abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165021473
Geloven jullie in voodoo?
pi_165021583
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Probeer het weer even bij 111.111?
Dat is dus echt een getal zonder karakter en uitstraling.

Een willekeurig getal, zoals 100.341 is veel beter. Zie je al voor je dat mensen zich gaan afvragen "waarom die 341 dan?".

Duivels. Haha.
pi_165021612
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Geloven jullie in voodoo?
natuurlijk niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165021655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Geloven jullie in voodoo?
Waarom zou je?
  donderdag 1 september 2016 @ 21:44:31 #30
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165021662
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
pi_165021686
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Volgens de islam bestaat het.

Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
pi_165021707
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:44 schreef Manke het volgende:
Binnenkort schapen slachten? Wat is binnenkort?
1.5 week bro
pi_165022099
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens de islam bestaat het.

Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.

Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
pi_165022162
Of doel je op nazar en büyü en zo?
pi_165022633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij een andere definitie van voodoo.

Wittewel, met den poppetjes, figuurtjes, speciale krachten, jatog.
Ja buyu etc 😁
pi_165035128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:30 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

wat is deze?
doesn't matter for us, for me.big games easy than the other games, unfortunately.everytime is we have the control the games during the games, we have the some possibility, some big chances, some big okazyon, something like that but
pi_165035997
uhhhh
pi_165036727
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens de islam bestaat het.

Maar als ik die malloten zie die iets in je koffie doen zodat zij met je wil huwen denk ik echt rot op.
zullen wel geen sunni geweest zijn dan
pi_165036839
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja buyu etc 😁
Gevalletje 'al sana bir göbek, ver bana bir bebek'
pi_165122529
Okay okay, het internetabonnementafsluitverhaal gaat verder...

Net dit mailtje ontvangen:


BELANGRIJK OM TE WETEN: IK HEB ZELF NIETS GEANNULEERD.
pi_165122844
Dus, gebeld met de klantenservice, want ja, enorme verbazing aan deze kant.

Goed om te weten voordat ik verder ga:
- Ik heb gebeld met de klantenservice voordat ik het abo afsloot, er werd mij verteld dat ik (max) 75 Mbit zou kunnen krijgen.
- Ik ben tevreden met 75 Mbit.
- Tele 2 heeft 3 paketten: Light (20 Mbit), Basis (50 Mbit) en Extra (100 Mbit).
- Tele2-website geeft aan dat ik het Extra-pakket kan nemen met 75 Mbit op mijn adres.
- Website en klantenservice bevestigen elkaar; ik weet het inmiddels wel zeker: ik sluit een abo af! Ik ga bewust akkoord met het betalen van een pakket voor 100 Mbit, en het krijgen van 75 Mbit.

Donderdagochtend sluit ik abo af. Dit staat er in het mailtje dat ik daarna krijg:
quote:
Als er vragen zijn over de aanvraag nemen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op via een afgeschermd telefoonnummer. Mocht het niet lukken om telefonisch contact met je te krijgen, ontvang je een mail met het verzoek ons te bellen.
Ik ben tot op heden niet gebeld (vandaag is werkdag 4), dus ik denk: het is allemaal gelukt met Tele2...

Totdat ik het bovenstaande mailtje ontvang.

Check deze keiharde leugen:
quote:
Je bestelling bij Tele2 is op jouw verzoek geannuleerd.
:r. :r. :r.

Wat blijkt nu?
De beste meneren en mevrouwen van Tele2 kunnen geen 100 Mbit-pakket op mijn adres afsluiten, hooguit het 50 Mbit-pakket. En dus is mijn bestelling geannuleerd.

Echt, what the fuck. De klantenserviceman aan de telefoon bevestigde overigens nogmaals dat ik 'maar' 75 Mbit kan krijgen (en dat ze daarom geen 100 Mbit-pakket kunnen aansluiten (QUEEE?!)).

Iditoten.
pi_165122972
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?

Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
pi_165123024
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?

Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
pi_165123216
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:40 schreef zarGon het volgende:
Welke provider moet ik nu dan maar nemen?

Telfort? Wil ik niet wegens kosten klantenservice (50 ct. per gesprek)... Maar als het echt niet anders kan, hmhmm.
heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165123283
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe vaak bel je de klantenservice dan ? Heb zelf Telfort. Nog nooit KS gebeld.
- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.

Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
pi_165123456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Ik weet niet wat ik kan verwachten wat betreft service. Mensen klagen snel, en plaatsen eerder een klacht dan een compliment; op internet lees ik veel klachten.
- Mijn ervaring met klantenservice is dat ik vaak meer dan één keer moet bellen om dezelfde issue opgelost te hebben. Denk ook aan drukte; als het druk is mag ik 50 cent extra dokken wanneer ik het telefoongesprek beëindig voordat ik nog überhaupt met de klantenservice heb gesproken.

Dus: liever niet, ik probeer het te vermijden.
Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
pi_165123936
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb zelf al jaren wanadoo/orange/online (volgens mij in die volgorde ivm naamsveranderingen), maar zelden problemen mee gehad, de modem die ze leveren is overigens niet zo sterk vwb afstand waar je het signaal kan ontvangen, weet niet of je moet betalen voor de klantenservice.
Had Online voor Ziggo, maar ben er om twee redenen overgestapt naar Ziggo:
- Ging lange tijd goed, weinig mis mee, maar op een gegeven moment veel onderbrekingen in de verbinding. Modem laten vervangen, hielp niet.
- 20 Mbit, ik wilde meer.

Online is maandelijks iets duurder dan concurrenten, en heeft ook een betaalde klantenservice.

Enige optie dat nog voldoet aan de gewenste omstandigheden is Vodafone...
pi_165123943
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan zit je vast aan KPN of Ziggo denk ik, met hun 'gratis' klantenservice?
Waarom 'gratis' tussen haakjes? :P.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')