abonnement Unibet Coolblue
pi_165010896




- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165010943
Ik ga voor vodafone thuis.
pi_165010946
Dus, ik belde zo naar Ziggo, zo van, yo yo, ik zie dat jullie momenteel een aanbieding hebben, dusseh, ik wil mijn abonnement wel vernieuwen!

> Meneer, de huidige aanbieding is alleen geldig voor nieuwe klanten.

Kun je niets voor me betekenen?

> Nee.

Godnondeju. Wat is dat voor naaierij bij bestaande klanten. :{.
pi_165011001
Dusseh, ik zo van 'NOU DAN WIL IK OOK ECHT WEG, WANT IK KIJK TOCH GEEN TV (WAAR IK WEL VOOR BETAAL)'... Het is dat ik kabel fijn vind en dat 150 Mbit ook wel fijn is. Maar wel duur wanneer je geen tv kijkt.

Dusseh, ik zo zoeken... Alle alternatieven zijn ADSL/VDSL (geen glasvezel helaas): Telfort, Tele2, Online en Vodafone.

Blijkt dat ik nu 75 Mbit kan behalen met VDSL (i.p.v. 40 Mbit zoals ik altijd zag bij ADSL/VDSL).

YAY! Opeens was ADSL een optie.

Nou, en dan begint het twijfelen. Want welke provider neem je?!
pi_165011011
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:51 schreef zarGon het volgende:
Dus, ik belde zo naar Ziggo, zo van, yo yo, ik zie dat jullie momenteel een aanbieding hebben, dusseh, ik wil mijn abonnement wel vernieuwen!

> Meneer, de huidige aanbieding is alleen geldig voor nieuwe klanten.

Kun je niets voor me betekenen?

> Nee.

Godnondeju. Wat is dat voor naaierij bij bestaande klanten. :{.
Ze zijn ook niet klantvriendelijk. Totaaaaaal niet. Bij mij kwam een monteur niet opdagen en daar konden ze niet veel mee.
pi_165011095
En qua prijs zitten ze allemaal dicht op elkaar joh.

Online: 30
Vodafone: 29,50
Telfort: 28
Tele2: 28

Dus dan ga je de verschillen zoeken en afstrepen.

- Liever geen Vodafone, want ik heb een teringhekel aan de mobiele provider.
- Liever geen Online, hiervoor gehad, werd steeds slechter.
- Telfort is een optie.
- Tele2 is een optie.

Telfort:
- 14 dagen bedenktijd. Maar die gaat in na de aanvraag, niet na in gebruikname dienst. :').
- Klantenservice kost 50 cent per gesprek. :'). :').
- HEEFT DE DEBIELSTE KLANTENSERVICEKEUZEMENU.
- Wel KPN-dochter, die eigenaar is van de lijn.

Tele2:
- eerste drie maanden 18 euro korting (54 euro korting, dus).
- gratis klantenservice!
- geen activeringskosten. O+!

MOEILIJK JONGUH.
pi_165011160
Wat zoek je
pi_165011266
Nu nog even over de klantenservice van Telfort eh.

- Ik bel.
- Lief stemmetje aan de overkant.
> Spreek uw postcode in.
- Geen idee op welke manier (nummer per nummer, in groepen van 2, met of zonder fonetisch alfabet).
- Ik spreek het in.
> Spreek uw huisnummer in.
- Ik spreek het huisnummer in.
> Keuzemenu 1 t/m zoveel.
> Kies dit voor dat, zus voor zo.
- Ik kies voor 'IK HEB EEN VRAAG'.
> Spreek uw vraag in...
- MEEN JE DIT NOU ECHT?! UGH.
- Ik spreek mijn vraag in.
> Belt u voor ..., toets 1.
> Belt u voor ..., toets 2.
> Belt u voor ..., toets 3.
> Overig, toets 0.
- GODNONDEJU.
- Ik kies 0.
- Eindelijk een persoon aan de lijn.
- Ik stel mijn vraag (14 dagen bedenktijd, wanneer begint het?).
> Meneer, wat is uw postcode?!

Telfort, doe leuk, met je hypermoderne rotsysteem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2016 15:06:38 ]
pi_165011290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zoek je
- Internet, minimaal 75 Mbit.
- Zonder tv.
- Kosten per maand omlaag.
pi_165011337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Internet, minimaal 75 Mbit.
- Zonder tv.
- Kosten per maand omlaag.
Fiber?
pi_165011349
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Fiber?
Geen glasvezel beschikbaar voor mijn adres.
pi_165011630
Het tweede gesprek met Ziggo was nog leuker trouwens. Uiteindelijk, achteraf, natuurlijk.

Ik wilde overstappen naar Tele2, en gebruik maken van de overstapservice van Tele2. Om dat te kunnen doen, moeten voornaam, achternaam, adres en bankgegevens hetzelfde zijn tussen huidige provider (Ziggo) en Tele2.

Dus ik bellen naar Ziggo, voor een naamswijziging.

Let wel, ik ben lichtelijk gefrustreerd, want ik ben nog steeds boos dat ik als bestaande klant geen gebruik kan maken van de aanbieding.

- Ik bel, een dame neemt op.
- Vertel het probleem, wil een naamswijziging doorvoeren.
- Dat wil ik telefonisch, en zo snel mogelijk.
> Meneer, dat kan niet via de telefoon, dat moet u via een formulier doorgeven.
- Blijkbaar is er geen controle mogelijk via de telefoon en zo.
- Ik word een beetje kwaad, heb geen in gedoe.
- Ik denk dat ze op zwart op wit een bevestiging willen (dus via een papieren brief).
- Blijkt dat het ook digitaal kan, dus ik bied mijn excuses aan voor mijn uitbarsting.
> Meneer, u moet via de website, zoeken op "Contactformulier" en dan doorklikken op "Naamswijziging".
> En dan kunt het digitaal doorgeven.
- Okay, bedankt.

Dus ik zo naar Ziggo.nl, zoeken naar een contactformulier om de naamswijziging aan te vragen.

Dit is wat ik tegenkomt: https://www.ziggo.nl/klan(...)vens/naamswijziging/.
quote:
Typfout

Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan.
Typfout

Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan. Geef dat dan telefonisch door aan onze Klantenservice.
Ik was ziedend. Het werd zwart voor mijn ogen. Ik had zin om iets te rammen.

Nee hoor, grapje. Ik ben wel geweldig, maar niet gewelddadig en agressief. Maar het was duidelijk dat ik geen Ziggo meer wilde, alle twijfel was weg.
pi_165011636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen glasvezel beschikbaar voor mijn adres.
Hoeft ook niet, zie http://www.fiber.nl/ .
pi_165011711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, zie http://www.fiber.nl/ .
A ha... Hm, ook VDSL.

Waarom Fiber? Wat is er beter aan?
pi_165011786
Ik ben wel tevreden over Telfort (vdsl). Op hun forum helpen ze je ook gewoon zonder keuzemenu's.
En je kan bellen voor korting als je je abbonnement wilt verlengen.

Zet eens neer wat je hier haalt:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

En Telfort capt je lijn ook niet. Betaal je voor 40/4 bijv. krijg je gewoon het max. wat je verbinding
aan kan.

meer leesvoer
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1648101/0
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1521952

rica ederim ;)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165011861
Kosten Fiber buiten maandelijkse abokosten:
quote:
Doe-Het-Zelf pakket met installatiegarantie: gratis
Handelingskosten ¤9,95
Eenmalige aansluitkosten: ¤49,95
Fiber Wifi Router: inclusief
--------
Totale eenmalige kosten: ¤59,90
Borg voor apparatuur: ¤49,95
Hahaha, Fiber...

Doe even normaal zeg. :').
pi_165011974
Dus, bij dezen een bedankje aan Ziggo!

1 jaar Ziggo (150 Mbit):
- 3 maanden 34,95 euro (104,85)
- 9 maanden 59,95 euro (539.55)
-----------------
Totaal: 644,4 euro.

1 jaar Tele2 (75 Mbit):
- 3 maanden 10 euro (30)
- 9 maanden 28 euro (252)
-------------------
Totaal: 282 euro.

_O_.
pi_165012002
De sponsoring aan Ajax moet toch ergens van betaald worden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165012308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:27 schreef Beach het volgende:
Ik ben wel tevreden over Telfort (vdsl). Op hun forum helpen ze je ook gewoon zonder keuzemenu's.
En je kan bellen voor korting als je je abbonnement wilt verlengen.

Zet eens neer wat je hier haalt:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

En Telfort capt je lijn ook niet. Betaal je voor 40/4 bijv. krijg je gewoon het max. wat je verbinding
aan kan.

meer leesvoer
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1648101/0
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1521952

rica ederim ;)

- Telfort is 74 euro (1 jaar) duurder.
- Telfort heeft een betaalde klantenservice (50 cent).

Vooral dat tweede punt is een hekelpunt.

pi_165012329
Dan Tele2 nemen. Qua snelheid zal het weinig uitmaken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165012348
Van dat prijsverschil (55 euro Ziggo vs. 28 euro Tele2) een telefoonabonnement afgesloten bij T-Mobile.

Samsung Galaxy S7, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS, 2 jaar, gemiddeld 28 euro per maand (inc. toestel). 8-).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2016 15:55:10 ]
pi_165012630
of gwn telia tog
pi_165012968
Ik zou ook wel eens wat anders willen proberen, maar dan met tv. Eis is dat ik geen kastjes wil, gewoon kabel de tv in en tv kijken. Dan zit ik zeker vast aan Ziggo?
pi_165021250
Dang, ik wilde stoppen bij 99.999 posts, maar ik ben al over de 100k.

Hngg.
pi_165021454
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:31 schreef zarGon het volgende:
Dang, ik wilde stoppen bij 99.999 posts, maar ik ben al over de 100k.

Hngg.
Probeer het weer even bij 111.111?
pi_165021473
Geloven jullie in voodoo?
pi_165021583
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Probeer het weer even bij 111.111?
Dat is dus echt een getal zonder karakter en uitstraling.

Een willekeurig getal, zoals 100.341 is veel beter. Zie je al voor je dat mensen zich gaan afvragen "waarom die 341 dan?".

Duivels. Haha.
pi_165021612
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Geloven jullie in voodoo?
natuurlijk niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165021655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Geloven jullie in voodoo?
Waarom zou je?
  donderdag 1 september 2016 @ 21:44:31 #30
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165021662
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
pi_165021686
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Volgens de islam bestaat het.

Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
pi_165021707
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef Manke het volgende:
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
1.5 week bro
pi_165022099
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens de islam bestaat het.

Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.

Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
pi_165022162
Of doel je op nazar en büyü en zo?
pi_165022633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.

Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
Ja buyu etc 😁
pi_165035128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:30 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

wat is deze?
doesn't matter for us, for me.big games easy than the other games, unfortunately.everytime is we have the control the games during the games, we have the some possibility, some big chances, some big okazyon, something like that but
pi_165035997
uhhhh
pi_165036727
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens de islam bestaat het.

Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
zullen wel geen sunni geweest zijn dan
pi_165036839
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja buyu etc 😁
Gevalletje 'al sana bir göbek, ver bana bir bebek'
pi_165122529
Okay okay, het internetabonnementafsluitverhaal gaat verder...

Net dit mailtje ontvangen:


BELANGRIJK OM TE WETEN: IK HEB ZELF NIETS GEANNULEERD.
pi_165122844
Dus, gebeld met de klantenservice, want ja, enorme verbazing aan deze kant.

Goed om te weten voordat ik verder ga:
- Ik heb gebeld met de klantenservice voordat ik het abo afsloot, er werd mij verteld dat ik (max) 75 Mbit zou kunnen krijgen.
- Ik ben tevreden met 75 Mbit.
- Tele 2 heeft 3 paketten: Light (20 Mbit), Basis (50 Mbit) en Extra (100 Mbit).
- Tele2-website geeft aan dat ik het Extra-pakket kan nemen met 75 Mbit op mijn adres.
- Website en klantenservice bevestigen elkaar; ik weet het inmiddels wel zeker: ik sluit een abo af! Ik ga bewust akkoord met het betalen van een pakket voor 100 Mbit, en het krijgen van 75 Mbit.

Donderdagochtend sluit ik abo af. Dit staat er in het mailtje dat ik daarna krijg:
quote:
Als er vragen zijn over de aanvraag nemen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op via een afgeschermd telefoonnummer. Mocht het niet lukken om telefonisch contact met je te krijgen, ontvang je een mail met het verzoek ons te bellen.
Ik ben tot op heden niet gebeld (vandaag is werkdag 4), dus ik denk: het is allemaal gelukt met Tele2...

Totdat ik het bovenstaande mailtje ontvang.

Check deze keiharde leugen:
quote:
Je bestelling bij Tele2 is op jouw verzoek geannuleerd.
:r. :r. :r.

Wat blijkt nu?
De beste meneren en mevrouwen van Tele2 kunnen geen 100 Mbit-pakket op mijn adres afsluiten, hooguit het 50 Mbit-pakket. En dus is mijn bestelling geannuleerd.

Echt, what the fuck. De klantenserviceman aan de telefoon bevestigde overigens nogmaals dat ik 'maar' 75 Mbit kan krijgen (en dat ze daarom geen 100 Mbit-pakket kunnen aansluiten (QUEEE?!)).

Iditoten.
pi_165122972
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?

Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
pi_165123024
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?

Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
pi_165123216
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?

Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165123283
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.

Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
pi_165123456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.

Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
pi_165123936
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Had Online voor Ziggo, maar ben er om twee redenen overgestapt naar Ziggo:
- Ging lange tijd goed, weinig mis mee, maar op een gegeven moment veel onderbrekingen in de verbinding. Modem laten vervangen, hielp niet.
- 20 Mbit, ik wilde meer.

Online is maandelijks iets duurder dan concurrenten, en heeft ook een betaalde klantenservice.

Enige optie dat nog voldoet aan de gewenste omstandigheden is Vodafone...
pi_165123943
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
Waarom 'gratis' tussen haakjes? :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')