Dat is dus echt een getal zonder karakter en uitstraling.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer het weer even bij 111.111?
Volgens de islam bestaat het.quote:
1.5 week broquote:Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef Manke het volgende:
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens de islam bestaat het.
Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Ja buyu etc 😁quote:Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.
Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
wat is deze?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://oregon.arrests.org(...)medlin&fpartial=True.
.
doesn't matter for us, for me.big games easy than the other games, unfortunately.everytime is we have the control the games during the games, we have the some possibility, some big chances, some big okazyon, something like that butquote:
zullen wel geen sunni geweest zijn danquote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens de islam bestaat het.
Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Ik ben tot op heden niet gebeld (vandaag is werkdag 4), dus ik denk: het is allemaal gelukt met Tele2...quote:Als er vragen zijn over de aanvraag nemen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op via een afgeschermd telefoonnummer. Mocht het niet lukken om telefonisch contact met je te krijgen, ontvang je een mail met het verzoek ons te bellen.
. . .quote:Je bestelling bij Tele2 is op jouw verzoek geannuleerd.
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?
Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?
Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.
Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
Had Online voor Ziggo, maar ben er om twee redenen overgestapt naar Ziggo:quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Waarom 'gratis' tussen haakjes? .quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |