Was dat geen zuurkool?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:11 schreef YokiKloon het volgende:
Ik eet vrij ongezond, en nooit pompoen.. maar Uc had geloof ik iets wat ik nog eens zou komen eten. Ja en taart, maar dat duurt nog even.
Yoki neemt de rookworst meequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat geen zuurkool?
Of was dat iemand anders
Ongetwijfeld iemand anders want zuurkool ga ik niet aan beginnen.. volgens mij was het pompoensoep maar ik heb geen idee, het was iig gezond en interessant.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat geen zuurkool?
Of was dat iemand anders
Oh de pompoengembersoepquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iemand anders want zuurkool ga ik niet aan beginnen.. volgens mij was het pompoensoep maar ik heb geen idee, het was iig gezond en interessant.
Gewoon het recept doorverkopen aan Unox, die verneuken het dan wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh de pompoengembersoepik geloof dat ik gewoon een keer 100ltr moet maken omdat ik die overal loop te promoten
Volgens mij heb ik het zelf ergens van een site gehaald ooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon het recept doorverkopen aan Unox, die verneuken het dan wel.
Gooi jij overal gember in?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh de pompoengembersoepik geloof dat ik gewoon een keer 100ltr moet maken omdat ik die overal loop te promoten
Waarom vraagt iedereen dat, omdat ik 1kg per maand koop zekerquote:
Als ik rijst of bami maak, hak ik wat fijn om er zo rauw overheen te tyfen. In de thee vind ik niet te drinkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat, omdat ik 1kg per maand koop zeker
Maar nee hoor, alleen in mijn thee en soms als ik die soep maak.
Bij vis vind ik het ook wel lekker trouwens.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik rijst of bami maak, hak ik wat fijn om er zo rauw overheen te tyfen. In de thee vind ik niet te drinken
Die uitspraak over de rechter die op de stoel van de redactie ging zitten vond ik wel hilarisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Dominique Weesie is echt een walgelijke man.
Volgens mij is het de vader van David.
Volgens mij vind Flyax er wel fan van, net als van Jan Roos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Heel naar kereltje, die gun je wel dat ie met zijn blote voeten op een legoblokje gaat staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Je moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Hoe noem je een wannabe Turkse negerin dan?
O ik ook wel ja. Ik vind alleen witvis nooit zo lekker, dus dan snipper ik een uitje, knoflook erbij en een paprika fijnsnijden, beetje citroen afblussen, die gember en klein beetje water met bouillon en dat over de vis kwakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij vis vind ik het ook wel lekker trouwens.
Ik heb het eigenlijk alleen als poeder in zo'n potje, gebruik het meestal in de marinade voor saté of ajam pangang.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik rijst of bami maak, hak ik wat fijn om er zo rauw overheen te tyfen. In de thee vind ik niet te drinken
Het idee van witvis is toch dat je er allerlei andere zooi overheen tyft zodat het nog ergens naar smaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik ook wel ja. Ik vind alleen witvis nooit zo lekker, dus dan snipper ik een uitje, knoflook erbij en een paprika fijnsnijden, beetje citroen afblussen, die gember en klein beetje water met bouillon en dat over de vis kwakken.
Wie heeft er veren?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
anayin amina koyarim gotveren.
Dat is Gemberwortel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk alleen als poeder in zo'n potje, gebruik het meestal in de marinade voor saté of ajam pangang.
Ik heb 5 kandidaten.quote:
verse gember is ook wortelquote:
Ik eet nu roodbaars, dat vind ik wel lekker. Die tilapiafilets enzo vind ik niet te eten. Smaakt nergens naar, het moet wel een beetje ergens over gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het idee van witvis is toch dat je er allerlei andere zooi overheen tyft zodat het nog ergens naar smaakt?
Zou kunnen ja, Djahé. Weet niet of dat anders is qua smaak met gember?quote:
LTKDVquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk alleen als poeder in zo'n potje, gebruik het meestal in de marinade voor saté of ajam pangang.
Tilapia ... dan kun je nog beter een krant opbakken, dar zit waarschijnlijk nog meer smaak aan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eet nu roodbaars, dat vind ik wel lekker. Die tilapiafilets enzo vind ik niet te eten. Smaakt nergens naar, het moet wel een beetje ergens over gaan.
Ja, dat sowieso, zitten waarschijnlijk ook een hoop smaakversterkers door.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, Djahé. Weet niet of dat anders is qua smaak met gember?
Gelukkig maar, E-nummers zijn goed voor de weerstand.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, zitten waarschijnlijk ook een hoop smaakversterkers door.
Ja wat joh, ik kook heel onregelmatig qua soort eten, dus dan vind ik het met sommige dingen zonder om het vers te kopen als ik het maar 1 keer gebruik en even later kan wegmikken.quote:
Tilapia heb ik ook al heel lang niet meer gegeten, ik had een paar maanden geleden victoriabaars, vergat ik te vragen wat het kost en zei "doe maar" in de viswinkel...¤10,- verderquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eet nu roodbaars, dat vind ik wel lekker. Die tilapiafilets enzo vind ik niet te eten. Smaakt nergens naar, het moet wel een beetje ergens over gaan.
Zo dacht ik een keer heel stoer kabeljauwrug te kopen voor 3 personen, 30 euro...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Er is wel lekkere vis, maar die is dan weer fucking duur. Dit valt nog mee en dat is ook al 13,50 per kilo.
Kabeljauw is ook goed te doen bijvoorbeeld, maar dat gaat me weer wat ver, 20 per kilo
Je haalt de schil er gewoon afquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gooi je toch niet door de thee
Het is dat ik geen vis vreet, tenzij het niet anders kan, anders had ik heel wat voor je kunnen regelen hierzo. Allemaal vriendjespolitiek en zo, vers van de afslag.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Er is wel lekkere vis, maar die is dan weer fucking duur. Dit valt nog mee en dat is ook al 13,50 per kilo.
Kabeljauw is ook goed te doen bijvoorbeeld, maar dat gaat me weer wat ver, 20 per kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |