abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165004828
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_165004901
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Geen ekte trainer dus.
Als het een Snorlax was, die ik dus nog niet heb, was ik direct naar buiten gerend hoor :D
pi_165004921
Welke site gebruiken jullie nu voor de spawns?
pi_165004943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Welke site gebruiken jullie nu voor de spawns?
Ik gebruik deze map als scanner:

https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases

Die kan je op je PC draaien, maar je kan ook de Mobile functie activeren, dan kan je een QR code scannen, en dan opent die kaart zich gewoon op je mobiel voor onderweg !

Edit:

Edit 2: dit is nog een oudere versie, maar in de nieuwste versie geeft hij ook spawnpunten aan + op welke tijdstippen er elk uur wat spawnt :)
  donderdag 1 september 2016 @ 10:26:30 #5
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165005262
Ik dacht dat al mijn bro's slecht waren, maar ik heb er een van 93. Maar hij heeft water gun en water pulse, dat is slecht zeker?
Edit: Google zegt water gun + psychic wil je hebben. Heb ik dan nu vrij weinig aan deze?
Ik heb ook een bro van 55%, die heeft dan weer wel water gun en psychic

Wat is dan de betere optie :(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_165005320
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:26 schreef Valerie. het volgende:
Ik dacht dat al mijn bro's slecht waren, maar ik heb er een van 93. Maar hij heeft water gun en water pulse, dat is slecht zeker?
Edit: Google zegt water gun + psychic wil je hebben. Heb ik dan nu vrij weinig aan deze?
Ik heb ook een bro van 55, die heeft dan weer wel water gun en psychic

Wat is dan de betere optie :(
Slecht is relatief
pi_165005444
Krijg hoofdpijn van al die vragen hier die je makkelijk zelf kan Googlen *kuch* Valerie *kuch*
pi_165005504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Donnis het volgende:
Krijg hoofdpijn van al die vragen hier die je makkelijk zelf kan Googlen *kuch* Valerie *kuch*
Hoe je moet afwegen tussen een hoge IV/slechte moveset en lage IV/goede moveset is best lastig in te schatten, daar helpt googlen vaak ook weinig bij. Het is geen harde wetenschap. Hier om tips/advies/meningen vragen lijkt me niks raars aan?

Maar asjeblieft :P
  donderdag 1 september 2016 @ 10:40:38 #9
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165005507
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Donnis het volgende:
Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.
  donderdag 1 september 2016 @ 10:45:34 #10
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165005612
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.
Het andere topic was net gesloten, maar ik hou je op de hoogte van een eventuele Growlithe in Westerpark :D
  donderdag 1 september 2016 @ 10:56:41 #11
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165005843
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Het andere topic was net gesloten, maar ik hou je op de hoogte van een eventuele Growlithe in Westerpark :D
Merci
pi_165006130
Ik heb op zich genoeg growlithe candy nu, maar helaas geen kandidaat die het evolven waard is. ;(

Eigenlijk moet ik er 1 uit een ei hebben, maar dat kan nog wel ff duren.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 1 september 2016 @ 11:15:42 #13
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165006176
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:12 schreef Molurus het volgende:
Ik heb op zich genoeg growlithe candy nu, maar helaas geen kandidaat die het evolven waard is. ;(

Eigenlijk moet ik er 1 uit een ei hebben, maar dat kan nog wel ff duren.
Mijne uit een ei is maar 68 8)7
pi_165006208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:15 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Mijne uit een ei is maar 68 8)7
Argh, dat zuigt! Heb je die zeldzame mazzel om er 1 uit een ei te krijgen en dan is ie kut. Normaal zijn beestjes uit eieren bijna altijd goed.

-O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_165006454
Beestjes uit eieren zijn ook heeeel erg fijn voor de candy :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_165006510
Gisteren 8 eitjes uit gekomen. Niet veel spectaculairs, wacht nog steeds op mn 2e 10km ei :(
pi_165006999
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:

[..]

http://www.pokemongodb.net/2016/05/slowbro.html

Het ligt er ook maar net aan hoe zeldzaam de Pokémon is in jouw omgeving. Bij mij struikel je over de Slowpokes dus ik heb nu 5 Slowbro's (meerdere ook al weggedaan) en nog 3 pokes klaar staan voor evolutie, dan is de kans groter dat je een keer een goede krijgt (hoge IV, hoge CP en ook nog de juiste moves).

Verder wat Pico zegt, het is niet helemaal harde wetenschap, bij mij speelt bijvoorbeeld ook nog mee hoe leuk ik een Pokémon eruit vind zien :@
  donderdag 1 september 2016 @ 12:11:05 #18
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165007311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:57 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

http://www.pokemongodb.net/2016/05/slowbro.html

Het ligt er ook maar net aan hoe zeldzaam de Pokémon is in jouw omgeving. Bij mij struikel je over de Slowpokes dus ik heb nu 5 Slowbro's (meerdere ook al weggedaan) en nog 3 pokes klaar staan voor evolutie, dan is de kans groter dat je een keer een goede krijgt (hoge IV, hoge CP en ook nog de juiste moves).

Verder wat Pico zegt, het is niet helemaal harde wetenschap, bij mij speelt bijvoorbeeld ook nog mee hoe leuk ik een Pokémon eruit vind zien :@
Ik heb die site gebruikt voor de moves enzo ja, maar ik weet niet of ik de slechtere IV met betere moves moet houden of de betere IV met slechtere moves. Ik hoop nog steeds dat ik ooit een goede poke vind, maar ze zijn allemaal bagger. Net zoals mijn Eevees en Bulbasaurs, allemaal crap.

Dus, tot die tijd...
pi_165007355
Om even op de topictitel in te haken, ik ben een keer om 1:30 uit bed gegaan om een Lapras te vangen. Kon niet slapen en keek even in de app en zag het grijze silhouet opeens in de sightings. Snel vest, jogginbroek en slippers aangetrokken en op de gok (wist toen nog niet van fastpokemap) naar een parkje twee straten verderop gefietst waar vaak een Electabuzz spawnde en daar zat de 'ie. Stond ook een gozer die aan het vangen was dus ik zeg "ook hier voor de Lapras?" gozer "ja tuurlijk" _O-
pi_165007592
Weet niet meer wie t zei in vorige topic maar kop vh hoofd in bergen op zoom heeft idd maar 1 stop en gym dus je kunt er het beste echt met 200+ pokeball heengaan. Centrum heeft echt veel stops dus is zo bijgevuld. Er js ook niks bijzonders daar, waarom er zoveel spawnt weet niemand
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 1 september 2016 @ 12:32:21 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165007747
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Om even op de topictitel in te haken, ik ben een keer om 1:30 uit bed gegaan om een Lapras te vangen. Kon niet slapen en keek even in de app en zag het grijze silhouet opeens in de sightings. Snel vest, jogginbroek en slippers aangetrokken en op de gok (wist toen nog niet van fastpokemap) naar een parkje twee straten verderop gefietst waar vaak een Electabuzz spawnde en daar zat de 'ie. Stond ook een gozer die aan het vangen was dus ik zeg "ook hier voor de Lapras?" gozer "ja tuurlijk" _O-
:D _O- Dat zie ik mezelf echt niet gaan doen eigenlijk. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_165008295
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik gebruik deze map als scanner:

https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases

Die kan je op je PC draaien, maar je kan ook de Mobile functie activeren, dan kan je een QR code scannen, en dan opent die kaart zich gewoon op je mobiel voor onderweg !

Edit:

[ afbeelding ]

Edit 2: dit is nog een oudere versie, maar in de nieuwste versie geeft hij ook spawnpunten aan + op welke tijdstippen er elk uur wat spawnt :)
Gebruiken jullie allemaal zo'n kaart? Ik ga soberzo nooit op zoek naar Pokemon (vang gewoon wat op m'n pad komt) maar zelfs als ik een specifieke Pokemon zoek, vind het het teveel valsspelen met zo'n radar.

En jij woont in Leeuwarden toch? Ben je team blauw?
  donderdag 1 september 2016 @ 13:07:07 #23
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165008482
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:D _O- Dat zie ik mezelf echt niet gaan doen eigenlijk. :@
Dat zou ik echt wel doen voor een lapras of zo.
pi_165008525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Dit vind ik wel weer stoer O+

Ik ben zelf ook wel een dieharde speler, maar gaat me toch te ver om zo laat nog een rondje te fietsen, ben daar dan weer te lui voor :P
  donderdag 1 september 2016 @ 13:18:50 #25
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165008748
Ik heb mijn vriend eindelijk zo ver, wij rijden een keer naar Kijkduin :') Maakt het nog uit op welke dag/tijdstip je gaat of non?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')