Hij was bijna weg, je hebt geluk gehadquote:Op donderdag 1 september 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:,
[..]
Ik vind Rusnak echt bizar knap
Dat jij die midget een goede kop vond hebben vind ik pas raar
helaas heeft Faber hem de laatste twee wedstrijden op de bank gehoudenquote:Op donderdag 1 september 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was bijna weg, je hebt geluk gehad
wat vind je van lamprouquote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
Overigens scoort rusnak erg goed bij de homos, want twee homovrienden vinden hem ook erg lekker
We hebben hem gister uitgebreid besproken
hij komt gelukkig wel over als iemand met wat verstand ipv die andere leeghoofden bij oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral een rare stem die niet bij hem past
Komt wel redelijk pienter overquote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral een rare stem die niet bij hem past
ziyech ookquote:Op donderdag 1 september 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij komt gelukkig wel over als iemand met wat verstand ipv die andere leeghoofden bij oranje
Vind je Ziyech serieus snugger overkomen?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ziyech ook
maar die speelt voor maroc
Spreekt volzinnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je Ziyech serieus snugger overkomen?
Ja oke, maar alsnog is het niet veel hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spreekt volzinnen.
Houdt altijd rustig zn interviews.
Is altijd beleefd
Dan heb ik liever iemand die ook een beetje soft skills heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, maar alsnog is het niet veel hoor.
Ik vind een de Vrij dan wel echt slim overkomen, mja, die praat alrijd alsof hij net voor een volle klas in z`n broek geplast heeft zo`n breekbaar stemmetje
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand die ook een beetje soft skills heeft.
Keepers zijn ook nooit de intelligentste.quote:
Zijn ook geen spelers met een universitaire achtergrond volgens mijquote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Keepers zijn ook nooit de intelligentste.
We houden hem voor je open tot na je weddingquote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ja. mooi geweest.
tot over een tijdje, grtd.
ik neem aan dat ik dan hooguit 1 topic heb gemist
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook geen spelers met een universitaire achtergrond volgens mij
Alleen Toornstra volgens mij
ben ook nog op reis daarnaquote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We houden hem voor je open tot na je wedding
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.quote:Op donderdag 1 september 2016 04:52 schreef supersof het volgende:
Klote mug houdt me al 1,5 uur wakker
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.
Maar die zit er niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.
Niks te klagen danquote:
Ik heb liever die rooie dan de muggen.quote:
Wat voor allergie?quote:Op donderdag 1 september 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was de dag weer.
Nu even bijkomen. 3 uur geslapen vannacht door allergische aanval
Weet niet precies. Heb urenlang lopen niezen en jeuken.quote:
Zoveel zitten er alleen al op mijn rechterhand volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.
Ik slaap met mijn rechterhand boven de dekens zoals mij geleerd isquote:Op donderdag 1 september 2016 18:02 schreef Drug het volgende:
zal zo eens op mijn rechterhand gaan zitten iykwim
De meesten zitten ook op één arm. De rest houd ik steeds bedekt.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel zitten er alleen al op mijn rechterhand volgens mij.![]()
Even volhouden tot de spelletjesmeet. :$quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, treurnis wel.
Ik voel me er eenzaam door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |