Tot die tijd maar van fok wegblijven. :$quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Even volhouden tot de spelletjesmeet. :$
FOK! is toch niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot die tijd maar van fok wegblijven. :$
Het toch zat te doen. Vies druk, nu al.
Helaas.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
FOK! is toch niet meer wat het geweest is.
Wat is dat voor gekutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.
Zoals die van Bon Iver begin januari in Tivoli
Ja ik snap er ook niets vanquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat het overal op iedere website verdwenen is
Jammer dat ik niks nodig heb bij de Ikea.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohmijngod, we hebben weer één euro ontbijt in het weekend.![]()
Ja, zelfde hier. Gisteren om 23:00 zelfs nog Tivoli gebeldquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niets vanZe hadden gewoon een foutje gemaakt door het te vroeg aan te kondigen denk ik. Maar nu zit ik heel de tijd in spanning voor wanneer het wel gebeurd, want ik wil het niet missen
Ben blij, daar wil je echt niet zijn met die druktequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niks nodig heb bij de Ikea.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben blij, daar wil je echt niet zijn met die drukte
ohh, die van nu kapot?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Moet opzich nog wel een bed hebben
Ja, we waren er doorheen gegaan. Sindsdien piept en kraakt hij.quote:
Ahh, ja een bed dat piept en kraakt is maar kutquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we waren er doorheen gegaan. Sindsdien piept en kraakt hij.
Misschien kan ik hem nog maken, maar dat matras is zo zwaar. Het kijken is lastig.
Echtquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Gisteren om 23:00 zelfs nog Tivoli gebeldmaar die meneer kon niks zeggen
Ga je ripped worden?quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:49 schreef Fera het volgende:
Ingeschreven bij een sportschool.Ik hoop dat Inso trots op me is.
In ieder geval lean.quote:
Dat is kut man.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pijn aan mijn gezicht na drinken van een Sommersby blackberry beer
Inso bezig met trouwen en alles.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom loopt dit topic ineens zo bizar kut?
Ineens.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso bezig met trouwen en alles.
Anderen hebben werk waarschijnlijk.
doe je niks aanquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso bezig met trouwen en alles.
Anderen hebben werk waarschijnlijk.
palestijnenquote:
Wat is dit voor kkopmerkingquote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.
Dit doet me goed.quote:
Allemaal foto's waarin de bruid en bruidegom hun gezicht helemaal ingepakt hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit doet me goed.
Eerste spierpijn is present trouwens. Ik ben er alleen maar blij mee.
Gefeliciteerd trouwens Inso!Ik zou eigenlijk foto's willen zien, maar ik probeer het wel met mijn verbeeldingskracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |