
Je hebt de foto's verwijderd en daarnaast ben ik geen hoer om dat soort shit van anderen te bewaren. DAt is meer jouw ding..
Nee, vind faroe gewoon echt een mongool.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo je hebt veel woede in je zeg, het is pas dinsdag
Ze heeft teveel mannelijke hormonen, roid cycle gone wrong ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo je hebt veel woede in je zeg, het is pas dinsdag
Ik ben idd meer man dan jij, want als ik een man was had mijn vriendin nooit op andere mannen kunnen dansen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze heeft teveel mannelijke hormonen, roid cycle gone wrong ofzo.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben idd meer man dan jij, want als ik een man was had mijn vriendin nooit op andere mannen kunnen dansen.
Ok deze heb ik dan gemist, was het zijn ex? Faer explain..quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben idd meer man dan jij, want als ik een man was had mijn vriendin nooit op andere mannen kunnen dansen.
Stoere praatjes, ik weet hoe lelijk je figuur is. Kan je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wees er trots op, zou alvast foliumzuur tot je nemen mocht je nog kinderen willen
Ex-vriendin die in haar studentenstad woonde werd betrapt in een bar door een paar maten van mij. Zat te droogrijden, ik uitgemaakt en haar het huurcontract over gedaan omdat ze voor de deur bleef hangen in de nacht en liep te schreeuwen om vergiffenis. Ho's will be ho's.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok deze heb ik dan gemist, was het zijn ex? Faer explain..
Het ging iets anders, maar ik ben jou niet en zal niet komen met quotes van toenquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ex-vriendin die in haar studentenstad woonde werd betrapt in een bar door een paar maten van mij. Zat te droogrijden, ik uitgemaakt en haar het huurcontract over gedaan omdat ze voor de deur bleef hangen in de nacht en liep te schreeuwen om vergiffenis. Ho's will be ho's.
"Bye" Gelukkig ben je er weer. Hoe ging het volgens jou, gezien het nog in jouw geheugen zit?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het ging iets anders, maar ik ben jou niet en zal niet komen met quotes van toen
Meer zielen meer vreugd!quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kal, gitme. Biktim bu salaklardan.
Ow pff sletties, wie heeft ze niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het ging iets anders, maar ik ben jou niet en zal niet komen met quotes van toen
hahahah sorry hoor, als jouw vriendin jou je huis uitkrijgt ben je een pussy.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow pff sletties, wie heeft ze niet meegemaakt.
Expat appartement, kon mij weinig boeien. Computer en kleding meegenomen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahahah sorry hoor, als jouw vriendin jou je huis uitkrijgt ben je een pussy.
Nee, jij liet je binnen twee weken van jouw huwelijk in elkaar slaan door jouw ex. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ex probeerde dat ook, heelllll no dat ik dat toe sta.
Omja ok maar hij heeft d'r uiteindelijk ook uit gekregen 😂👍🏻quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahahah sorry hoor, als jouw vriendin jou je huis uitkrijgt ben je een pussy.
Mijn ex probeerde dat ook, heelllll no dat ik dat toe sta.
Allemaal insider info dit, echt niet normaal😂😂quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, jij liet je binnen twee weken van jouw huwelijk in elkaar slaan door jouw ex. Dat dan weer wel.
ahahahahah doet het je wat dat ik dit tegen je zeg dat je zgn informatie over mij gaat spuien?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Expat appartement, kon mij weinig boeien. Computer en kleding meegenomen.
[..]
Nee, jij liet je binnen twee weken van jouw huwelijk in elkaar slaan door jouw ex. Dat dan weer wel.
Ik houd ervan om conflicten warm te houden, nog niet opgevallen? Je zit hier nog steeds.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ahahahahah doet het je wat dat ik dit tegen je zeg dat je zgn informatie over mij gaat spuien?
![]()
![]()
Bitch pls, dit is informatie die ik zelf heb verteld op fok.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Allemaal insider info dit, echt niet normaal😂😂
Moet jij niet bij je vrouw zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik houd ervan om conflicten warm te houden, nog niet opgevallen? Je zit hier nog steeds.
Beetje tegenstrijdig, jouw berichten. Ben ik nou wel of niet bekeerd volgens jou?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch pls, dit is informatie die ik zelf heb verteld op fok.Faro is gewoon alle informatie afgegaan toen het hem te veel werd dat ik vertelde hij bekeerde voor pussy
Boeit niet, ik weet wel dat je echt nasty bent. Je bent zehma getrouwd en stuurt foto'[s van je lichaam naar anderen en vervolgens stalk je Crip. Ik weet dus dat je liegt. Misschien om je stoerder voor te doen toen je vriendin een betere lul vond om op te rijden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, jouw berichten. Ben ik nou wel of niet bekeerd volgens jou?
Aannemende dat die gestuurde foto's van mij waren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeit niet, ik weet wel dat je echt nasty bent. Je bent zehma getrouwd en stuurt foto'[s van je lichaam naar anderen en vervolgens stalk je Crip. Ik weet dus dat je liegt. Misschien om je stoerder voor te doen toen je vriendin een betere lul vond om op te rijden.
Maar goed, ik wil het verder hierbij laten. Je bent en blijft nu eenmaal een stalkerige engerd.
Groeten aan je opblaaspop.
Hou gewoon op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Aannemende dat die gestuurde foto's van mij waren.Als Crip zich gestalkt voelt, doet zij toch aangifte? Het posten van een foto waarmee zij zelf de publiciteit in treedt is niet illegaal geloof ik. Beetje overdreven grootspraak, zullen de T waarden wel zijn.
Ja denk het. Recruiter/HR was een toffe gast, maar directe collega en de manager daar ...quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor niets een pak gekocht dus.
Wat kwam je tegen en wat had je verwacht?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja denk het. Recruiter/HR was een toffe gast, maar directe collega en de manager daar ...
Had echt een ander cultuur verwacht.
Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat kwam je tegen en wat had je verwacht?
Overheid toch? Tuurlijk vinden ze het daar ongeloofwaardig dat er bedrijven zijn met een groot serverpark. Ambtenaren gaan ervan uit dat je twee engineers per server nodig hebt, zo efficient werken ze bij de overheid.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).
In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.
Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.
Zegt de manager tegenover mij:
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Ik: whut
Sende bayramda ve dügünlerde giyersin art?k.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja denk het. Recruiter/HR was een toffe gast, maar directe collega en de manager daar ...
Vraagje:quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).
In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.
Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Dat laatste is gewoon een strikvraag om te kijken hoe je met de druk en lastige collega's omgaat. Als je niet defensief hebt gereageerd is dat goed. Ik hoop dat je niet "whut?" hebt gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yes. <500 werknemers.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraagje:
Heb je gewerkt bij een klein bedrijf?
Nee, kijk het gaat er om dat ik vertel wat mijn taken zijn. Een deel van mijn verantwoordelijkheid is het sturen van mijn team inclusief beoordelingen felan. Ik geef aan dat ik meer de technische kant op wil.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een strikvraag om te kijken hoe je met de druk en lastige collega's omgaat. Als je niet defensief hebt gereageerd is dat goed. Ik hoop dat je niet "whut?" hebt gezegd.
Maar het is belangrijk hoe je je opstelt. Als je heel defensief gaat doen is dat geen goeie eigenschap. Wat voor antwoord gaf je dan?quote:Op woensdag 28 september 2016 11:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, kijk het gaat er om dat ik vertel wat mijn taken zijn. Een deel van mijn verantwoordelijkheid is het sturen van mijn team inclusief beoordelingen felan. Ik geef aan dat ik meer de technische kant op wil.
Waarop hij zegt: aansturen vind je niet leuk, maar toch doe je het??
Duuu-uuuh, het hoort bij mijn takenpakket.
Dat het behoort tot mijn takenpakket, vanzelfsprekend is dat ik het dus doe. Gewoon waar het opstaat.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar het is belangrijk hoe je je opstelt. Als je heel defensief gaat doen is dat geen goeie eigenschap. Wat voor antwoord gaf je dan?
Van een klein bedrijf naar een groot bedrijf is wel een grote wijziging. Je gaat je straks in een hokje begeven waar je teruggeschopt wordt zodra je daar buiten komt. Dat moet je wel liggen.quote:
Overheidquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yes, kitap.nlquote:Op donderdag 29 september 2016 00:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten jullie of er in .NL boekwinkels zijn die Turkse boeken verkopen/kunnen leveren?
Ik wil een paar boeken maar kan nergens een verkooppunt vinden, anders zou ik het van D&R in .TR moeten halen.
e: Hmm...Via D&R incl shipping is de prijs 65TL, dat is nog wel te doen voor 2 boeken..
Precies!quote:Op woensdag 28 september 2016 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Overheid____!
Ambtenaren____!
Ik bestel al m'n Turkse boeken daar.quote:
Ga naar Zaandam, genoeg Turken op straat te vinden.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:31 schreef Beach het volgende:
heeft iemand hier interesse om te skypen om mn turks te oefenen ooit
ik ken in het echt geen turken
Om preciezer te zijn: Mahoniehout 13 in Zaandam. Dat is ieder weekend wel hét verzamelpunt voor Turken.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ga naar Zaandam, genoeg Turken op straat te vinden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om preciezer te zijn: Mahoniehout 13 in Zaandam. Dat is ieder weekend wel hét verzamelpunt voor Turken.
Ik haat trouwfeesten in veel te grote zalen. Onnodig en onpersoonlijk. Oh en zonde van het geld.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
mooie herinneringen aan Sade center
Helaasch, die heeft de boeken niet die ik wil.quote:
Je kan kitap.nl vragen of ze die boeken voor je kunnen bestellen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaasch, die heeft de boeken niet die ik wil.
Ik had http://www.turkkitap.de/ maar daar kom ik duurder uit dan bij D&R incl shipping
Ik moet alleen ff een nieuwe CC fixen want mijn 3V Card werkt niet bij D&R...
Mja ik heb naar de prijzen gekeken en ik kom sowieso goedkoper uit bij D&R. Een boek is 8-14TL, dat is echt niks aangezien de TL goedkoop is momenteelquote:Op donderdag 29 september 2016 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan kitap.nl vragen of ze die boeken voor je kunnen bestellen.![]()
Wat betreft creditcard: https://www.icscards.nl/ics/producten/overzicht-cards 1e jaar gratis + ¤50 tegoed
Bij D&R staat mijn woonplaats er niet eens bij als ik Netherlands selecteerquote:Op donderdag 29 september 2016 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja ik heb naar de prijzen gekeken en ik kom sowieso goedkoper uit bij D&R. Een boek is 8-14TL, dat is echt niks aangezien de TL goedkoop is momenteel.
CC heb ik al aangevraagd bij m'n bank, ff afwachten op goedkeuring en alles, zal wel 2-3 weken duren.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bij D&R staat mijn woonplaats er niet eens bij als ik Netherlands selecteer
Ja klopt, maar je moet alle velden invullen, dus ook stad. Denk niet dat het gaat werken als ik een willekeurig stad selecteerquote:Op donderdag 29 september 2016 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]!
Hier wel,
Je kan ook gewoon je hele adres in het adres teksvak pleuren
Ze kunnen 1 van die vakken beter provincie maken ipv stad. Ik denk dat provincie ook de bedoeling wasquote:Op donderdag 29 september 2016 22:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je moet alle velden invullen, dus ook stad. Denk niet dat het gaat werken als ik een willekeurig stad selecteer
Misschien eens mailen met ze.
Wat een sufferd. Wat valt er niet te snappen. Ambtenarenquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2016 03:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat een sufferd. Wat valt er niet te snappen. Ambtenaren
Vergeet je de invoerheffingen niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja ik heb naar de prijzen gekeken en ik kom sowieso goedkoper uit bij D&R. Een boek is 8-14TL, dat is echt niks aangezien de TL goedkoop is momenteel.
CC heb ik al aangevraagd bij m'n bank, ff afwachten op goedkeuring en alles, zal wel 2-3 weken duren.
Onder ~22 euro geen probleemquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Vergeet je de invoerheffingen niet?
Ozaman sorun yok. Is klote als je net boven de 22 zit.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onder ~22 euro geen probleem
Totaal incl shipping is ~20 euro.
Ik bestel 2 boeken, heeft geen nut meer te bestellen
Als je boven de 22 zit kan je nog een gokje wagen, heb ik zelf vaak genoeg gedaan en gaat vaak prima. Als je puur boeken bestelt zit je vaak wel goed tho als je max 2 boeken bestelt. Eventueel dure boeken kan je alsnog in Turkije zelf halen. Veel boeken zijn max 3-5 euro (10-16tl) per stuk + 10 euro verzendkosten. Dan zit je gewoon onder de 22 euro.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Ozaman sorun yok. Is klote als je net boven de 22 zit.
Ik bestel bij bol.com maar daar is het echt rete duur. Dan kan ik beter naar TR afreizen voor het weekend.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaasch, die heeft de boeken niet die ik wil.
Ik had http://www.turkkitap.de/ maar daar kom ik duurder uit dan bij D&R incl shipping
Ik moet alleen ff een nieuwe CC fixen want mijn 3V Card werkt niet bij D&R...
wtf lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeit niet, ik weet wel dat je echt nasty bent. Je bent zehma getrouwd en stuurt foto'[s van je lichaam naar anderen en vervolgens stalk je Crip. Ik weet dus dat je liegt. Misschien om je stoerder voor te doen toen je vriendin een betere lul vond om op te rijden.
Maar goed, ik wil het verder hierbij laten. Je bent en blijft nu eenmaal een stalkerige engerd.
Groeten aan je opblaaspop.
Is dat waar wat Stimorol steltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Nu al twee keer achter elkaar invoerskosten vanuit Amerika voor mn make-up ;c
Nicequote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:21 schreef zarGon het volgende:
Hehe, net even na jaren gezocht naar "zGcodewoord"...
Numero 5 is dit: R&P / Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick..
Best een chille jas. Hou wel van dit soort kragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:33 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft de lompe kraag bedacht die heden ten dage in de mode is?
[ afbeelding ]
Is in de VS begonnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:33 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft de lompe kraag bedacht die heden ten dage in de mode is?
[ afbeelding ]
Moeilijk te zeggen, ik ben nauwelijks thuis (druk druk druk).quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij ook. Hoe bevalt het in roffa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest zo hard lachen toen ik het gister op fb zag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:33 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ws?ref=page_internal.
En, heb je je boeken al ontvangen?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]!
Hier wel,
Je kan ook gewoon je hele adres in het adres teksvak pleuren
Hey Unlabeled hoest leben, al married?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij ook. Hoe bevalt het in roffa
Nee, ik heb de bestelling niet eens kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En, heb je je boeken al ontvangen?
Heel veel (bijna alle) Turkse shops hebben buitenlandse cc's geblokkeerd. Laatst wilde ik ook wat bestellen, bij zo een 8 shops geprobeerd, niet gelukt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik heb de bestelling niet eens kunnen plaatsen
Elke keer als ik de betaling probeer te doen krijg ik een "Siparişiniz Sonuçlandırılamadı" foutmelding. Ik dacht eerst dat het misschien aan de CC lag maar CC bedrijf zegt dat ze helemaal geen poging tot betaling kunnen zien. Ligt dus aan D&R, ik heb ze een mail gestuurd, kijken wat ze er over zeggen.
Het vreemde is dat de site de creditcard wel herkent (ik krijg een 3D Secure betalingsoptie en kan die doorlopen) maar na de betaling geeft de site een nutteloze foutmelding. Misschien dat ze buitenlandse CCs geblokkeerd hebben ofzo?
Mja aangezien er stond dat ze bestellingen uit het buitenland opnemen dacht ik dat het wel zou werkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heel veel (bijna alle) Turkse shops hebben buitenlandse cc's geblokkeerd. Laatst wilde ik ook wat bestellen, bij zo een 8 shops geprobeerd, niet gelukt.
Misschien even mailen, wellicht kunnen ze een eenmalig paypal betaallink maken oid?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja aangezien er stond dat ze bestellingen uit het buitenland opnemen dacht ik dat het wel zou werken
Turkse logica
Ja heb ze al een mail gestuurd, misschien dat ze wat kunnen fixen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 17:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien even mailen, wellicht kunnen ze een eenmalig paypal betaallink maken oid?
In NL maak je gegarandeerd winst met een eetzaak. Ook al is het hondenvoer. Zo'n zaak zal wss nog steeds draaiende zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:33 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ws?ref=page_internal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |