toch probeer je het vaak genoeg naar jezelf toe te trekkenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Afleidingsmaneuvre. We hadden het niet over mij.
Het komt allemaal goedquote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, dinsdag pas de botscan gehad, nu wachten.
het had niks met notes of crew te maken verder, wilde gewoon even een openbare TR zettenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat precies heb ik hier mee te maken?
Is hij door mij geantwoord?
Maandag had ik een kuur, dinsdag een CT scan om te checken of ik uitzaaiingen heb, dus heel misschien is er een kans dat FOK! me op dit moment niet zo interesseert.
En misschien had ik me wel hard gemaakt voor JD als crew, mensen die gemotiveerd zijn en kunnen schrijven krijgen van mij 9 van de 10 keer een kans, maar als ik nu zie wat een zakkenwasser het in feite is denk ik dat het heel goed is dat we dit geen crew laten worden.
'jamaar jullie laten vast nooit iemand met veel notes mod worden'
bullshit.
Ik zal me nog eens een keertje voor jullie inspannen
Toen ik een MRI-scan had, kreeg ik binnen uurtje uitslag. Maar dat zal vast anders zijn bij CT, lijkt me ingewikkelder. Hopelijk valt het meequote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, dinsdag pas de botscan gehad, nu wachten.
ben eigenlijk altijd degene die geklapt wordtquote:Op donderdag 1 september 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drug is zeker zo eentje wanneer er iemand voor zijn ogen in elkaar wordt geslagen hij gewoon wegkijkt.
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
Zo'n gozer wordt op een straathoek in elkaar gemept en Drug staat vijf meter verderop tegen een muur te lullen: "Ik ben geen TARDIS., ik ben geen TARDIS.".
Zou altijd voor je opkomenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ben eigenlijk altijd degene die geklapt wordt
boksquote:Op donderdag 1 september 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou altijd voor je opkomen
Ik niet, mede dankzij mensen zoals Drug betaal ik me blauw aan treinkaartjes. Als hij een TARDIS. had uitgevoerd zou ik op termijn enkele centen per rit besparen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou altijd voor je opkomen
Bullshit, dan zit ik opeens opgescheept met zaken én users die me niet boeien en word me topics lang zaken in de schoenen geschoven waar ik me nieteens op kan weren.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Een beter FOK! begint bij lokquotes. Geen TR, maar transparante communicatie.
Houd mij erbuiten voortaan.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het had niks met notes of crew te maken verder, wilde gewoon even een openbare TR zetten
leuk dat je er even was, tot ziensquote:Op donderdag 1 september 2016 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, dan zit ik opeens opgescheept met zaken én users die me niet boeien en word me topics lang zaken in de schoenen geschoven waar ik me nieteens op kan weren.
Zoals m'n post als zei, ik heb andere dingen te doen, en die zijn me net iets belangrijker dan KLB.
Als je iets te zeiken hebt doe je dat inderdaad face to face.
En niet verstopt in een of ander lametopic waar je pas op gewezen wordt omdat iemand een lokquote doet.
En voor ik op een quote kan reageren zijn we een paar dagen verder want ik heb nu eenmaal niet de energie om uren lang te FOK!ken. Soms wel maar vaker niet.
Maar het is goed verder hoor, ik zal jullie ook niet meer in een pb aanspreken, maar ik ga in een ander onderdeel, dagenlang over jullie zitten ouwehoeren met allemaal meelopers.
Doei
Het was maar een grapjequote:Op donderdag 1 september 2016 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, dan zit ik opeens opgescheept met zaken én users die me niet boeien en word me topics lang zaken in de schoenen geschoven waar ik me nieteens op kan weren.
Zoals m'n post als zei, ik heb andere dingen te doen, en die zijn me net iets belangrijker dan KLB.
Als je iets te zeiken hebt doe je dat inderdaad face to face.
En niet verstopt in een of ander lametopic waar je pas op gewezen wordt omdat iemand een lokquote doet.
En voor ik op een quote kan reageren zijn we een paar dagen verder want ik heb nu eenmaal niet de energie om uren lang te FOK!ken. Soms wel maar vaker niet.
Maar het is goed verder hoor, ik zal jullie ook niet meer in een pb aanspreken, maar ik ga in een ander onderdeel, dagenlang over jullie zitten ouwehoeren met allemaal meelopers.
Doei
hans heeft weer iets gedaan hoorquote:Op donderdag 1 september 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Wat zit de kleuterklas nu weer te doen??
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Faeroer het volgende:
opeens weet je het, je gaat rug day doen
Misschien moet je geen always skip leg day doen met je spillebeentjesquote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Faeroer het volgende:
Hey Herms, hoe zijn je BF1 ervaringen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans heeft weer iets gedaan hoor
is dat beeldspraak voor anale seks?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Faeroer het volgende:
heb na gisterenmiddag niet gespeeld. vind de gameplay wel tof maar de map vind ik best wel kut. hopelijk voegen ze er een tweede aan toequote:Op donderdag 1 september 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Herms, hoe zijn je BF1 ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |