quote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel de naam hè
2 glaasjes wijn bij de buren en thuis nog 2 mini jupilers die bij de Xenos (!!) in de aanbieding waren
Wie verwacht er nu bier bij de Xenosquote:
Ik niet..... Maar ik zou niet weten wat ik daar wel kan verwachten.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Wie verwacht er nu bier bij de Xenos
Zit dat niet bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet..... Maar ik zou niet weten wat ik daar wel kan verwachten.
Nooit bij de Xenos geweest.
Er is altijd wel iets wat je nodig hebt of kunt hebbenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit dat niet bij jullie in de buurt?
Kopjes, glazen, huishoudelijke produkten, maar ook voedsel en drank.
Beetje van alles en nog wat...
Sesamkoekjes bijvoorbeeld, altijd handig...quote:Op donderdag 1 september 2016 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets wat je nodig hebt of kunt hebben
Even nagekeken. Blijkt het dorp hiernaast een Xenos te hebben.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit dat niet bij jullie in de buurt?
Kopjes, glazen, huishoudelijke produkten, maar ook voedsel en drank.
Beetje van alles en nog wat...
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sesamkoekjes bijvoorbeeld, altijd handig...
dan het weekend maar eens op pad gaanquote:Op donderdag 1 september 2016 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Even nagekeken. Blijkt het dorp hiernaast een Xenos te hebben.![]()
Wist ik niet eens.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
dan het weekend maar eens op pad gaan
Zeker weten van welquote:Op donderdag 1 september 2016 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat ik daar iets zinnigs gevonden kan krijgen.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten van wel
sesamkoekjes bijvoorbeeld
Van al die kilometers of van uitdroging?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef just me het volgende:
Vandaag auto weggebracht voor de APK, kreeg meteen te horen dat de distributieriem aan vervanging toe is
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
Wat hebben jullie met sesamkoekjes?
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van al die kilometers of van uitdroging?
Ik wil ook graag in Sesamstraat wonen...quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
Wat hebben jullie met sesamkoekjes?
Dat zijn de kosten gelukkig niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef just me het volgende:
Vandaag auto weggebracht voor de APK, kreeg meteen te horen dat de distributieriem aan vervanging toe is
De vuilnisbak in Sesamstraat is al bezetquote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in Sesamstraat wonen...
Neuh, paar honderd euro maarquote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn de kosten gelukkig niet.
Nou dat is geen tientjes werk.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn de kosten gelukkig niet.
quote:
Mazda, 116666 gelopen, bouwjaar zoek ik straks wel opquote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat voor auto, hoeveel gelopen en welk bouwjaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |