SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook niet klantvriendelijk. Totaaaaaal niet. Bij mij kwam een monteur niet opdagen en daar konden ze niet veel mee.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:51 schreef zarGon het volgende:
Dus, ik belde zo naar Ziggo, zo van, yo yo, ik zie dat jullie momenteel een aanbieding hebben, dusseh, ik wil mijn abonnement wel vernieuwen!
> Meneer, de huidige aanbieding is alleen geldig voor nieuwe klanten.
Kun je niets voor me betekenen?
> Nee.
Godnondeju. Wat is dat voor naaierij bij bestaande klanten. .
Fiber?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Internet, minimaal 75 Mbit.
- Zonder tv.
- Kosten per maand omlaag.
Ik was ziedend. Het werd zwart voor mijn ogen. Ik had zin om iets te rammen.quote:Typfout
Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan.
Typfout
Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan. Geef dat dan telefonisch door aan onze Klantenservice.
Hoeft ook niet, zie http://www.fiber.nl/ .quote:Op donderdag 1 september 2016 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen glasvezel beschikbaar voor mijn adres.
A ha... Hm, ook VDSL.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zie http://www.fiber.nl/ .
Hahaha, Fiber...quote:Doe-Het-Zelf pakket met installatiegarantie: gratis
Handelingskosten ¤9,95
Eenmalige aansluitkosten: ¤49,95
Fiber Wifi Router: inclusief
--------
Totale eenmalige kosten: ¤59,90
Borg voor apparatuur: ¤49,95
- Telfort is 74 euro (1 jaar) duurder.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:27 schreef Beach het volgende:
Ik ben wel tevreden over Telfort (vdsl). Op hun forum helpen ze je ook gewoon zonder keuzemenu's.
En je kan bellen voor korting als je je abbonnement wilt verlengen.
Zet eens neer wat je hier haalt:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
En Telfort capt je lijn ook niet. Betaal je voor 40/4 bijv. krijg je gewoon het max. wat je verbinding
aan kan.
meer leesvoer
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1648101/0
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1521952
rica ederim
Probeer het weer even bij 111.111?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:31 schreef zarGon het volgende:
Dang, ik wilde stoppen bij 99.999 posts, maar ik ben al over de 100k.
Hngg.
Dat is dus echt een getal zonder karakter en uitstraling.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer het weer even bij 111.111?
Volgens de islam bestaat het.quote:
1.5 week broquote:Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef Manke het volgende:
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens de islam bestaat het.
Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Ja buyu etc 😁quote:Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.
Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
wat is deze?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://oregon.arrests.org(...)medlin&fpartial=True.
.
doesn't matter for us, for me.big games easy than the other games, unfortunately.everytime is we have the control the games during the games, we have the some possibility, some big chances, some big okazyon, something like that butquote:
zullen wel geen sunni geweest zijn danquote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens de islam bestaat het.
Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Ik ben tot op heden niet gebeld (vandaag is werkdag 4), dus ik denk: het is allemaal gelukt met Tele2...quote:Als er vragen zijn over de aanvraag nemen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op via een afgeschermd telefoonnummer. Mocht het niet lukken om telefonisch contact met je te krijgen, ontvang je een mail met het verzoek ons te bellen.
. . .quote:Je bestelling bij Tele2 is op jouw verzoek geannuleerd.
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?
Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?
Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.
Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
Had Online voor Ziggo, maar ben er om twee redenen overgestapt naar Ziggo:quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Waarom 'gratis' tussen haakjes? .quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |