voel de sriracha nog een beetje na tintelenquote:
klootzak dat is mijn meisjequote:Op donderdag 1 september 2016 09:25 schreef Drug het volgende:
[..]
hnng
ik ga ff uitkleden en dan stuur ik terug
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harryquote:
O, dan doe ik voor de zekerheid mijn broek op kantoor wel weer omhoogquote:Op donderdag 1 september 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harry
Oh god ben jij er ook weerquote:Op donderdag 1 september 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harry
HAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh god ben jij er ook weer
Geen last van vandaag.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo druk op werk gvd wil fokken
Jij mag gewoon doorgaan daarom stond de cam ook aan gr gr Harryquote:Op donderdag 1 september 2016 09:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, dan doe ik voor de zekerheid mijn broek op kantoor wel weer omhoog
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezetquote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh god ben jij er ook weer
Welkom in mijn land. WIR SCHAFEN DAS!quote:Op donderdag 1 september 2016 09:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezet
Ik ben de vriendelijkheid zelvequote:Op donderdag 1 september 2016 09:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |