Pics?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
M'n AliExpres Feyenoord shirt is ook binnen... 3 weken moeten wachten, maar gelukkig had ik m niet eerder nodig dan maart volgend jaar. Cadeau voor m'n vaders 65e
.
Ziet er goed uit, voelt kwalitatief best goed, kostte nog geen 20 euro.
Maar Nelom...quote:Op maandag 5 september 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
Niet dat ik nou fan ben van Nelom, maar ook niet van de Witte Keniaan vooralsnog.
Ziet er prima uit idd, nicequote:
lb <3quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit idd, nice
ik heb zn hekel aan mensen die shirts van hun club bestellen via AE hequote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
M'n AliExpres Feyenoord shirt is ook binnen... 3 weken moeten wachten, maar gelukkig had ik m niet eerder nodig dan maart volgend jaar. Cadeau voor m'n vaders 65e
.
Ziet er goed uit, voelt kwalitatief best goed, kostte nog geen 20 euro.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde maat besteld. Kreeg maat L en die pas ik dus niet...
Mocht iemand dus nog een setje willen overnemen in maat L. ¤70
Jimboquote:
Hoe is t daar danquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb zn hekel aan mensen die shirts van hun club bestellen via AE he
ja zn shirt is duur, maar een groot gedeelte ervan gaat naar de club terug.
Support je fucking club toch eens
Volgens mij zelfs de best betaalde, las dat hij meer verdient als Ronaldoquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord maar vooral Koeman mag hij dankbaar zijn. Ergens vind ik het wel een geweldig verhaal. Van flopspits die niemand wil hebben naar een van de best betaalde voetballers ter wereld.
Ja want dan heb je een seizoenskaart of koop je regelmatig een ticket om je club te supporten en dan moet je ook nog eens van die genante bedragen betalen voor iets wat ze voor een tiende inkopen. Club mag ook wel eens wat terugdoen. Hoe duur zijn die teringdingen nou helemaal? 80 euro ofzo voor een shirt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1) Het is niet mijn club. Heb geen aandelen, geen seizoenskaart, geen clubcard, niets. Ben fan, geen supporterquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Merçi, hoop dat m'n pa er blij mee is. Ga ik wel van uit, maar toch.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit idd, nice
Krijgen we deze discussie weer...quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan gaat het merendeel van de winst ook nog naar Adidas volgens mij, het is dus ook niet echt de schuld van Feyenoord dat die shirtjes zo duur zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja want dan heb je een seizoenskaart of koop je regelmatig een ticket om je club te supporten en dan moet je ook nog eens van die genante bedragen betalen voor iets wat ze voor een tiende inkopen. Club mag ook wel eens wat terugdoen. Hoe duur zijn die teringdingen nou helemaal? 80 euro ofzo voor een shirt?
Abnormaal. De club mag ook wel eens aan zijn supporters denken ipv andersom. O wacht je krijgt vast twee dubbeltjes korting als je bij het legioen hoort.
Ik twijfel überhaupt nog of ik er voor mezelf wel 1 wil... Di's enkel gekocht als verjaardagscadeau. Ik ga er niet van uit dat m'n vader het shirt ook daadwerkelijk aan zal trekken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat het merendeel van de winst ook nog naar Adidas volgens mij, het is dus ook niet echt de schuld van Feyenoord dat die shirtjes zo duur zijn.
Alsnog zou ik niet gauw zo'n shirt van AE kopen, als je een shirt wil koop je maar de officiële. Gelukkig voel ik niet de behoefte om elk jaar een nieuwe te kopen.
Als je de helft voor een shirt kan vragen en het dan nog steeds vele malen over de kop laat gaan, hoeft het voor mij allemaal niet zo. Voor pak em beet 30-40 euro wil ik mijn club nog wel steunen, voor 75-85 euro word ik uitgebuit ipv te supportenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat het merendeel van de winst ook nog naar Adidas volgens mij, het is dus ook niet echt de schuld van Feyenoord dat die shirtjes zo duur zijn.
Alsnog zou ik niet gauw zo'n shirt van AE kopen, als je een shirt wil koop je maar de officiële. Gelukkig voel ik niet de behoefte om elk jaar een nieuwe te kopen.
Beverwaard en dan met tram. Vond ik altijd ideaal.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Waar parkeren jullie zoal op wedstrijddagen?
15 euro voor een parkeerkaart kan ik nog wel mee leven. Alleen duurt het dan vervolgens gemiddeld nog een vol half uur voor je dat tyfusterrein af kan, om vervolgens doodleuk de file ingestuurd te worden die minstens tot aan de Willemsbrug stilstaat.
Ga altijd met de trein want bier, maar áls ik met de auto ga zet ik hem op vuurplaat. Naast de Schuimspaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
15 euro voor een parkeerkaart kan ik nog wel mee leven. Alleen duurt het dan vervolgens gemiddeld nog een vol half uur voor je dat tyfusterrein af kan, om vervolgens doodleuk de file ingestuurd te worden die minstens tot aan de Willemsbrug stilstaat.
Zet hem altijd op dat industrieterrein bij mike's pool. Duurt wel wat langer met wegkomen na de wedstrijd maar dat is een extra reden om nog even de kroeg in te duiken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Ik pleit ook voor meer netten in het stadion.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |